Jag har inte tagit mig igenom hela senaste säsongen så har inte riktigt koll på allt som hänt men det är ju bra att Annika verkar ha fått en del upprättelse här i tråden. Ett tag var det väldigt mycket hackande på henne och att hon skulle låta Tony och Cristy vara ifred.
Nu verkar fler ha öppnat ögonen för att Annika (och en del av oss andra här) faktiskt haft rätt gällande Cristy hela tiden.
TikTok - samlingsplatsen för narcissister och idioter, ett bevis för hur långt vårt samhälle sjunkit... Inser att jag inte tillhör målgruppen och är tacksam för det

Kollade in Cristys senare videos och läste en del kommentarer. Hon framstår som ytterst omogen och ytlig. Riktig gold digger varning. I programmet har hon ju försökt att framstå som gullig och lite blyg men i kommentarerna så kommer hennes rätta jag fram och hon är riktigt dryg och bitchig. Pratar om hur hon älskar pengar och sig själv, skryter över sin ungdom/att hon är i sina 20's, besvarar kommentarer med att hon "don't give a shit" och att det är "not my problem" osv.
Som sagt, en del av oss har sett igenom henne hela tiden men det är ändå intressant att hon inte ens verkar vara intresserad av att upprätthålla fasaden längre.
För övrigt älskar hon inte alls sig själv. Vad hon uppvisar är snarare desperation, osäkerhet, ett oerhört bekräftelsebehov och dålig självkänsla. Att porra sig på TikTok fungerar som en slags självmedicinering för henne. Det är inte "sexigt" utan enbart tragiskt.