Citat:
Ursprungligen postat av
Firewaia
På vilken grund då?
Hela den här tråden är ju fan fylld av religiös moralism, vad fan? Och inte en käft av er kan förklara hatet?
Hatet är en ryggmärgsreflex som kommer från en omedveten äckelkänsla sim förmodligen är medfödd eller inpräntades i dom som barn.
Nog för att jag anser det vara patetiskt och äckligt att köpa andras använda underkläder men de här inläggen är nog några skalor högre upp i att vara patetisk. Dessa bögar går igång på att hata andra och ser sitt hat som de godas hat mot de onda som "förstör samhället" vilket så klart endast är vad de vill att det ska vara för just den stunden. Sanningen är att allt dessa drägg önskar om andra är vad som borde göras mot dom. Det är enda sättet att komma till insikt för vissa. Offentlig skampåle.
Citat:
Ursprungligen postat av
R1D2
Om du inte själv inser vad som är fel i det så är du körd sedan länge eller själv en budgivare. Som du ser så placerar de flesta er i samma kategori som mördare och pedofiler

Knappast de flesta va. Bara ett gäng småsinta sinnessvaga mongon som tror de är någon auktoritet nör de egentligen förmodligen skulle få sina käkben insparkade t.om av den där kvinnan som budade högst
Citat:
Ursprungligen postat av
R1D2
bla bla bla. Snälla gråt mer simp, du har ingen sambo sluta ljug. En normal människa behöver ingen förklaring till varför detta är fel. Ni är bokstavligt talat lika avskydda som pedofiler

seså gå spendera dina aktivitetspengar på OF

Ditt korkade bemötande av något du inte förstår äcklar mig ungefär lika mycket som simps som köper trosor av luder helt ärligt. Du kan gärna få pedofilbehandlingen vad mig befattar. Är nog bättre för samhället i helhet vare sig du är en eller inte.