2024-07-13, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, jo. Jag vet. Men varför sitter man som sambo och kollar upp såna saker? Jag vet iofs inte vilken funktion hon har i företaget men då borde hon även kunna kolla upp/veta vilka kundmöten han har inbokade? Nåt skumt är det.
Håller med att visst är det skumt att hon håller sådan koll på sin gädda #442. Men det kanske är så att hon misstänker eller har på känn att han håller på med något eller är otrogen. Därav att hon håller koll på han. Kvinnor brukar ju ha ett sjätte sinne.
Senast redigerad av Berraperra1975 2024-07-13 kl. 11:02.
Citera
2024-07-13, 11:02
Medlem
Citat:
Jag skulle få panik om en partner höll koll på mig så. Trots att jag inte har nåt att dölja.

#442 pratar han ju om att han ska ta den iögonfallande (skrikig färg och stripad) företagsbilen hem till barnet och är lite rädd att en granne ska reagera. Då nämner han Skatteverket, GPS, sambo som kan se var bilen befinner sig samt Snap-kartan. Så hon håller han kanske koll?

Lösningen på det var att en sladd till GPS:en "åker ur". Andra gånger när bilen har varit på "fel" ställe så har han inför sin sambo kunnat förklara det med kundmöten. Han skriver att det ser konstigt ut om han säger att varit på kundmöten i ett villaområde. Dock skriver han vid annat tillfälle om ett kundmöte som handlade om nyinstallation av bergvärme och det görs väl just i typiska villaområden?

Jag vet inte, men nåt lurt är det ju om en sambo sitter och håller koll på var bilen befinner sig. Särskilt när man har ett sånt jobb som #442. Han skriver ju själv att han tycker att kundmöten är kul för att han är social och gillar att träffa folk. Stämmer säkert. Men varför sitter man som sambo och trackar bilen när vederbörande uppenbarligen har ett jobb där man åker runt på kundmöten? Hon måste ju misstänka nåt?

Klart att hon är kontrollerande, hans sexchattande måste ha tagit en evighet, bara med dumpenbarnet är chatten kilometerlång och därutöver har han chattat med andra och enligt sig själv därutöver varit otrogen ett par gånger. Gissningsvis hänger han även på dejtingsajter. Kvinnor märker om man börjar smussla med sånt.
Citera
2024-07-13, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Extremt lång chat, orkade inte heller hela. Han verkar "kär" i henne.

Ovanligt med en gädda som faktiskt får upp den, han hade kunnat fullborda ett brott.

Också det att han pratade med sin fleshlight och kallade den Oliva. Olivia vad du är trång säger han. Ha ha vilket vidro.
Citera
2024-07-13, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Och fick "ansträngd ekonomi" av det - stor summa eller lögn.

Han utpresssdes på 15 000 kr. Enligt vissa här är gäddan rik som ett troll, så hur kan man få ansträngd ekonomi av att bli av med den summan?

Hur som helst ska han vara glad att de inte fortsatte utpressa honom.

Citera
2024-07-13, 11:10
Medlem
lockig.surdeg.spiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Han utpresssdes på 15 000 kr. Enligt vissa här är gäddan rik som ett troll, så hur kan man få ansträngd ekonomi av att bli av med den summan?

Hur som helst ska han vara glad att de inte fortsatte utpressa honom.

Utan att ha en aning om hur det för gäddan här så är det inte så ovanligt att folk kan äga en massa fast egendom och därför vara rika men sakna cashflow. Då kan det bli problem om man behöver få loss cash snabbt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Också det att han pratade med sin fleshlight och kallade den Oliva. Olivia vad du är trång säger han. Ha ha vilket vidro.
Man undrar ju lite vem den riktiga Olivia är. Jag är ganska säker på att hon finns i verkligheten.
Citera
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Udslidt
Ja, herregud vad dåligt gjort av Dumpen.
Faktiskt. Det är riktigt illa att en oblurrad bild på två tonåringar förekommer i dessa sammanhang. Nu lär de ha tagit bort bilden men en sån sak missar man bara inte. Och fatta vad upprörd man hade varit när man fått veta att kompisen man bjudit in hade en enda sak i huvudet under hela kvällen, att få slita kläderna av hans dotter som gjort sig sommarfin och dessutom valt att vara hemma och umgås med honom. Ibland sitter predatorerna kusligt mycket närmare än vad man någonsin kan ana. Nu bor ju detta kompisgäng i mellansverige, men hade det varit norrlänningar så hade det nog funnits en risk att en och annan bössa hade dammats av och laddats skarpt.
Citera
2024-07-13, 11:11
Medlem
#442 Sara har nu meddelat att fiskaren blev "groomad" av gäddan, men nu får stöd att ta sig igenom det.
Dumpen ska ha skrivit att gäddor ofta är manipulativa och visst fattar man det, men ändå skruvat att bli förtjust i någon som är så pervo, personligen tycker jag att sånt är extremt avtändande, men ja...vi gillar olika antar jag.

