2024-07-18, 12:21
  #7729
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pressmedian
Det går inte att blunda för att många människor utsatts för utfrysning och drev, ren mobbning ackopanjerat av Jocke som skickar ut löpare/"hitmans", i form av anjo o rask.
Anjo o rask har egna löpare, som går all in för att få komma närmre ledaren. (Motvikt, vad är problemet, tomas o carina)

Är det inte konstigt att Jocke alltid är inblandad i draman och drev, påstår sig vara oskyldig och aldrig yttrar sig?

Det stämmer inte, Jocke lägger upp instastorys som visar hans rätta sida, där han hotar, doxar, efterlyser, hatar och självklart uttrycker hur dåligt han mår, alla är så dumma mot honom, han som bara vill hjälpa, han sysslar med trevliga familjevloggar, inte drama.
Konstigt med alla hemliga inspelningar som jocke låtit sprida ut, genom sina medlöpare...
Hur kan ett mongo som motvikt inte se ett mönster? Är han trögare än han ser ut att vara?
Citera
2024-07-18, 14:27
  #7730
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pressmedian
Det går inte att blunda för att många människor utsatts för utfrysning och drev, ren mobbning ackopanjerat av Jocke som skickar ut löpare/"hitmans", i form av anjo o rask.
Anjo o rask har egna löpare, som går all in för att få komma närmre ledaren. (Motvikt, vad är problemet, tomas o carina)

Är det inte konstigt att Jocke alltid är inblandad i draman och drev, påstår sig vara oskyldig och aldrig yttrar sig?

Det stämmer inte, Jocke lägger upp instastorys som visar hans rätta sida, där han hotar, doxar, efterlyser, hatar och självklart uttrycker hur dåligt han mår, alla är så dumma mot honom, han som bara vill hjälpa, han sysslar med trevliga familjevloggar, inte drama.
Konstigt med alla hemliga inspelningar som jocke låtit sprida ut, genom sina medlöpare...

Men alltså tror du Jocke är någon gud som bestämmer över alla? Tror du inte Anjo har en egen fri vilja om vad han vill lägga ut eller inte. Alltså tänket är jätte konstigt.
Hemliga inspelningar verkar ju alla hålla på med.
Citera
2024-07-18, 18:30
  #7731
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men alltså tror du Jocke är någon gud som bestämmer över alla? Tror du inte Anjo har en egen fri vilja om vad han vill lägga ut eller inte. Alltså tänket är jätte konstigt.
Hemliga inspelningar verkar ju alla hålla på med.

Jocke är väl en av de största om inte den största inom Svensk Youtube.
Så fort han får kritik eller om någon framställer honom i negativt ljus så skickar han Rask, Anjo mfl att göra videos om den personen. Alla är som rädda kärringar för Jocke.

Rask tex, hans tunga är så djupt upp i Jockes röv. Han gör allt för honom.

Ta bara hela cirkusen med Joz där alla gjorde videos om Joz och fick info från Jocke.
Rask var för fan till och med och skulle leta upp Joz.
Citera
2024-07-18, 22:33
  #7732
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Jocke är väl en av de största om inte den största inom Svensk Youtube.
Så fort han får kritik eller om någon framställer honom i negativt ljus så skickar han Rask, Anjo mfl att göra videos om den personen. Alla är som rädda kärringar för Jocke.

Rask tex, hans tunga är så djupt upp i Jockes röv. Han gör allt för honom.

Ta bara hela cirkusen med Joz där alla gjorde videos om Joz och fick info från Jocke.
Rask var för fan till och med och skulle leta upp Joz.

Fast jag ser det inte så, jag tänker att både Anjo & Rask gör precis som dom vill, sen självklart är dom vänner på riktigt de är det ingen tvekan på eftersom dom umgås privat men skulle Anjo inte vilja göra en video så gör han inte de, lika så Rask. Tror vuxna människor kan bestämma själva.
Citera
2024-07-18, 22:41
  #7733
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Fast jag ser det inte så, jag tänker att både Anjo & Rask gör precis som dom vill, sen självklart är dom vänner på riktigt de är det ingen tvekan på eftersom dom umgås privat men skulle Anjo inte vilja göra en video så gör han inte de, lika så Rask. Tror vuxna människor kan bestämma själva.

