Citat:
Ursprungligen postat av
korvstofft
Hon är för ung. Tänk dig en blond 23årig Svensk bimbo. Hon hade nog inte heller uppskattat familjelivet medans tjejpolarna konstant är ute, partar och slampar runt.
Men hur är du så säker på att ena inte är hans iallafall? Blev hon inte gravid i Sverige? Visades i ett av avsnitten
Du har rätt i att hon är för ung för att bli Tonys hemmafru. Jag tror att det skulle vara jobbigt för vilken kvinna som helst, han är ju rätt så speciell, seg och långsam och tråkig.
Jag går efter Annikas uppgifter vad gäller graviditet nr 2. Aldrig att Chrissy levt i celibat i Filippinerna:
I detta avsnitt av Anis Don Demina så träffar de ju Annika. Hon berättar där varför barn nr 2 inte heller kan vara Tonys. Lyssna från 23.35- till 29.00 minuter in:
https://www.youtube.com/watch?v=UX5vwhWxAVU
Annika berättar att Chrissy uppger att hon hade sista mensen 6 oktober. Hon anlände till Sverige den 7 oktober och stannade till 3 januari.
Den 14 december sa Tony till Annika att Chrissy var i 12:e veckan av graviditeten.
Annika säger att det säger sig själv att det inte stämmer. Om Chrissy kom den 7 oktober kan hon inte vara i 12:e veckan den 14 december. Hur kan hon vara gravid i 12 veckan om hon bara varit i Sverige i 10 veckor?
För att Tony ska kunna vara pappa hade Chrissy behövt komma till Sverige 2 veckor tidigare än 7 oktober. Chrissy är en hel månad "off" för att kunna vara gravid med Tony. Eftersom man räknar inte de 2 första veckorna i graviditeten.
Jag har försökt sammanfatta det Annika sa så tydligt som möjligt, bäst är att lyssna själv. Men min åsikt är som Annikas och Anis och Berras: Tony är inte pappa till detta barn heller, Chrissy ligger med antingen en annan man därnere eller med flera.