Källa: Gräv
Citera
2024-07-13, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Tänk på att dessa kräk är väldigt manipulativa och groomar sina offer

Skulle gissa på att fiskaren tyvärr föll offer för gäddans manipulativa beteende

#442 Jo, Sara har nu tydligen gått ut med att fiskaren manipulerats. Reagerade faktiskt på chatloggen när "barnet" plötsligt skrev om att bli kär i gäddan, men å andra sidan har ämnet kärlek varit på tapeten i chatloggar förr.

Det är fan obehagligt att sexdårar kan vara så äckliga och ändå via manipulation attrahera folk.
Citera
2024-07-13, 11:19
Medlem
Citat:
#442 Sara har nu meddelat att fiskaren blev "groomad" av gäddan, men nu får stöd att ta sig igenom det.
Dumpen ska ha skrivit att gäddor ofta är manipulativa och visst fattar man det, men ändå skruvat att bli förtjust i någon som är så pervo, personligen tycker jag att sånt är extremt avtändande, men ja...vi gillar olika antar jag.

Källa: Gräv

Stockholmssyndromet. Mindgames är inte lätt att leka. Tappar de bort sig så gör de. Man måste veta var gränsen går, och ha ordentliga spärrar när man ska göra sånt här. Spioner som spionerar på spioner som spionerar på spioner. Gränser som suddas ut är aldrig bra. Ha spärrar gott folk!
Citera
2024-07-13, 11:25
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Håller med att visst är det skumt att hon håller sådan koll på sin gädda #442. Men det kanske är så att hon misstänker eller har på känn att han håller på med något eller är otrogen. Därav att hon håller koll på han. Kvinnor brukar ju ha ett sjätte sinne.

Citat:
Klart att hon är kontrollerande, hans sexchattande måste ha tagit en evighet, bara med dumpenbarnet är chatten kilometerlång och därutöver har han chattat med andra och enligt sig själv därutöver varit otrogen ett par gånger. Gissningsvis hänger han även på dejtingsajter. Kvinnor märker om man börjar smussla med sånt.

Ja, fattar inte hur han haft tid med det där maniska chattandet så bara där borde det ringa varningsklockor hos sambon kan man tycka och han skriver ju t.o.m. att hon kommenterar att han är besatt/beroende av sin telefon.

P.g.a. mängden loggar orkar jag inte gå tillbaka och kolla nu men jag uppfattade det som han hade behövt förklara för sambon var bilen hade befunnit sig och då hade han kunnat skylla på kundmöten så ja, hon måste ju ansett sig ha en anledning att kolla upp honom. Om jag inte blandar ihop det alldeles så tror jag att han skrev att hon hade gjort det när hon var i Österrike. Det verkar inte vara så att hon är den på företaget som sitter och håller på firmabilarnas rutter. Men jag kan ha fel.
Citera
2024-07-13, 11:29
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Beställa saker online för mindre summar kan man väl göra utan att en partner märker nåt. Kanske lite svårare att trolla bort 15 lax. Men jag undrar om det här inte är en man full av fantasier? Det där kanske inte heller har hänt.

Nog för att jag vet att det finns fäder som förgriper sig på sina döttrar men alltså, vad är oddsen för att #442 på kort tid att råkar på två såna online?

Och den 16-åriga tjejen som låg och onanerade i badkaret samtidigt som hon pratade i telefon med fettsäcken? Mamman satt i vardagsrummet. Har det hänt?

Han pratar även om en 16-åring i Katrineholm han har legat med. Har det hänt?

Läste skärmdumparna om 12-åringen i Uppsala igen. Det är alltså hennes 10-åriga syster som knullar henne med en strap. Jag tror att det är en produkt av fettsäckens störda fantasier.
Inget av detta har nog hänt, förmodligen skriver han det bara för att normalisera sitt kommande "förhållande" med det fiktiva barnet.

Typ " alla dom här tjejerna har gjort dessa sjuka saker, det är helt normalt, så det jag och du ska göra är ingenting i jämförelse och de flesta av dina jämnåriga ägnar sig åt otroligt avancerade saker med äldre män så du behöver inte tveka eller tycka att det är konstigt ".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in