Vad tror du hade hänt om det aldrig blivit något drama? Var hade var och ens karriärer varit då?
Citera
2024-07-18, 22:48
  #7734
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Vad tror du hade hänt om det aldrig blivit något drama? Var hade var och ens karriärer varit då?

Jocke & Jonna hade väl fortsatt som vanligt med youtube, podd, dokumentär och övriga tv program.

Anjo hade väl flyttvloggat och pratat om Emilie kanske.

Rask hittar alltid något att prata om.

Chrippa tror jag faktiskt skulle kunna ha varit med Julia igen men dom är så konstiga den trion så vet inte.
Citera
2024-07-18, 22:56
  #7735
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jocke & Jonna hade väl fortsatt som vanligt med youtube, podd, dokumentär och övriga tv program.

Anjo hade väl flyttvloggat och pratat om Emilie kanske.

Rask hittar alltid något att prata om.

Chrippa tror jag faktiskt skulle kunna ha varit med Julia igen men dom är så konstiga den trion så vet inte.

Ja det gav dem nya inkomster under tiden det höll på. Undrar om det var värt det?
Citera
2024-07-19, 01:38
  #7736
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Ja det gav dem nya inkomster under tiden det höll på. Undrar om det var värt det?

Jocke och Jonnas hade ju mkt att göra det fick läggas åt sidan lite när det var som värst med Chrille.
Citera
2024-07-19, 03:02
  #7737
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jocke och Jonnas hade ju mkt att göra det fick läggas åt sidan lite när det var som värst med Chrille.
Driver du eller?
Jocke och Jonna är dom som ojat sig och drivit på, ljugit och spridit lögner och hållit igång elden.
Deras podd bekräftar det. Allt för att lyssnarna ska ömma för "stackars jocke" passande nog inför hans dokumentär om sin påhittade svåra barndom och tuffa liv, där familjen Berg utmålas som satan själv, i synnerhet modern.
Senaste påhittet, bup-papprena, bitch please. En idiot leder en annan idiot och förvränger och spånar loss...
Snacka om att ta saker ur kontext och medvetet förvränga och förändra "fakta"
Allt för att hålla lögnen vid liv.
Jockes livshistorier är inte trovärdiga, han har och fortsätter ljuga för att framställa sig som ett offer, en stackare som utnyttjats, tillomed av sin egen bror Chrippa, som han så lägligt bara ville hjälpa, under tiden han åtföljs av dokumentärfilmare för att visa ytterligare en version av sitt liv...vad kommer nästa dokumentär handla om om fem år? Vad har tillkommit då? Vad kommer mörkas, tystas ner?
Jag förstår att han mår dåligt, det är ju jobbigt att leva på en lögn. Pajas och Jonna spär på och förklarar tillsammans med Jonas, hur dåligt Jocke mår, han klarar ingenting, nu senaste året pga Chrippa och Linnea, o morsan såklart.
Jag lyssnar på podden, ser vad som läggs ut från masterbrain och ser familyfriendly vloggar samt medlöparnas videor, det kan inte sägas tydligare.
Det Jocke o Jonna påstår, är sprunget ur deras onda intentioner, för att sko sig själva på bekostnad av andra människor.

Podden har det hänvisasts till, gång på gång.
Jocke och Jonna har tillsammans med Jonas beskrivit hur dom gått över alla gränser för vad som är tillåtet för att rättfärdiga att dom förstör andra människors liv.
Vad driver dom? Likes, tittar och lyssnarsiffror, pengar. Pengar och status.

Jag såg att sekten haft möte, grillfest hos anjo.
Jocke, Anjo o Rask.
Tre nära vänner som själva försöker driva med det faktum att dom är en sekt. Småglinen tror på dom, andra som känner till historien, ser mönstret och vet sanningen.
En dag vänder det och karma kommer bita dom i arslet.
Citera
2024-07-19, 03:08
  #7738
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Hur kan ett mongo som motvikt inte se ett mönster? Är han trögare än han ser ut att vara?
Klart han ser mönstret, han vet precis vad han sysslar med. Han gör allt för att bli godkänd som medlem i sekten.
Tror dock inte han kommer lyckas.
Han blir en dövikt
Citera
2024-07-19, 08:35
  #7739
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag anser inte att Jonna är en lögnare av det som framkommit i podden snarare tvärtom.
Bra, då har även du hört att Jocke har offerkoftan på dygnet runt hemma, är extremt lat och frånvarande som pappa, är psykiskt sjuk och instabil och använder Jonna som en vårdare.

