Citat:
Ursprungligen postat av
redlajts
Jag blir förundrad över att de flesta verkar vara rätt fula och ändå knullar du med dem.
Är utbudet så pass dåligt?
Jag är inte så fixerad vid utseendet. Min erfarenhet är att tjejer som ser bra ut är kassa knull. Många killar är så lyckliga över att få komma till och sen kommer snabbt, så dessa tjejer lär sig aldrig att bli bra när det gäller sex.
Citat:
Ursprungligen postat av
redlajts
Med tanke på hur många kineser det finns där borta så borde det ju finnas
flera 10 poängare. Är det så att de enda som erbjuder sex är
lågstatusmänniskor/ursprungsfolk etc?
Jag är kinkig på att dela ut 10p. Tror jag stött på 2 personer i mitt liv som är 10-poängare, och jag är inte ung. Idag är det alla typer som erbjuder sex. Pga pandemin är arbetslösheten hög, så man får erbjudanden dagligen via sociala medier. Kvinnor över 30 som är skilda har väldigt svårt att hitta partner, så de ställer upp gratis mer eller mindre.
Citat:
Ursprungligen postat av
redlajts
Har någon erbjudit analsex?
Inte på massagesalong. Analsex är väldigt ovanligt i Kina, men man har fått några enstaka erbjudanden.
Citat:
Ursprungligen postat av
redlajts
Måste man ta vanlig massage, kan man inte gå direkt på sexet?
Det finns ställen där de går rakt på sak, men man måste vara försiktig. Konsekvenserna är inte så roliga för tjejerna (eller för dig heller) om de blir tagna av polisen. Därför är det bättre för oerfarna att beställa massage på ett större hotell. Massage är det enda du inte kommer få där.
Men för att ta ett exempel. Gick till ett ställe förra veckan där de har unga och ganska söta tjejer. Har inte fått något där innan. Tjejen som skulle massera mig sa snabbt att hon inte kunde massera och att jag borde gå till ett annat ställe för att få en bra massage. Jag sa att det inte gör så mycket, att jag föredrar dessa skönheter. Det var signalen som behövdes för att det skulle bli något.