2024-07-15, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation

▶▶▶Vi vet ändå att detta är en opioidförstoppning.

Jag är också inne på samma linje som dig i just detta fallet, det vill säga, att det kan handla om en Opioíd-orsakad Obstipátion beträffande Tråd-skaparen @29525.

Jag vill vänligen hänvisa dig som medpostare till Tråd-skaparens inlägg på sidan: ( 3 ) samt med inläggs-numret: # 31 och postat klockan: ( 21:53 ) där @29525 ställt följande fråga samt enligt citat: " Är Moventíg en skadlig medicin ? ... slut citat/

Följt av frågan samt citat: " Bör jag ta den ? " ... slut citat/

Därtill följt av Tråd-skaparens påpekande om att dennes Läkare har ordinerat Läkemedels-preparatet Moventíg.

Läkemedels-preparatet som går under namnet Moventíg är just avsett för att behandla en så kallad Opioíd-orsakad Obstipátion.

Mvh/
@JokerMannen
Senast redigerad av JokerMannen 2024-07-15 kl. 17:06.
2024-07-15, 17:35
Bannlyst
Hinka inte i dig så mycket vatten då
2024-07-15, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 29525

▶Jag kissar oftare och större mänger urin trots att jag dricker lika mycket vatten som tidigare.

▶Jag ser alltid till att drick ▶mycket vätska.

Har behandlats med två olika antibiotika på senare tid, men har fortfarande dessa besvär. Oklart vad besvären beror på. Vad kan det bero på? Ge mig förslag på vad det kan bero på.

Ju mer vätska per dag och dygn som du tillför din kropp, desto mer kommer du att Urinéra, det vill säga, att en ökad mängd av vätskeintag leder till större Urín-mängder ... Svårare än så är det inte att förstå

Du har ju tidigare deklarerat, det vill säga, klargjort, att du alltid❗ser till att dricka mycket vätska och sålunda är det överhuvudtaget inte några märkvärdigheter att din produktion av Urìn ökar.

Mitt råd till dig är följande, drick 1,5 till maximalt 2 liter vätska per dag och dygn och, den resterande vätskemängden får du via den föda som du dagligen tillför din kropp.

Vill du slippa ifrån att tömma ut havsvågor av Urín-mängder genom Urìn-röret så är mitt råd till dig, att du inte skall dricka för mycket vätska per dag och dygn för att sålunda i hopp och tro kunna avhjälpa dina Obstipátions-problem, det fungerar inte i längden.

Extra tillägg till ovan skrivet och beträffande att du som individ besväras av stora Urín-mängder.

Om det förhåller sig på ett sådant sätt att du även behandlas med vatten-drivande Läkemedels-preparat så kan förklaringen sålunda finnas där till dina stora Urín-mängder.

Men som tidigare har deklarerats av dig, så är alla dina Läkemedel din privatsak.

Mvh/
@JokerMannen
2024-07-15, 21:22
Medlem
Citat:
Jag har små lite upphöjda röda prickar på överarmarna. Är detta ett av symtomen på blodcancer? Jag har fler olika symtom ska tilläggas och nu undrar jag specifikt över dessa små prickar. Jag har aldrig tidigare haft dessa typ av prickar. Dom är ungefär en millimeter stora, lite upphöjda och röda.
Om du söker bilder på "petechiae" och dina prickar ser exakt ut sådär och som inte försvinner när du trycker på dom så kan det vara ett symptom ja, men behöver inte nödvändigtvis vara det, finns andra tillstånd som orsakar dom

Har prover specifikt på vita blodkroppar och plättar tagits under perioden sen du började känna dig krass?
2024-07-16, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bwndbdneb
Om du söker bilder på "petechiae" och dina prickar ser exakt ut sådär och som inte försvinner när du trycker på dom så kan det vara ett symptom ja, men behöver inte nödvändigtvis vara det, finns andra tillstånd som orsakar dom

Har prover specifikt på vita blodkroppar och plättar tagits under perioden sen du började känna dig krass?

Ursäkta att mitt svar dröjt.

Ja det är sådana jag har! Små röda prickar som är lite upphöjda. Jag har ett par på överarmen.

Tidigare så har mina prover bland annat visat att mina vita blodkroppar är över referens. Övriga provsvar minns jag inte.

Jag har också blodbrist.

