2024-06-26, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fultjackad
Hittar inte det! Berätta! Vad skrev hon?
Hon lade ut en bild på ett kvinnligt underliv med en sax och skrev att det är hennes.
Underförstått att hon har problems även fast det är ett tag sedan senaste förlossningen.

Glöm inte att rekommendera alla tjejer i er närhet att alltid välja snitt!
Citera
2024-06-27, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Hon lade ut en bild på ett kvinnligt underliv med en sax och skrev att det är hennes.
Underförstått att hon har problems även fast det är ett tag sedan senaste förlossningen.

Är väl dock inget som man behöver basunera ut heller. Ser inte det inlägget dock men då har Tony fått betala en slant. Kejsarsnitt på privat sjukhus därborta är inte gratis.
Citera
2024-06-27, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Är väl dock inget som man behöver basunera ut heller. Ser inte det inlägget dock men då har Tony fått betala en slant. Kejsarsnitt på privat sjukhus därborta är inte gratis.
Det var i en reel som fladdrade förbi snabbt på hennes IG.
Jag tycker inte heller man ska basunera ut något om sitt underliv 😀
Citera
2024-06-28, 02:14
Medlem
Lostworlds avatar
Jag har inte tagit mig igenom hela senaste säsongen så har inte riktigt koll på allt som hänt men det är ju bra att Annika verkar ha fått en del upprättelse här i tråden. Ett tag var det väldigt mycket hackande på henne och att hon skulle låta Tony och Cristy vara ifred.
Nu verkar fler ha öppnat ögonen för att Annika (och en del av oss andra här) faktiskt haft rätt gällande Cristy hela tiden.

TikTok - samlingsplatsen för narcissister och idioter, ett bevis för hur långt vårt samhälle sjunkit... Inser att jag inte tillhör målgruppen och är tacksam för det Kollade in Cristys senare videos och läste en del kommentarer. Hon framstår som ytterst omogen och ytlig. Riktig gold digger varning. I programmet har hon ju försökt att framstå som gullig och lite blyg men i kommentarerna så kommer hennes rätta jag fram och hon är riktigt dryg och bitchig. Pratar om hur hon älskar pengar och sig själv, skryter över sin ungdom/att hon är i sina 20's, besvarar kommentarer med att hon "don't give a shit" och att det är "not my problem" osv.
Som sagt, en del av oss har sett igenom henne hela tiden men det är ändå intressant att hon inte ens verkar vara intresserad av att upprätthålla fasaden längre.

För övrigt älskar hon inte alls sig själv. Vad hon uppvisar är snarare desperation, osäkerhet, ett oerhört bekräftelsebehov och dålig självkänsla. Att porra sig på TikTok fungerar som en slags självmedicinering för henne. Det är inte "sexigt" utan enbart tragiskt.
Senast redigerad av Lostworld 2024-06-28 kl. 02:52.
Citera
2024-06-28, 12:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag har inte tagit mig igenom hela senaste säsongen så har inte riktigt koll på allt som hänt men det är ju bra att Annika verkar ha fått en del upprättelse här i tråden. Ett tag var det väldigt mycket hackande på henne och att hon skulle låta Tony och Cristy vara ifred.
Nu verkar fler ha öppnat ögonen för att Annika (och en del av oss andra här) faktiskt haft rätt gällande Cristy hela tiden.

TikTok - samlingsplatsen för narcissister och idioter, ett bevis för hur långt vårt samhälle sjunkit... Inser att jag inte tillhör målgruppen och är tacksam för det Kollade in Cristys senare videos och läste en del kommentarer. Hon framstår som ytterst omogen och ytlig. Riktig gold digger varning. I programmet har hon ju försökt att framstå som gullig och lite blyg men i kommentarerna så kommer hennes rätta jag fram och hon är riktigt dryg och bitchig. Pratar om hur hon älskar pengar och sig själv, skryter över sin ungdom/att hon är i sina 20's, besvarar kommentarer med att hon "don't give a shit" och att det är "not my problem" osv.
Som sagt, en del av oss har sett igenom henne hela tiden men det är ändå intressant att hon inte ens verkar vara intresserad av att upprätthålla fasaden längre.

