2024-07-14, 06:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Halleluja! Då var han helt och hållet identifierad. 👍

Har sökt i tråden men hittar inte vad han kan heta i förnamn. Kan du pm:a eller skicka en enkel rebus?
Citera
2024-07-14, 06:52
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvinntimmret
Har sökt i tråden men hittar inte vad han kan heta i förnamn. Kan du pm:a eller skicka en enkel rebus?
Förnamnet är detsamma som den först misstänkte Palmemördaren.
Rebus finns tidigare i tråden: (FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Citera
2024-07-14, 07:04
Medlem
GustavllAdolfs avatar
#443 måste ha Sveriges minsta mun iallafall 🙂
Citera
2024-07-14, 07:12
Medlem
StigEngstroms avatar
Kan dumpen sluta med värdelösa namn och börja med användbara alias igen som dom hade förut.
Flashliteyear?
Gammalt glidmedel?
Helt värdelöst, Vägkonen, Hank, DaddyCool, det är alias.
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-07-14 kl. 07:27.
Citera
2024-07-14, 07:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kottskallehue
Kan någon göra rebus på gäddan från hbg som bor i ett ”lyx” hus vid havet. Något snack om 27 mill, och det finns en bild i chatten som gäddan tog från tomten. Osäkert om det var nr 435 eller typ 431.

Förnamn: Samma som 800-meterslöparen Kramer och långdistanslöparen Almgren.
Efternamn: Identiskt med professorn Kaj i denna artikeln https://sverigesradio.se/artikel/hallanning-bakom-ny-forskning-kan-upptacka-tidig-alzheimer
Citera
2024-07-14, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Kan dumpen sluta med värdelösa namn och börja med användbara alias igen som dom hade förut.
Flashliteyear?
Gammalt glidmedel?
Helt värdelöst, Vägkonen, Hank, DaddyCool, det är alias.

Gissar att det kanske möjligen ska syfta på Buzz Lightyear.
Citera
2024-07-14, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Gissar att det kanske möjligen ska syfta på Buzz Lightyear.

Fleshlightyear är ju riktigt fyndigt med tanke på både "Olivia" och tempot han har i flykten. Gammalt glidmedel är ju helt kasst dock.
Citera
2024-07-14, 09:06
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Inget av detta har nog hänt, förmodligen skriver han det bara för att normalisera sitt kommande "förhållande" med det fiktiva barnet.

Typ " alla dom här tjejerna har gjort dessa sjuka saker, det är helt normalt, så det jag och du ska göra är ingenting i jämförelse och de flesta av dina jämnåriga ägnar sig åt otroligt avancerade saker med äldre män så du behöver inte tveka eller tycka att det är konstigt ".

Ja, det lär vara så. Han fantiserar och manipulerar barnet att tro att deras kontakt är normal. Den där inceststoryn om strapsystrarna i Uppsala... Hade en frisk person fått höra om det så hade man kontaktat myndigheterna i aktuell stad.

Och att han pratar om att det skulle vara nice att ha sex med tjejen och hennes mamma. Om mamman skulle komma på dem så kan hon vara med i sängen hon också. Det är hett och många män fantiserar om att ha sex med mor och dotter. Här är fiskaren bra dock. En del fiskare säger ja till allt sjukt gäddorna pratar om men här blir det stopp. Barnet tycker att det är äckligt och frågar om fettsäcken vill ha sex med sin pappa. #442

Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Du har rätt i att tjejernas ansikten syntes, för jag detaljstuderade dem.

Vissa har skrivit om suicidrisk på gäddan, men med tanke på att hans sambo supportar honom och att även hans arbetsplats med tjocka släkten anställd lär göra det, så ska det i så fall vara kompisarnas reaktion som får det att brista. Och skammen över att hamna på nätet när man knullar en termos och fläker ut sina äckligaste fantasier.

Nu verkar det ha hänt lite saker på hemmafronten. Jag såg uppgifter om skadegörelse på huset och att sambon uttalat sig om att fettsäcken inte längre bor där. Givetvis fruktansvärt att ge sig på ett hus där det finns anhöriga, i det här fallet ett mindre barn dessutom, och djur. Vet dock inte om de var hemma vid tillfället.

Det kanske är så att sambon inte hade all info (loggarna) när hon offentligt försvarade gäddan? En del av gäddorna har trots allt varit ganska harmlösa i sina chattloggar och ibland har fiskarna varit väldigt offensiva och pådrivande och då kan man kaaaaanske förstå att en partner i ett initialskede försvarar gäddan och uttrycker ilska mot Dumpen.