Har känt mig väldigt sjuk och svag extremt länge. Dåligt allmäntillstånd. Känner mig febrig, förkyld, ont i hasen, ont i oron, svag, extremt trött för att nämna några exempel. På senare tid har min trötthet förvärrats.
2024-07-16, 13:12
Medlem
Citat:
Ursäkta att mitt svar dröjt.

Ja det är sådana jag har! Små röda prickar som är lite upphöjda. Jag har ett par på överarmen.

Tidigare så har mina prover bland annat visat att mina vita blodkroppar är över referens. Övriga provsvar minns jag inte.

▶▶▶Jag har också blodbrist.

Har känt mig väldigt sjuk och svag extremt länge. Dåligt allmäntillstånd. Känner mig febrig, förkyld, ont i hasen, ont i oron, svag, extremt trött för att nämna några exempel. På senare tid har min trötthet förvärrats.

Om du besväras utav [ Amemí ] det vill säga, att du har blodbrist så föreslår jag dig att du köper ett [ Kobalamín-tillskott ] det vill säga, Vitamin B12.

Vidare sagt, så vill jag också föreslå dig att du köper en flaska [ Floradix Blutsaft ] som är mycket effektiv vid just Järn-brist och dessutom sagt, så är Blutsaften mycket skonsam för både Magsäcken och Tarmarna än i jämförelse med vanliga Järn-tabletter.

Blutsaften tas lätt upp av kroppen och är att rekommendera före vanliga Järn-tabletter.

Mvh/
@JokerMannen
2024-07-16, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Om du besväras utav [ Amemí ] det vill säga, att du har blodbrist så föreslår jag dig att du köper ett [ Kobalamín-tillskott ] det vill säga, Vitamin B12.

Vidare sagt, så vill jag också föreslå dig att du köper en flaska [ Floradix Blutsaft ] som är mycket effektiv vid just Järn-brist och dessutom sagt, så är Blutsaften mycket skonsam för både Magsäcken och Tarmarna än i jämförelse med vanliga Järn-tabletter.

Blutsaften tas lätt upp av kroppen och är att rekommendera före vanliga Järn-tabletter.

Mvh/
@JokerMannen

Och så dyker du upp igen *suck*. Mitt inlägg var INTE riktat till dig.

När du citerar människor så ska du INTE ändra citaten! Alltså min text. Dom blå pilarna har INTE jag lag till. Dom har DU lagt till. Du ska inte ändra människors texter överhuvudtaget när du citerar.

On topic: Du vet inte ens om jag äter b12 tillskott redan. Och det har inget med tråden att göra.
Senast redigerad av 29525 2024-07-16 kl. 13:29.
2024-07-16, 13:28
Medlem
Citat:
Har ALDRIG påstått att jag dricker mycket vatten för att avhjälp förstoppning din korkade idiot Jag dricker mycket vatten av hälsomässiga skäl och inte för någon jävla förstoppning idiot!

▶▶▶Jag har ALDRIG skrivit att jag äter vätskedrivande din idiot!

Du fortsätter att påstå en massa felaktigheter om mig som du inte har en aning om!
Sluta skriv en massa påhittade saker om mig! Skuta skriv till mig överhuvudtaget.

Du är ta mig fan besatt av mig som fortsätter att skriva till mig när jag gjort klart för dig att jag inte vill skriva med dig!!

▶▶▶Du har ställt miljoner ▶intima frågor och det är ditt enda syfte! Du äcklar mig! Även andra har regerat på ditt beteende!

Nu slutar du skriva till mig!

Sakta i backarna nu

Jag skrev, OM❗det förhåller sig på ett sådant sätt, att du behandlas med ett vätskedrivande Läkemedels-preparat, så kan, förklaringen eventuellt kopplas till större Urín-mängder.

Jag skrev aldrig att du som individ behandlas med ett vätskedrivande Läkemedels-preparat.

Du får läsa på lite bättre vad som står skrivet i ett inlägg som du läser.

Fråga: Har du kontrollerat vilken färg som du har på din morgon-Urín ... ?

Ps: Jag har så vitt jag vet, inte ställt några intima frågor till dig ... Ds.

Mvh/
@JokerMannen
2024-07-16, 14:05
Moderator
Lapapps avatar
Tre trådar har sammanfogats. Var god se modetatormeddelande, inlägg #2 i tråden, för detaljer.

/Mod
2024-07-16, 16:59
Medlem
Citat:

Sedan jag började med medicin mot gaser så upplever jag att min kisstråle är större. Känns som att urinröret har blivit större.

