• 1
  • 2
2024-07-20, 23:27
Medlem
Varfr r det ok att hra en fest med vad som lter som 30 Tjejer skrika och festa massa skit 11 p kvllen alkoholantagligen. Men det r olagligt och du blir utvisad frn samhllet direkt ngon tror att du rkt p och inte gjort eller strt ngon illa alls??? Fattar inte...
Senast redigerad av david7876 2024-07-20 kl. 23:35.
Citera
2024-07-20, 23:35
Ja det r skevt..
Citera
2024-07-20, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Ja det r skevt..

Ja allts skulle verkligen veta vad r bst, vad r skillnaden vad skadar mest? Fattar inte du rker p oftast tyst helt sjlv borta frn alla andra har en good time. Medans med alkohol det skapas kaos folk ker in p fyllecell, sjukhus osv osv
Citera
2024-07-20, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david7876
Ja allts skulle verkligen veta vad r bst, vad r skillnaden vad skadar mest? Fattar inte du rker p oftast tyst helt sjlv borta frn alla andra har en good time. Medans med alkohol det skapas kaos folk ker in p fyllecell, sjukhus osv osv

Jag r ok med bda alla tar eget ansvar, men fattar inte olagligheten i det andra jmfrelse med de ena. Bda r droger du stoppar in i kroppen. I min frstelse s r den ena en mer skadande drog medans den andra r mindre men bda r droger???? Wtf??.
Citera
2024-07-20, 23:43
Medlem
HoraTheExplorers avatar
Vrst r dom som rker alkoholen.

Haschpundare borde skickas till arbetslger i Tyskland.
Citera
2024-07-20, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoraTheExplorer
Vrst r dom som rker alkoholen.

Haschpundare borde skickas till arbetslger i Tyskland.

Varfr? Blandning av droger men vad hnder d?
Citera
2024-07-20, 23:46
Medlem
HoraTheExplorers avatar
Citat:
Varfr? Blandning av droger men vad hnder d?
Dom blir helt galna, grillar fridlysta huggormar och brottas med bvrar.
Citera
2024-07-20, 23:47
Medlem
Citat:
Dom blir helt galna, grillar fridlysta huggormar och brottas med bvrar.

Frstr, men vad tror du r bst d? Ska man gra alla droger olagliga eller bara lta det vara som det r nu?

Vilken av dem 2 skulle du tro r bst om man fick vlja?
Citera
2024-07-20, 23:50
Medlem
HoraTheExplorers avatar
Citat:
Frstr, men vad tror du r bst d? Ska man gra alla droger olagliga eller bara lta det vara som det r nu?

Vilken av dem 2 skulle du tro r bst om man fick vlja?
Man fr inte vlja, men man kan bostta sig i Tyskland om bverbrottning och grillad huggorm r s viktigt.
Citera
2024-07-20, 23:55
Medlem
Citat:
Man fr inte vlja, men man kan bostta sig i Tyskland om bverbrottning och grillad huggorm r s viktigt.

Frstr inte helt vad du menar men, jag sjlv tycker folk bara ska f vlja sjlv vad man stoppar i kroppen. Sen att hantera cannabis exakt lika som alkohol absolut stt samma regler och lagar liksom. Beteer du dig som skit ja fyllecell eller whatever sure. Men frstr bara inte sjlva stigma mot Cannabis i min egen erfarenhet s r alkohol mer kaos men det r jag...
Citera
2024-07-20, 23:58
Medlem
HoraTheExplorers avatar
Citat:
Frstr inte helt vad du menar men, jag sjlv tycker folk bara ska f vlja sjlv vad man stoppar i kroppen. Sen att hantera cannabis exakt lika som alkohol absolut stt samma regler och lagar liksom. Beteer du dig som skit ja fyllecell eller whatever sure. Men frstr bara inte sjlva stigma mot Cannabis i min egen erfarenhet s r alkohol mer kaos men det r jag...
I Sverige r det olagligt rka knark, p flashback blir sopiga trdar kastade i papperskorgen.
Citera
2024-07-21, 00:00
Avstngd
knark-kungens avatar
Lite skevt att man bara erbjuds ett av dom skadligaste rusmedlen som finns och om man r mn om sin hlsa och vljer ett hlsosammare alternativ d kan man ka dit fr det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in