Är ingen slump att jag uppmärksammade om detta för mer än en månad sedan.

Hur kan en bror gå på grillfest med människor som dagligen försöker förnedra brodern som han ”vill försonas med”? Har han ingen förmåga att sätta sig i någon annans skor? Saknar han helt empati? Att Chrille sa ”Jocke är den som styr allt” var tydligen nog för att få Jocke att bli sängliggande en vecka, att Jacke i spelade CS med Chrille var nog för att hänga ut honom och skicka ett drev mot honom och hans familj. Att Jocke går på grillfest med en samvetslös fjant som dagligen talar ordentligt illa om sina båda bröder och hela deras familjer ser han inget problem uti.

Jocke har gjort bort sig totalt och avslöjat sin brist på empati och samvetslöshet. Igen. Jag ser gladeligen på när psykopattendenserna skiner igenom. Bara riktiga spån förblir ovetandes.

Det är en sekt och din sektledare är psykopat.
__________________
Senast redigerad av Pallal 2024-07-19 kl. 08:51.
Citera
2024-07-19, 11:40
  #7740
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pressmedian
Driver du eller?
Jocke och Jonna är dom som ojat sig och drivit på, ljugit och spridit lögner och hållit igång elden.
Deras podd bekräftar det. Allt för att lyssnarna ska ömma för "stackars jocke" passande nog inför hans dokumentär om sin påhittade svåra barndom och tuffa liv, där familjen Berg utmålas som satan själv, i synnerhet modern.
Senaste påhittet, bup-papprena, bitch please. En idiot leder en annan idiot och förvränger och spånar loss...
Snacka om att ta saker ur kontext och medvetet förvränga och förändra "fakta"
Allt för att hålla lögnen vid liv.
Jockes livshistorier är inte trovärdiga, han har och fortsätter ljuga för att framställa sig som ett offer, en stackare som utnyttjats, tillomed av sin egen bror Chrippa, som han så lägligt bara ville hjälpa, under tiden han åtföljs av dokumentärfilmare för att visa ytterligare en version av sitt liv...vad kommer nästa dokumentär handla om om fem år? Vad har tillkommit då? Vad kommer mörkas, tystas ner?
Jag förstår att han mår dåligt, det är ju jobbigt att leva på en lögn. Pajas och Jonna spär på och förklarar tillsammans med Jonas, hur dåligt Jocke mår, han klarar ingenting, nu senaste året pga Chrippa och Linnea, o morsan såklart.
Jag lyssnar på podden, ser vad som läggs ut från masterbrain och ser familyfriendly vloggar samt medlöparnas videor, det kan inte sägas tydligare.
Det Jocke o Jonna påstår, är sprunget ur deras onda intentioner, för att sko sig själva på bekostnad av andra människor.

Podden har det hänvisasts till, gång på gång.
Jocke och Jonna har tillsammans med Jonas beskrivit hur dom gått över alla gränser för vad som är tillåtet för att rättfärdiga att dom förstör andra människors liv.
Vad driver dom? Likes, tittar och lyssnarsiffror, pengar. Pengar och status.

Jag såg att sekten haft möte, grillfest hos anjo.
Jocke, Anjo o Rask.
Tre nära vänner som själva försöker driva med det faktum att dom är en sekt. Småglinen tror på dom, andra som känner till historien, ser mönstret och vet sanningen.
En dag vänder det och karma kommer bita dom i arslet.

Wow är jag en bitch nu också? För att jag har en helt annan åsikt än dig.
Jocke, Anjo och Rask träffas privat dom är vänner och det har dom varit i många år, allt visas inte i kameran. Dom hade även sina respektive med sig.
Jocke & Jonna har väl pratat om saker i podden precis så som Chrippa pratar i sina streams varje dag.
Konstigt att du tror att jockes barndom är falskt när hans egna bror Jacke tror på honom och helt har ändrat sina tankar, men men det är upp till dig, dock kan jag ge dig ett råd att inte kolla eller lyssna så mycket på Jocke för du blir bara arg och upprörd, tänk på hjärtat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in