Citat:
Bra, då har även du hört att Jocke har offerkoftan på dygnet runt hemma, är extremt lat och frånvarande som pappa, är psykiskt sjuk och instabil och använder Jonna som en vårdare.
Är ingen slump att jag uppmärksammade om detta för mer än en månad sedan.
Hur kan en bror gå på grillfest med människor som dagligen försöker förnedra brodern som han ”vill försonas med”? Har han ingen förmåga att sätta sig i någon annans skor? Saknar han helt empati? Att Chrille sa ”Jocke är den som styr allt” var tydligen nog för att få Jocke att bli sängliggande en vecka, att Jacke i spelade CS med Chrille var nog för att hänga ut honom och skicka ett drev mot honom och hans familj. Att Jocke går på grillfest med en samvetslös fjant som dagligen talar ordentligt illa om sina båda bröder och hela deras familjer ser han inget problem uti.
Jocke har gjort bort sig totalt och avslöjat sin brist på empati och samvetslöshet. Igen. Jag ser gladeligen på när psykopattendenserna skiner igenom. Bara riktiga spån förblir ovetandes.
Det är en sekt och din sektledare är psykopat.
Är ingen slump att jag uppmärksammade om detta för mer än en månad sedan.
Hur kan en bror gå på grillfest med människor som dagligen försöker förnedra brodern som han ”vill försonas med”? Har han ingen förmåga att sätta sig i någon annans skor? Saknar han helt empati? Att Chrille sa ”Jocke är den som styr allt” var tydligen nog för att få Jocke att bli sängliggande en vecka, att Jacke i spelade CS med Chrille var nog för att hänga ut honom och skicka ett drev mot honom och hans familj. Att Jocke går på grillfest med en samvetslös fjant som dagligen talar ordentligt illa om sina båda bröder och hela deras familjer ser han inget problem uti.
Jocke har gjort bort sig totalt och avslöjat sin brist på empati och samvetslöshet. Igen. Jag ser gladeligen på när psykopattendenserna skiner igenom. Bara riktiga spån förblir ovetandes.
Det är en sekt och din sektledare är psykopat.
Jag skrev ju det i förra inlägget att Jonna ibland behöver ge han en spark i baken svårare än så har det inte varit, klart han mår dåligt och Jonna stöttar ju honom i det och förstår att han inte mår bra.
Du snackar mycket om att dom andra snackar om Chrille men Chrille sitter varje dag och pratar om Rask och Anjo samt deras fruar, dom kör samma grej.
Ja dom hade en grillning med sina respektive inte så konstigt med tanke på att dom varit vänner i flera år.
Alltså du är medveten om att Jocke & Jacke har en fin kontakt nu efter dokumentären?
Det är inte sunt att ha ett sånt hat mot en person man inte känner.