• 1
  • 2
2024-07-20, 23:27
Medlem
Varför är det ok att höra en fest med vad som låter som 30 Tjejer skrika och festa massa skit 11 på kvällen alkoholantagligen. Men det är olagligt och du blir utvisad från samhället direkt någon tror att du rökt på och inte gjort eller stört någon illa alls??? Fattar inte...
Senast redigerad av david7876 2024-07-20 kl. 23:35.
Citera
2024-07-20, 23:35
Ja det är skevt..
Citera
2024-07-20, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Ja det är skevt..

Ja alltså skulle verkligen veta vad är bäst, vad är skillnaden vad skadar mest? Fattar inte du röker på oftast tyst helt själv borta från alla andra har en good time. Medans med alkohol det skapas kaos folk åker in på fyllecell, sjukhus osv osv
Citera
2024-07-20, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david7876
Ja alltså skulle verkligen veta vad är bäst, vad är skillnaden vad skadar mest? Fattar inte du röker på oftast tyst helt själv borta från alla andra har en good time. Medans med alkohol det skapas kaos folk åker in på fyllecell, sjukhus osv osv

Jag är ok med båda alla tar eget ansvar, men fattar inte olagligheten i det andra jämförelse med de ena. Båda är droger du stoppar in i kroppen. I min förståelse så är den ena en mer skadande drog medans den andra är mindre men båda är droger???? Wtf??.
Citera
2024-07-20, 23:43
Medlem
HoraTheExplorers avatar
Värst är dom som röker alkoholen.

Haschpundare borde skickas till arbetsläger i Tyskland.
Citera
2024-07-20, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoraTheExplorer
Värst är dom som röker alkoholen.

Haschpundare borde skickas till arbetsläger i Tyskland.

Varför? Blandning av droger men vad händer då?
Citera
2024-07-20, 23:46
Medlem
HoraTheExplorers avatar
Citat:
Varför? Blandning av droger men vad händer då?
Dom blir helt galna, grillar fridlysta huggormar och brottas med bävrar.
Citera
2024-07-20, 23:47
Medlem
Citat:
Dom blir helt galna, grillar fridlysta huggormar och brottas med bävrar.

Förstår, men vad tror du är bäst då? Ska man göra alla droger olagliga eller bara låta det vara som det är nu?

Vilken av dem 2 skulle du tro är bäst om man fick välja?
Citera
2024-07-20, 23:50
Medlem
HoraTheExplorers avatar
Citat:
Förstår, men vad tror du är bäst då? Ska man göra alla droger olagliga eller bara låta det vara som det är nu?

Vilken av dem 2 skulle du tro är bäst om man fick välja?
Man får inte välja, men man kan bosätta sig i Tyskland om bäverbrottning och grillad huggorm är så viktigt.
Citera
2024-07-20, 23:55
Medlem
Citat:
Man får inte välja, men man kan bosätta sig i Tyskland om bäverbrottning och grillad huggorm är så viktigt.

Förstår inte helt vad du menar men, jag själv tycker folk bara ska få välja själv vad man stoppar i kroppen. Sen att hantera cannabis exakt lika som alkohol absolut sätt samma regler och lagar liksom. Beteer du dig som skit ja fyllecell eller whatever sure. Men förstår bara inte själva stigma mot Cannabis i min egen erfarenhet så är alkohol mer kaos men det är jag...
Citera
2024-07-20, 23:58
Medlem
HoraTheExplorers avatar
Citat:
Förstår inte helt vad du menar men, jag själv tycker folk bara ska få välja själv vad man stoppar i kroppen. Sen att hantera cannabis exakt lika som alkohol absolut sätt samma regler och lagar liksom. Beteer du dig som skit ja fyllecell eller whatever sure. Men förstår bara inte själva stigma mot Cannabis i min egen erfarenhet så är alkohol mer kaos men det är jag...
I Sverige är det olagligt å röka knark, på flashback blir sopiga trådar kastade i papperskorgen.
Citera
2024-07-21, 00:00
Medlem
knark-kungens avatar
Lite skevt att man bara erbjuds ett av dom skadligaste rusmedlen som finns och om man är mån om sin hälsa och väljer ett hälsosammare alternativ då kan man åka dit för det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in