2024-07-13, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Sorry, min spellcheck tyckte tydligen inte inte cachat var ett ord.

Spellchecks, ett helvete man numera tyvärr inte klarar sig utan.

Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Halleluja! Då var han helt och hållet identifierad. 👍

Finns på MrKoll och dylikt, finns även en just cachad bild på google ifrån kyrkan. Samma förnamn som den enda som någosin dömts (men sedan blivit friad) för palmemordet. Efternamnet är detsamma som en svensk mittfältare som gjorde ett vackert frisparksmål mot Argentina vm 2002 och som spelade i Southampton.

Googlar man namnet och Equmeniakyrkan ser man en cachad bild.

443.
Senast redigerad av MuslimSlayer 2024-07-13 kl. 23:54.
Citera
2024-07-14, 00:08
Medlem
Wotans avatar
https://dumpen.se/2024/07/13/gammalt-glidmedel/ 03:50 Skönt med en pedofil som iaf vet vad ordet "snippa" betyder, så slipper man den diskussionen...

Tror ni att han töjer snippan på den inneboende 36-åriga babben också?
Senast redigerad av Wotan 2024-07-14 kl. 00:16.
Citera
2024-07-14, 00:10
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Overkligt hög fallhöjd på 443?
Varför tror du det?
Citera
2024-07-14, 00:13
Medlem
Kan någon göra rebus på gäddan från hbg som bor i ett ”lyx” hus vid havet. Något snack om 27 mill, och det finns en bild i chatten som gäddan tog från tomten. Osäkert om det var nr 435 eller typ 431.
Citera
2024-07-14, 00:24
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
https://dumpen.se/2024/07/13/gammalt-glidmedel/ 03:50 Skönt med en pedofil som iaf vet vad ordet "snippa" betyder, så slipper man den diskussionen...

Nej, han är nog inte så sugen på en vuxen kvinna. Småttingar ska det va
Citera
2024-07-14, 00:30
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Nej, han är nog inte så sugen på en vuxen kvinna. Småttingar ska det va

Han kanske nöjer sig med att flukta när hon duschar och runka i tvättkorgen?
Citera
2024-07-14, 01:09
Medlem
Storanglarens avatar
#443 Han verkar inte begripa riktigt hur det fungerar med internet och chattar. En relevant fråga hade ju varit varför han hänger på en chatt som kik och varför han själv gett sig åldersrabatt.

Dessutom vad är det han håller på med munnen hela tiden? Verkar ha någon sorts spasmer eller vad handlar det om?

Snuskhummern verkar också ha en 36-årig kvinna med utländskklingande namn boende på samma adress.
Citera
2024-07-14, 01:12
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Skål. En sak som #442 kanske kommer att ha nytta av är att han har gått på Krigsskolan i Karlberg! Inte någon krigare i mina ögon, men det är faktiskt sant. Krigsskolan i Karlberg, men där har dom skademinimering på schemat, så han kke grejar det iallafall.
Återstår att se om han lärde sig nåt på den kursen då. Jag trodde även att man som krigare fick lära sig att "hålla huvudet kallt" och inte flåsa runt i cirklar som en stucken gris i tio minuter när man blir konfronterad. Men jag kan ha fel.

Citat:

Han har nog inte mycket att bidra med i töjarväg. Den där sortens babbelina brukar ju redan tidigt vara rätt töjd och välgymnastiserad nere i murklan.

Citat:
Han kanske nöjer sig med att flukta när hon duschar och runka i tvättkorgen?
Han har nog gjort en och annan knäböj med hennes trosor på sig, ja.
Citera
2024-07-14, 01:43
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Återstår att se om han lärde sig nåt på den kursen då. Jag trodde även att man som krigare fick lära sig att "hålla huvudet kallt" och inte flåsa runt i cirklar som en stucken gris i tio minuter när man blir konfronterad. Men jag kan ha fel.

Sinnebilden av cool, calm and collected?

Hur många minuters samlad gäddflykt har Dumpen skrapat ihop nu?
Citera
2024-07-14, 01:52
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Ganska hög. Han har söner och är medlem i kyrkan. Han har en fru dessutom. Han kommer hamna på gatan. Ingen kommer vilja ha med honom att göra.

Tyvärr verkan han inte förstår sina pedofila problem. Han kopplar inte riktigt.

Alltså raka vägen till helvetet. Amen.
Citera
2024-07-14, 02:30
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Sinnebilden av cool, calm and collected?

Hur många minuters samlad gäddflykt har Dumpen skrapat ihop nu?
Exakt den sinnebilden, ja. 442 gjorde nog en och annan gammal Karlsbergs-general besviken.

Bra fråga. Av de senaste 50 gäddorna är det 15 som tar åtminstone några meter löpsteg. Jag räknar då inte med de som bara promenerar från platsen eller flyr med hjälp av ett färdmedel (cykel, elscooter). Om vi chansar på att de senaste 50 är representativa för samtliga gäddor så borde vi ha ungefär 130-135 löpare totalt. Den genomsnittliga tiden en löpare filmas springandes är dock inte mer än 5-10 sekunder. Vi hamnar då på en total filmad löptid någonstans mellan 11 och 22 min. Så min gissning är drygt en kvart filmad löptid.

Om vi däremot tänker oss att löparna fortsätter att springa även när kameran stängs av och i genomsnitt tillryggalägger 100 m så får vi en total löpsträcka på 11-14 km. Så även om det är ett gediget stafettlag vi snackar om här lär det dröja ett antal år till innan de har tillryggalagt ett helt maratonlopp. Stafetten i Göteborgsvarvet 2028 kanske kan bli något.
Citera
2024-07-14, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Man undrar ju lite vem den riktiga Olivia är. Jag är ganska säker på att hon finns i verkligheten.
Bara en tanke. Han gjorde filmen bara för att skicka till fiskaren som kanske kallar sig för Olivia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in