2024-07-07, 22:16
Medlem
plaskets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foobar2000
Är de bara jag som tycker synd om afrikan tjejen som är tillsammans med vänersborg killen.

Nä, det gör jag också.
Har lite svårt att förstå vad hon ser hos honom.
Citera
2024-07-08, 00:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Men Chrisy kanske fiskar efter en anledning att hålla Tånny på avstånd?😉

Har hon någon gång kysst Tony på munnen? Alltid när han ska pussa eller kyssa henne så gapar hon eller vänder kinden till.
Citera
2024-07-08, 00:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av plasket
Nä, det gör jag också.
Har lite svårt att förstå vad hon ser hos honom.

Ja hon verkar ju faktiskt älska honom och ser inte honom som en biljett till ett bättre liv här.
Citera
2024-07-08, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Så där ser ofta ett underliv ut direkt efter en förlossning. Personligen skulle jag aldrig välja att se i en spegel "för att se vad som händer".
Sax används för att klippa ett snitt i 45° vinkel om förlossningskanalen är trång, dels för att skona barnets huvud men också för att undvika allvarliga skador där sprickor uppstår i riktning mot anus och ja: från Ystad till Haparanda! Tyvärr har saxen fått dåligt rykte iaf i Sverige och pga detta har antalet svåra förlossningsskador ökat. För övrigt är det den mest maxade upplevelse man kan ha; att föda fram ett barn. P.s Män bör nog hålla sig i huvudhöjd tsm kvinnan och den nyfödda/nyfödde..det är ingen vacker syn det där, direkt efter födseln!🙈Men Chrisy kanske fiskar efter en anledning att hålla Tånny på avstånd?😉

Jag tror absolut att hon är rejält trött på älskog med Tånny och använder ev skador för att slippa vara med honom. Jag tror att hon är på väg ifrån honom, hon saknar nog sitt partyliv därhemma. Det måste vara dödens tråkigt att leka familj med Tånny och låtsas att båda barnen är hans.

Det verkar inte som om hon förstår/uppskattar vilka möjligheter som finns i Sverige för henne och barnen. Det är synd, för döttrarna skulle kunna få ett bra liv här. Men tittar man på hennes videos så ser det ut som om flickorna fostras till att följa hennes karriärval.
Citera
2024-07-09, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Jag tror absolut att hon är rejält trött på älskog med Tånny och använder ev skador för att slippa vara med honom. Jag tror att hon är på väg ifrån honom, hon saknar nog sitt partyliv därhemma. Det måste vara dödens tråkigt att leka familj med Tånny och låtsas att båda barnen är hans.

Det verkar inte som om hon förstår/uppskattar vilka möjligheter som finns i Sverige för henne och barnen. Det är synd, för döttrarna skulle kunna få ett bra liv här. Men tittar man på hennes videos så ser det ut som om flickorna fostras till att följa hennes karriärval.
Du satte ord på mina tankar! Som kvinna ser man de små tecknen på långsamma farväl/ dra åt helvete, från en annan kvinna till sin man. Hon är så fed-up att hon (klart) visar nära på avsky mot honom.
Citera
2024-07-10, 01:09
Medlem
Citat:

Hon är för ung. Tänk dig en blond 23årig Svensk bimbo. Hon hade nog inte heller uppskattat familjelivet medans tjejpolarna konstant är ute, partar och slampar runt.

Men hur är du så säker på att ena inte är hans iallafall? Blev hon inte gravid i Sverige? Visades i ett av avsnitten
Citera
2024-07-10, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Hon är för ung. Tänk dig en blond 23årig Svensk bimbo. Hon hade nog inte heller uppskattat familjelivet medans tjejpolarna konstant är ute, partar och slampar runt.

Men hur är du så säker på att ena inte är hans iallafall? Blev hon inte gravid i Sverige? Visades i ett av avsnitten

Du har rätt i att hon är för ung för att bli Tonys hemmafru. Jag tror att det skulle vara jobbigt för vilken kvinna som helst, han är ju rätt så speciell, seg och långsam och tråkig.

Jag går efter Annikas uppgifter vad gäller graviditet nr 2. Aldrig att Chrissy levt i celibat i Filippinerna:

I detta avsnitt av Anis Don Demina så träffar de ju Annika. Hon berättar där varför barn nr 2 inte heller kan vara Tonys. Lyssna från 23.35- till 29.00 minuter in:
https://www.youtube.com/watch?v=UX5vwhWxAVU

Annika berättar att Chrissy uppger att hon hade sista mensen 6 oktober. Hon anlände till Sverige den 7 oktober och stannade till 3 januari.
Den 14 december sa Tony till Annika att Chrissy var i 12:e veckan av graviditeten.