För övrigt älskar hon inte alls sig själv. Vad hon uppvisar är snarare desperation, osäkerhet, ett oerhört bekräftelsebehov och dålig självkänsla. Att porra sig på TikTok fungerar som en slags självmedicinering för henne. Det är inte "sexigt" utan enbart tragiskt.

På Facebook kallar Christy sig för bloggare och angett jobb som "Work Home".
Tror inte det ligger i hennes intresse att lära sig svenska och ta ett jobb.
Citera
2024-06-28, 13:29
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
På Facebook kallar Christy sig för bloggare och angett jobb som "Work Home".
Tror inte det ligger i hennes intresse att lära sig svenska och ta ett jobb.

Tragiskt och patetiskt. Dessutom är det ju barn inblandat och det är ju en fördel om de alla kan tala svenska med varandra om detta ska vara en långvarig familjekonstellation.
Det förstärker ju intrycket av att hon egentligen inte vill bo här utan är ute efter en större fisk, antagligen vill hon helst bli försörjd av nån sugar daddy i USA.
Citera
2024-06-28, 16:35
Avslutad
Jag har stöttat Annika hela tiden
Citera
2024-06-28, 18:17
Medlem
Citat:

Håller med om att hon älskar verkligen inte sig själv. Snyggt skrivet.
Citera
2024-06-29, 18:14
Medlem
Citat:
Tragiskt och patetiskt. Dessutom är det ju barn inblandat och det är ju en fördel om de alla kan tala svenska med varandra om detta ska vara en långvarig familjekonstellation.
Det förstärker ju intrycket av att hon egentligen inte vill bo här utan är ute efter en större fisk, antagligen vill hon helst bli försörjd av nån sugar daddy i USA.

Exakt, inte en enda video där hon talar svenska eller är stolt att hon går på SFI (om hon nu gör det vilket jag betvivlar)
Hon hoppas väl på en sugardaddy från ett engelskspråkigt land som du är inne på. Då blir detta bara en mellanlandning på vägen. Inget av barnen är förmodligen Tonys så hon har rätt att ta med dom och han slipper betala underhåll
Hoppas han hittar någon bättre, nästa gång får han leta på annan plats än baren dock....Att ta hit en fd hora är som att be om problem.
Citera
2024-07-06, 12:47
Medlem
Någon har gjort låtar om Alessandro från säsong 2 från Älskar, Älskar inte och lagt upp konto på youtube.

Om det är taskigt eller bara bra låtar får ni avgöra.

https://www.youtube.com/channel/UC25WfUTwUDY8gRbxLUZDEyg

Gillar dock schlagerversionen : https://youtu.be/OVfSP8_mGOg

Vet någon hur han har tagit detta då han själv vill lämna allt med tv bakom sig?
Citera
2024-07-07, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99

Så där ser ofta ett underliv ut direkt efter en förlossning. Personligen skulle jag aldrig välja att se i en spegel "för att se vad som händer".
Sax används för att klippa ett snitt i 45° vinkel om förlossningskanalen är trång, dels för att skona barnets huvud men också för att undvika allvarliga skador där sprickor uppstår i riktning mot anus och ja: från Ystad till Haparanda! Tyvärr har saxen fått dåligt rykte iaf i Sverige och pga detta har antalet svåra förlossningsskador ökat. För övrigt är det den mest maxade upplevelse man kan ha; att föda fram ett barn. P.s Män bör nog hålla sig i huvudhöjd tsm kvinnan och den nyfödda/nyfödde..det är ingen vacker syn det där, direkt efter födseln!🙈 Men Chrisy kanske fiskar efter en anledning att hålla Tånny på avstånd?😉
Citera
2024-07-07, 22:08
Avslutad
Är de bara jag som tycker synd om afrikan tjejen som är tillsammans med vänersborg killen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in