Citat:
Ursprungligen postat av
29525
Sedan jag började med medicin mot gaser så upplever jag att min kisstråle är större. Känns som att urinröret har blivit större.
Du får gärna berätta om dina instruktioner innan jag köper en sådan där grej. Är det inte mer effektivt att skruva av duschmunstycket och använda duschen? Blir ju större tryck då, menar jag. Ska tilläggas att jag är EXTREMT äcklad av avföring och urin. Har EXTREMT svårt att handskas med avföring och urin.
▶▶▶Menar du att jag kommer att slippa min inkontinens om jag rengör tarmen med vatten? Har jag uppfattat dig korrekt?
Obs❗... Pilarna ( ▶▶▶ ) som jag har utsatt inom din citat-ruta och framför ett av mig utvalt textstycke inom din citat-ruta, det är, för att jag vill markera för dig, vilken fråga som jag har valt att svara på, i ditt inlägg.
Svaret är absolut JA❗... det vill säga, att du kan faktiskt bli av med ditt Faeces-läckage om du lär dig hur❗och på vilket sätt, som du skall gå till väga för att kunna rengöra din Grovtarm.
Det här handlar om ett mycket skonsamt och effektivt sätt att låta sig rengöra sin Grovtarm ifrån Faeces-rester som blivit kvar inom Réktum så som också, inom själva den så kallade Sigmoidéum-slyngan.
Då du dagligen rengör din Grovtarm enligt mina instruktioner, sålunda kommer du att med tidens gång bli av med ditt Faeces-läckage och, det är ju något som besvärar dig väldigt mycket Om❗jag nu har förstått dig på ett korrekt sätt samt utifrån vad du tidigare har deklarerart i dina skrivna och postade inlägg.
Med hjälp av en Näs-sköljnings-spruta av märket
[ Nasalíne ] vilken tar 60 milliliter vätska per gång, så kommer du sedan, att med hjälp av mina instruktioner, kunna bli kvitt dina Faeces-läckage samt, under förutsättning att du accepterar, att inga förbättringar kan äga rum under en kafferast eller under en natt.
Allting har❗sin tid och, Allting tar❗sin tid och, om du accepterar tidens gång, så kommer du med hjälp av mina instruktioner, att med tiden accepterad, kunna uppnå en mycket bättre Tarm-hälsa än vad du för närvarande har och, besväras utav.
Jag vet hur en mänsklig Grovtarm fungerar och vad som kan störa Grovtarmens inre funktioner och, som i sin tur sagt, kan leda till alla möjliga olika sorters problem och därtill, icke önskvärda symptómer.
Inom den mänskliga [ Intéstinum Crássum ] finns den mänskliga hälsan, välmåendet och den mentala funktionen, ett ekosystem av en mycket stor mängd av olika mikro-organismer som kan påverka den mänskliga hälsan betydligt mycket, mycket mer, än vad gemene man tror och tänker.
Grovtarmen är absolut sagt och, utan den minsta tvekan, ett av människokroppens mest fantastiska organ och, som styr otroligt mycket som är direkt kopplat till den mänsklig hälsan.
Mvh/
@JokerMannen