Knepig situation för familjen att hantera. Liten ort och jag antar att det är ett välkänt företag och de har ju skapligt många anställda. Stackars anhöriga. #442

Citat:
Ursprungligen postat av knickedick108
Om den kuken är 17 cm så måste min vara 25.. och det är den inte. Hans (#442) pillesnopp är marginellt större än hans tumme och betänk då att snubben är dvärg..

Jag är inne på samma linje. Han skriver själv att han är 171 cm och då har han säkerligen plussat på lite som alla kortisar brukar göra. Liten man - liten tumme - liten kuk. Glädjemått.

Den där bilden när han sitter på toa med slak kuk och håller gummiröven bredvid är svår att sudda ut från näthinnan. Ser fanskapet inte hur motbjudande det ser ut? #442
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-07-14 kl. 09:28.
Citera
2024-07-14, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, det lär vara så. Han fantiserar och manipulerar barnet att tro att deras kontakt är normal. Den där inceststoryn om strapsystrarna i Uppsala... Hade en frisk person fått höra om det så hade man kontaktat myndigheterna i aktuell stad.

Och att han pratar om att det skulle vara nice att ha sex med tjejen och hennes mamma. Om mamman skulle komma på dem så kan hon vara med i sängen hon också. Det är hett och många män fantiserar om att ha sex med mor och dotter. Här är fiskaren bra dock. En del fiskare säger ja till allt sjukt gäddorna pratar om men här blir det stopp. Barnet tycker att det är äckligt och frågar om fettsäcken vill ha sex med sin pappa. #442

Nu verkar det ha hänt lite saker på hemmafronten. Jag såg uppgifter om skadegörelse på huset och att sambon uttalat sig om att fettsäcken inte längre bor där. Givetvis fruktansvärt att ge sig på ett hus där det finns anhöriga, i det här fallet ett mindre barn dessutom, och djur. Vet dock inte om de var hemma vid tillfället.

Det kanske är så att sambon inte hade all info (loggarna) när hon offentligt försvarade gäddan? En del av gäddorna har trots allt varit ganska harmlösa i sina chattloggar och ibland har fiskarna varit väldigt offensiva och pådrivande och då kan man kaaaaanske förstå att en partner i ett initialskede försvarar gäddan och uttrycker ilska mot Dumpen.

Knepig situation för familjen att hantera. Liten ort och jag antar att det är ett välkänt företag och de har ju skapligt många anställda. Stackars anhöriga. #442

Jag är inne på samma linje. Han skriver själv att han är 171 cm och då har han säkerligen plussat på lite som alla kortisar brukar göra. Liten man - liten tumme - liten kuk. Glädjemått.

Den där bilden när han sitter på toa med slak kuk och håller gummiröven bredvid är svår att sudda ut från näthinnan. Ser fanskapet inte hur motbjudande det ser ut? #442

Mja d jag skrattade åt va när dom pratade om kondomer, o han sa att kondom va ingen idé för kondomen bara "rullar ner" storleken på #442 va inte något att skryta av🤣
Citera
2024-07-14, 10:01
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordstranda
Mja d jag skrattade åt va när dom pratade om kondomer, o han sa att kondom va ingen idé för kondomen bara "rullar ner" storleken på #442 va inte något att skryta av🤣

Han skrev väl att han hade låtit omskära sig för att förhuden gjorde att kondomen rullade av? Det och skönare sex. Eller att han skulle bli uthålligare eller nåt. Orkar inte gå igenom de milslånga chattloggarna igen. Vad hade han för konstig förhud? Har aldrig hört talas om att det är förhuden som gör att kondomen åker av. Herregud så det här fanskapet har skämt ut sig. #442
Citera
2024-07-14, 10:06
Medlem
Citat:

Företaget firade 80 års jubileum förra året, så ja det är rätt välkänt i trakten. Har sett #442 flertalet gånger i byn
Senast redigerad av virility99 2024-07-14 kl. 10:42.
Citera
2024-07-14, 11:15
Medlem
Citat:
Han skrev väl att han hade låtit omskära sig för att förhuden gjorde att kondomen rullade av? Det och skönare sex. Eller att han skulle bli uthålligare eller nåt. Orkar inte gå igenom de milslånga chattloggarna igen. Vad hade han för konstig förhud? Har aldrig hört talas om att det är förhuden som gör att kondomen åker av. Herregud så det här fanskapet har skämt ut sig. #442

Han har ju använt fel teknik när han tagit på kondomen ifall den rullar av..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in