2024-07-13, 16:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Vet du något annat än det jag vet så berätta gärna !! Kan med hundra procent säkerhet säga att du har inga andra uppgifter.
Har ingen redovisningsskyldighet gentemot dig eller någon annan. Precis som ingen annan redovisar sina inlägg.
Varför ska du aldrig behöva berätta el svara på frågor för !!!! När du ber andra göra det hela tiden !
Och jag kan säga med 100% att du inget vet heller i denna fråga .. För hade du det hade du kunnat svarat oxå
2024-07-13, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Varför ska du aldrig behöva berätta el svara på frågor för !!!! När du ber andra göra det hela tiden !
Och jag kan säga med 100% att du inget vet heller i denna fråga .. För hade du det hade du kunnat svarat oxå
Valfritt åt båda håll!!
Men det jag har berättat hittills i tråden att jag vet står jag fast vid och har inte svängt. Till skillnad från andra.
Senast redigerad av HungerCut 2024-07-13 kl. 16:39.
2024-07-13, 16:39
Avstängd
Citat:
Fast man borde lägga vikt vid att det systemet missbrukas.
Det känns alltid en massa om man inte har samma bild som ni som har ont av att N gör si eller så.
Ja jag bryr mig om man larmar när det inte behövs.
Fast nu är du där igen !! Allt ska vara på ditt sätt hur du tycker och anser vad som är rätt el fel !! Du kan ju omöjligt veta pga vilka grunder dom har anmält för dom kanske anser att C far illa det vet ju inte du ?! Du kan ju tycka på ett sätt jag el någon annan på ett sätt . Allt är inte svart el vit
2024-07-13, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aragon467
Fast nu är du där igen !! Allt ska vara på ditt sätt hur du tycker och anser vad som är rätt el fel !! Du kan ju omöjligt veta pga vilka grunder dom har anmält för dom kanske anser att C far illa det vet ju inte du ?! Du kan ju tycka på ett sätt jag el någon annan på ett sätt . Allt är inte svart el vit
Om du är läskunnig så ser du att jag har skrivit att soc har bedömt att C far inte illa. Är det så jobbigt att ta in?
2024-07-13, 16:42
Avstängd
Citat:
Valfritt åt båda håll!!
Men det jag har berättat hittills i tråden att jag vet står jag fast vid och har inte svängt. Till skillnad från andra.
Tycker du svänger på bra du med och inte kan du svara på frågor om man ställer några utan kringgår dom med helt andra svar än vad som ställs !!
2024-07-13, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Tycker du svänger på bra du med och inte kan du svara på frågor om man ställer några utan kringgår dom med helt andra svar än vad som ställs !!
Hahaha ja såklart att du tycker 🤣
Jag svarar på allt i princip utom exakt HUR jag vet.
2024-07-13, 16:44
Medlem
Ananasflickans avatar
Citat:
Vet du något annat än det jag vet så berätta gärna !! Kan med hundra procent säkerhet säga att du har inga andra uppgifter.
Har ingen redovisningsskyldighet gentemot dig eller någon annan. Precis som ingen annan redovisar sina inlägg.

Jag vet ingenting med säkerhet men du skriver som att du vet allt. Du skriver att Soc bedömer att C har det jättebra? Skriver du så tycker jag du kan skriva hur du vet det, du behöver inte ge detaljer men ett ungefär. Annars kommer jag hädanefter utgå jag från att du är ett troll som inte vet någonting.
2024-07-13, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ananasflickan
Jag vet ingenting med säkerhet men du skriver som att du vet allt. Du skriver att Soc bedömer att C har det jättebra? Skriver du så tycker jag du kan skriva hur du vet det, du behöver inte ge detaljer men ett ungefär. Annars kommer jag hädanefter utgå jag från att du är ett troll som inte vet någonting.
Jag skiter fullständigt i vad du utgår ifrån 😳
Jag skriver inte att jag vet ALLT. Jag skriver det jag VET.
2024-07-13, 16:55
Medlem
Ananasflickans avatar
Citat:
Jag skiter fullständigt i vad du utgår ifrån 😳
Jag skriver inte att jag vet ALLT. Jag skriver det jag VET.

Du kanske är Cs socialsekreterare då. En rejält gränslös sådan i så fall.
2024-07-13, 16:58
Medlem
Citat:
Du kanske är Cs socialsekreterare då. En rejält gränslös sådan i så fall.
Spelar ingen roll vad jag svarar eftersom du utgår ändå från att jag är ett troll. Var det inte så?
2024-07-13, 17:04
Medlem
Ananasflickans avatar
Citat:
Spelar ingen roll vad jag svarar eftersom du utgår ändå från att jag är ett troll. Var det inte så?

Exakt 👍
2024-07-13, 17:05
Medlem
Citat:
Exakt 👍
Jamen dåså, ställ inga frågor då !!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem