2022-11-07, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Du är nog bara full av fördomar.

Knappast fördom att det är egoistiskt att skaffa barn vid 82 år ålder.
Det är fel helt enkelt.
Citera
2022-11-07, 21:30
Medlem
Citat:
Kanske i Sverige men i många andra länder är man inte så åldersfixerade.

Handlar om att man redan från början vet att han inte kommer uppleva sitt barns hela uppväxt.
Att vara typ 90 när barnet börjar skolan är ofräscht.
Man skall orka med ett barn. Inte bara skaffa.
Citera
2022-11-07, 21:30
Medlem
N!xxos avatar
Linda är verkligen skadat gods, hon sa tidigt i säsongen att hon bara haft å dragit sig till badboys och han är ju raka motsatsen.. Hon hitta honom och trodde han skulle vara allt det hon drömt om under alla hennes år i destruktiva förhållanden, men icke. Hon trodde det skulle hjälpa att dom trodde på samma sak ang det där fjanteriet om energier eller vad det nu är.

Det man får se ang nästa avsnitt så verkar hon först glad och avslappnad till att sen stå och böla, som sagt skadat gods.
Citera
2022-11-07, 21:52
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Det är fel helt enkelt.

Tycker själv att det är fint att skapa ett liv. Det är väl bättre att födas än att inte födas, även om ens pappa dör tidigt i ens liv? Frågan om det kommer gå rent praktiskt. Även den manliga fertiliteten sjunker rejält med åldern. Sedan får man ha förståelse för att Lasse vill ha ett eget biologiskt barn innan han dör. Det är mänskligt.
Citera
2022-11-07, 22:15
Medlem
Kan Ericas ex-man nu som gift med en svenska fortsätta att bo o leva i Sverige och EU ?? https://www.facebook.com/37134975344/posts/pfbid052KRunHvAEegDGapUhX5LrLcpEkzycQVswPBpM9VPPyP rwZukHsJQzTE2CHzapotl/?d=n
Är hon tvungen att försörja Omar om han dyker upp utanför hennes dörr ?
Citera
2022-11-07, 22:57
Medlem
Citat:
Det är fel helt enkelt.

Hon är 40 år.

Citat:
Handlar om att man redan från början vet att han inte kommer uppleva sitt barns hela uppväxt.
Att vara typ 90 när barnet börjar skolan är ofräscht.
Man skall orka med ett barn. Inte bara skaffa.

Finns ju 90 åringar som är förvånansvärt pigga, håll tummarna nu att han lyckas göra henne gravid.
Citera
2022-11-08, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Tycker själv att det är fint att skapa ett liv. Det är väl bättre att födas än att inte födas, även om ens pappa dör tidigt i ens liv? Frågan om det kommer gå rent praktiskt. Även den manliga fertiliteten sjunker rejält med åldern. Sedan får man ha förståelse för att Lasse vill ha ett eget biologiskt barn innan han dör. Det är mänskligt.

Ja egoistiskt att vilja ha eget barn till varje pris. Trots att han inte kommer orka spela boll med ungen.
Citera
2022-11-08, 00:19
Medlem
Citat:
Hon är 40 år.

Finns ju 90 åringar som är förvånansvärt pigga, håll tummarna nu att han lyckas göra henne gravid.

Jag håller tummarna för att inget barn skall behöva vara en gammal gubbes biljett till en ung fru.
Citera
2022-11-08, 00:32
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Jag håller tummarna för att inget barn skall behöva vara en gammal gubbes biljett till en ung fru.

Han verkar vara intresserad av att bli pappa på riktigt. Jag får uppfattningen att båda två vill bli föräldrar. Det bästa Lasse kan göra är nog att flytta ner till Uganda och leva på sin pension där nere, åtminstone fram tills dess att hon är gravid.

Är han bara där under 3-4 veckor hinner hann bara pricka en ägglossning. Men vem vet, kanske de har haft tur och lyckats.
Citera
2022-11-08, 00:34
Medlem
Citat:

Många afrikanskor tycker om äldre vita män.
Citera
2022-11-08, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Han verkar vara intresserad av att bli pappa på riktigt. Jag får uppfattningen att båda två vill bli föräldrar. Det bästa Lasse kan göra är nog att flytta ner till Uganda och leva på sin pension där nere, åtminstone fram tills dess att hon är gravid.

Är han bara där under 3-4 veckor hinner hann bara pricka en ägglossning. Men vem vet, kanske de har haft tur och lyckats.

Jag bryr mig inte om 80-90-åringar vill bli pappor. De är inte lämpliga som pappor.
Citera
2022-11-08, 11:49
Medlem
Citat:
Många afrikanskor tycker om äldre vita män.

Jasså, kan du ge en källa på att äldre vita män är något av en dröm för en stor del afrikanskor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in