2024-07-14, 09:14
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasbo
Dybban ensam på stryket 210k per andel inte illa ändå för de som köpte andel

Såg det, hur mycket kostade andelen som vann?
Citera
2024-07-14, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickenyqvist123

Tror runt 200 kr per andel
Citera
2024-07-14, 09:49
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Tror runt 200 kr per andel

Ouch. Jag köpte en andel av deras live on stream... som gav 0 kr. Tänk om man hade köpt Dybbans istället!
Citera
2024-07-14, 10:26
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:

6 hel 4 halv.
234 kr per andel.
Citera
2024-07-14, 19:40
Medlem
Citat:
Ouch. Jag köpte en andel av deras live on stream... som gav 0 kr. Tänk om man hade köpt Dybbans istället!

Köper också emellanåt deras andelar men svårt ibland med släppet på fredagar pricka rätt
Citera
2024-07-16, 17:54
Medlem
Ja hade tre andelar i mattes. 52 spänn för en andel o han fick 12 rätt och 90 tusen. Missade på brann. Helt ok de me
Citera
2024-07-16, 21:11
Medlem
Citat:

Man väljer tyvärr alltid fel.

Har köpt Burres 78 kr måååånga gånger som aldrig gett vinst
Men nu har han satt 13 rätt på det systemet bara för man inte är med.
Citera
2024-07-17, 08:22
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Man väljer tyvärr alltid fel.

Har köpt Burres 78 kr måååånga gånger som aldrig gett vinst
Men nu har han satt 13 rätt på det systemet bara för man inte är med.

Har köpt en del av Timmans, utan framgång. Timman tycker jag är lite tråkig som person (men säkert trevlig) men det går inte att förneka att han är otroligt vass, speciellt på hockey. Ska börja köpa hans Powerplay när hockeyn börjar igen.

Dybbans lär ju var slutsålda nu till evigheten eftersom alla vet att han satte 10 mille i helgen...
Citera
2024-07-17, 12:22
Medlem
Citat:
Har köpt en del av Timmans, utan framgång. Timman tycker jag är lite tråkig som person (men säkert trevlig) men det går inte att förneka att han är otroligt vass, speciellt på hockey. Ska börja köpa hans Powerplay när hockeyn börjar igen.

Dybbans lär ju var slutsålda nu till evigheten eftersom alla vet att han satte 10 mille i helgen...

Tror hela stugan kommer få ett uppsving efter att han satte det. Många nya som kommer hitta deras andelssida efter att fått veta vart hans kommer ut. Vilket lär leda till att fler andelsläggare kommer få andelar köpta
Citera
2024-07-17, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasbo
Dybban ensam på stryket 210k per andel inte illa ändå för de som köpte andel
RIKTIGT tramsig sak att SÄGA "ENSAM" med 13 RÄTT när man gör andelsspel och det är nästan 50 med som delar.. DYBBAN fick som MEST 10% av VINSTSTUMMAN tror JAG. Han gillar ATT SKRYTA. Är det INTE storvinsten så ÄR det att han är POLARE med KOMMUNISTEN WERNBLOM eller att hans farsa VARIT MED I OS.. tröttsamt
Citera
2024-07-17, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseLarsson
RIKTIGT tramsig sak att SÄGA "ENSAM" med 13 RÄTT när man gör andelsspel och det är nästan 50 med som delar.. DYBBAN fick som MEST 10% av VINSTSTUMMAN tror JAG. Han gillar ATT SKRYTA. Är det INTE storvinsten så ÄR det att han är POLARE med KOMMUNISTEN WERNBLOM eller att hans farsa VARIT MED I OS.. tröttsamt

Lika bitter och avundsjuk som vanligt ser jag, tröttsamt var ordet..
Citera
2024-07-18, 09:28
Medlem
Det är hela grejen med Poolspel, mata ut 50-100 system varje omgång, sen när 1 av 100 hittar hem blir det ryggdunkar och intervjuer " hur fan hitta du 60% spiken " osv osv.

Det enda det gör är att skapa spelberoende hos svaga människor, dom börjar med att köpa en andel av hans 10-15 system, säg system A, när dom köpt det i ett par veckor tid utan vinst och ser Bengans B system vinner köper dom A+B, och så rullar det på.

Svenska Spel borde även införa ROI tvång, där man ser hur mycket/lite varje andelsläggare ligger plus för 2024 , för ingen normal människa köper andelar av någon som ligger back.

Tyvärr är detta något som aldrig kommer inträffa då Svenska Spel roffar åt sig 30% av omsättningen så dom vill ju såklart att potten ska vara så stor som möjligt varje omgång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in