Annika säger att det säger sig själv att det inte stämmer. Om Chrissy kom den 7 oktober kan hon inte vara i 12:e veckan den 14 december. Hur kan hon vara gravid i 12 veckan om hon bara varit i Sverige i 10 veckor?

För att Tony ska kunna vara pappa hade Chrissy behövt komma till Sverige 2 veckor tidigare än 7 oktober. Chrissy är en hel månad "off" för att kunna vara gravid med Tony. Eftersom man räknar inte de 2 första veckorna i graviditeten.

Jag har försökt sammanfatta det Annika sa så tydligt som möjligt, bäst är att lyssna själv. Men min åsikt är som Annikas och Anis och Berras: Tony är inte pappa till detta barn heller, Chrissy ligger med antingen en annan man därnere eller med flera.
Citera
2024-07-10, 04:08
Avslutad
Citat:
Du har rätt i att hon är för ung för att bli Tonys hemmafru. Jag tror att det skulle vara jobbigt för vilken kvinna som helst, han är ju rätt så speciell, seg och långsam och tråkig.

Jag går efter Annikas uppgifter vad gäller graviditet nr 2. Aldrig att Chrissy levt i celibat i Filippinerna:

I detta avsnitt av Anis Don Demina så träffar de ju Annika. Hon berättar där varför barn nr 2 inte heller kan vara Tonys. Lyssna från 23.35- till 29.00 minuter in:
https://www.youtube.com/watch?v=UX5vwhWxAVU

Annika berättar att Chrissy uppger att hon hade sista mensen 6 oktober. Hon anlände till Sverige den 7 oktober och stannade till 3 januari.
Den 14 december sa Tony till Annika att Chrissy var i 12:e veckan av graviditeten.

Annika säger att det säger sig själv att det inte stämmer. Om Chrissy kom den 7 oktober kan hon inte vara i 12:e veckan den 14 december. Hur kan hon vara gravid i 12 veckan om hon bara varit i Sverige i 10 veckor?

För att Tony ska kunna vara pappa hade Chrissy behövt komma till Sverige 2 veckor tidigare än 7 oktober. Chrissy är en hel månad "off" för att kunna vara gravid med Tony. Eftersom man räknar inte de 2 första veckorna i graviditeten.

Jag har försökt sammanfatta det Annika sa så tydligt som möjligt, bäst är att lyssna själv. Men min åsikt är som Annikas och Anis och Berras: Tony är inte pappa till detta barn heller, Chrissy ligger med antingen en annan man därnere eller med flera.

Det skulle behövas ett faderskapstest där med men i Tonys värld är han far till det barnet och skulle säkert inte klara skammen om det visar sig att inte det barnet heller är hans.
Citera
2024-07-10, 09:41
Medlem
Citat:

Vem lägger ut en bild på sitt opererade underliv så att alla kan se? Hon verkar verkligen desperat att få lämna Tony eller att få någon ny. Var kunde man se denna bild för övrigt?
Citera
2024-07-10, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Vem lägger ut en bild på sitt opererade underliv så att alla kan se? Hon verkar verkligen desperat att få lämna Tony eller att få någon ny. Var kunde man se denna bild för övrigt?
Du har redan fått svar på den frågan, inlägg 2823 😀
Citera
2024-07-10, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Du har redan fått svar på den frågan, inlägg 2823 😀

Du har rätt

Lyssnade på Anis Don Deminas talkshow, där säger Annika att svaret från fadeskapstestet för unge nummer 2 finns hos filmbolaget och att det inte kommer offentliggöras. Det måste ju bara betyda en sak att barnet inte är Tonys biologiska. Hade det varit det hade han ju med stor stolthet visat upp för svenska folket att han är pappan. Dessutom stämmer inte veckorna så Cristy har knullat på hemma innan hon åkte hit. Tragisk människa.
Citera
2024-07-10, 12:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Du har rätt

Lyssnade på Anis Don Deminas talkshow, där säger Annika att svaret från fadeskapstestet för unge nummer 2 finns hos filmbolaget och att det inte kommer offentliggöras. Det måste ju bara betyda en sak att barnet inte är Tonys biologiska. Hade det varit det hade han ju med stor stolthet visat upp för svenska folket att han är pappan. Dessutom stämmer inte veckorna så Cristy har knullat på hemma innan hon åkte hit. Tragisk människa.

Verkligen? Måste se om den i så fall. Trodde bara det gällde Melissa den första och att inget test gjorts gällande unge nummer två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in