Du får gärna berätta om dina instruktioner innan jag köper en sådan där grej. Är det inte mer effektivt att skruva av duschmunstycket och använda duschen? Blir ju större tryck då, menar jag. Ska tilläggas att jag är EXTREMT äcklad av avföring och urin. Har EXTREMT svårt att handskas med avföring och urin.

▶▶▶Menar du att jag kommer att slippa min inkontinens om jag rengör tarmen med vatten? Har jag uppfattat dig korrekt?

Obs❗... Pilarna ( ▶▶▶ ) som jag har utsatt inom din citat-ruta och framför ett av mig utvalt textstycke inom din citat-ruta, det är, för att jag vill markera för dig, vilken fråga som jag har valt att svara på, i ditt inlägg.

Svaret är absolut JA❗... det vill säga, att du kan faktiskt bli av med ditt Faeces-läckage om du lär dig hur❗och på vilket sätt, som du skall gå till väga för att kunna rengöra din Grovtarm.

Det här handlar om ett mycket skonsamt och effektivt sätt att låta sig rengöra sin Grovtarm ifrån Faeces-rester som blivit kvar inom Réktum så som också, inom själva den så kallade Sigmoidéum-slyngan.

Då du dagligen rengör din Grovtarm enligt mina instruktioner, sålunda kommer du att med tidens gång bli av med ditt Faeces-läckage och, det är ju något som besvärar dig väldigt mycket Om❗jag nu har förstått dig på ett korrekt sätt samt utifrån vad du tidigare har deklarerart i dina skrivna och postade inlägg.

Med hjälp av en Näs-sköljnings-spruta av märket
[ Nasalíne ] vilken tar 60 milliliter vätska per gång, så kommer du sedan, att med hjälp av mina instruktioner, kunna bli kvitt dina Faeces-läckage samt, under förutsättning att du accepterar, att inga förbättringar kan äga rum under en kafferast eller under en natt.

Allting har❗sin tid och, Allting tar❗sin tid och, om du accepterar tidens gång, så kommer du med hjälp av mina instruktioner, att med tiden accepterad, kunna uppnå en mycket bättre Tarm-hälsa än vad du för närvarande har och, besväras utav.

Jag vet hur en mänsklig Grovtarm fungerar och vad som kan störa Grovtarmens inre funktioner och, som i sin tur sagt, kan leda till alla möjliga olika sorters problem och därtill, icke önskvärda symptómer.

Inom den mänskliga [ Intéstinum Crássum ] finns den mänskliga hälsan, välmåendet och den mentala funktionen, ett ekosystem av en mycket stor mängd av olika mikro-organismer som kan påverka den mänskliga hälsan betydligt mycket, mycket mer, än vad gemene man tror och tänker.

Grovtarmen är absolut sagt och, utan den minsta tvekan, ett av människokroppens mest fantastiska organ och, som styr otroligt mycket som är direkt kopplat till den mänsklig hälsan.

Mvh/
@JokerMannen
Senast redigerad av JokerMannen 2024-07-16 kl. 17:02.
2024-07-16, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Obs❗... Pilarna ( ▶▶▶ ) som jag har utsatt inom din citat-ruta och framför ett av mig utvalt textstycke inom din citat-ruta, det är, för att jag vill markera för dig, vilken fråga som jag har valt att svara på, i ditt inlägg.

Svaret är absolut JA❗... det vill säga, att du kan faktiskt bli av med ditt Faeces-läckage om du lär dig hur❗och på vilket sätt, som du skall gå till väga för att kunna rengöra din Grovtarm.

Det här handlar om ett mycket skonsamt och effektivt sätt att låta sig rengöra sin Grovtarm ifrån Faeces-rester som blivit kvar inom Réktum så som också, inom själva den så kallade Sigmoidéum-slyngan.

Då du dagligen rengör din Grovtarm enligt mina instruktioner, sålunda kommer du att med tidens gång bli av med ditt Faeces-läckage och, det är ju något som besvärar dig väldigt mycket Om❗jag nu har förstått dig på ett korrekt sätt samt utifrån vad du tidigare har deklarerart i dina skrivna och postade inlägg.

Med hjälp av en Näs-sköljnings-spruta av märket
[ Nasalíne ] vilken tar 60 milliliter vätska per gång, så kommer du sedan, att med hjälp av mina instruktioner, kunna bli kvitt dina Faeces-läckage samt, under förutsättning att du accepterar, att inga förbättringar kan äga rum under en kafferast eller under en natt.

Allting har❗sin tid och, Allting tar❗sin tid och, om du accepterar tidens gång, så kommer du med hjälp av mina instruktioner, att med tiden accepterad, kunna uppnå en mycket bättre Tarm-hälsa än vad du för närvarande har och, besväras utav.

Jag vet hur en mänsklig Grovtarm fungerar och vad som kan störa Grovtarmens inre funktioner och, som i sin tur sagt, kan leda till alla möjliga olika sorters problem och därtill, icke önskvärda symptómer.

Inom den mänskliga [ Intéstinum Crássum ] finns den mänskliga hälsan, välmåendet och den mentala funktionen, ett ekosystem av en mycket stor mängd av olika mikro-organismer som kan påverka den mänskliga hälsan betydligt mycket, mycket mer, än vad gemene man tror och tänker.

Grovtarmen är absolut sagt och, utan den minsta tvekan, ett av människokroppens mest fantastiska organ och, som styr otroligt mycket som är direkt kopplat till den mänsklig hälsan.

Mvh/
@JokerMannen

Jag har INTE bett om svar från dig.

Egentligen ska jag inte svara dig överhuvudtaget, men gör ett undantag denna gång.

Jag upprepar: Du ska INTE ändra texten när du citerar en människa!

Jag tror inte ett skit på din "mirakel-kur". Du kommer med ovetenskapligt struntprat. Det finns ingen logik i ditt påstående överhuvudtaget. Hur ska rening av tarmen ta bort avförings-inkontinens? Jag har tidigare renat tarmen utan att det tagit bort min inkontinens.

Inget ovetenskaoligt struntprat. Jag tror inte på alternativ medicin.
2024-07-17, 13:13
Medlem
Citat:
Sedan jag började med medicin mot gaser så upplever jag att min kisstråle är större. Känns som att urinröret har blivit större.

▶Du får gärna berätta om dina instruktioner innan jag köper en sådan där grej.

▶Är det inte mer effektivt att skruva av duschmunstycket och använda duschen? Blir ju större tryck då, menar jag.

Ska tilläggas att jag är EXTREMT äcklad av avföring och urin. Har EXTREMT svårt att handskas med avföring och urin.

Menar du att jag kommer att slippa min inkontinens om jag rengör tarmen med vatten? Har jag uppfattat dig korrekt?

Varför vill du ha instruktionerna av mig i förväg innan du köper Näs-sköljnings-sprutan när du ändå inte tror på att det kommer att fungera ?

Hur kan det anses vara mera effektivt att låta sig skruva av duschmunstycket och, för att sedan därefter föra upp duschslangen via Anal-öppningen till Réktum ?

Du tror alltså, att har du bara ett tillräckligt tryck av vatten genom duschslangen inom Réktum, så blir ett sådant tillvägagångssätt mera effektivt ?

Låt mig då få deklarera för dig, att ett sådant tillvägagångssätt kan skada slemhinnan inom Réktum.

Var rädd om din Grovtarm, du har bara en.

Faeces-läckaget är vad du kan bli av med under förutsättning att du med hjälp av ett skonsamt och naturligt tillvägagångssätt låter dig rengöra din Réktala Tarm-del och, även själva Sigmoidéum-slyngan kommer att kunna rengöra sig själv med tidens gång.

Som jag tidigare i ett av mina inlägg har framfört, så är Grovtarmens inre funktioner rent ut sagt fantastiska när man väl har lärt sig att förstå hur Grovtarmen fungerar vilket betyder, att om du lär dig att arbeta med din Grovtarm på ett riktigt sätt, så kommer Grovtarmen i sin tur att samarbeta med dig.

Enligt det ovan skrivna ... Med hjälp av ett korrekt tillvägagångssätt, så kommer Grovtarmen låta påbörja sin egen utrensning av Faeces-rester och slagg som har fått fäste på Réktum:s och Sigmoidéum:s ytliga slemhinne-väggar.

Grovtarmen kommer att kunna frigöra sig från Faeces-rester som blivit liggande högre upp inom Grovtarmen.

Slagg samt därtill också slem, kommer att kunna frigöras och därtill får man även uttömningar av brunfärgad vätska vilken har en stark odör som beror på så kallade Skatól-slagg och Indól-slagg som finns framför allt i det sega slemmet som klär Grovtarmens ytliga slemhinna och, som oftast förekommer vid långvariga Obstipátions-besvär.

Mvh/
@JokerMannen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in