Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2024-07-03, 00:59
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Vad menas? Tala ur skägget!
Att Benjamin tar den i skitan menar han garanterat, och antagligen att Omar är Darin 2.0 också.

"Det har lärit nog (tulpaner i blom) en känd fånträn"
"Picadelli Cirkus, istället för mig"
Senast redigerad av Crapmagic 2024-07-03 kl. 01:01.
Citera
2024-07-03, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Vad menas? Tala ur skägget!

Benjamin skulle inte ha något emot att hångla upp Omar Rudberg om han fick chansen...
Citera
2024-07-03, 18:15
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Nej. Gjorde misstaget ett se ett program förra året. Betydligt mer tramsigt och dåliga skämt än när Sanna körde. Sanna bättre sångtekniskt dessutom och trevligare att vila ögonen på också med de kannor hon har jämfört med Pernillas pyttekullar.
Pernilla är förmodligen många klasser bättre på att knulla än Sanna. Hon sjunger väsentligt bättre än Sanna och har enormt mycket bättre humor.
Citera
2024-07-05, 10:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Pernilla är förmodligen många klasser bättre på att knulla än Sanna. Hon sjunger väsentligt bättre än Sanna och har enormt mycket bättre humor.
Det är faktiskt ett underskattat kvinnligt programledar kriterium, hur är Petra Marklunds höft och fotarbete!

Sanna Nielsen hade bra humor, en gång ledde hon ett helt allsångsprogram i kimono
https://images.aftonbladet-cdn.se/v2/images/debed2b1-f941-428e-afcb-eb4f1fd160f0?fit=crop&format=auto&h=599&q=50&w=815 &b8d5a9e3

Jag tror inte många skulle hålla med dig om att Pernilla sjunger bättre än Sanna, jag håller däremot med dig, men av skälet att Sanna Nielsen inte har några egna låtar.
Senast redigerad av Crapmagic 2024-07-05 kl. 10:46.
Citera
2024-07-05, 18:20
Avslutad
Råkade se senaste avsnittet med pernilla, men fan krystad humor hon kör med. Och kändes som det var dålig stämning med samtliga hon intervjuade som försökte va lite seriösa, speciellt Ledin verkade störa sig på hennes flamsande.

SKitprogram hursom och endast skitartister. mange schmidt! kom igen gubben! väx upp och klä dig passande för den ålder du ändå har.
Citera
2024-07-09, 20:16
Medlem
Crapmagics avatar
Vad fan är en varcheck? dom utgår ifrån att vi är insatta i fotboll för att förstå skämtet

Lotta Lundgren och Pernillas kompis Malin måste sitta i mittgången
Senast redigerad av Crapmagic 2024-07-09 kl. 20:20.
Citera
2024-07-09, 20:33
Avslutad
Vilken fin hyllning till Lasse just nu.

Helt underbart! ❤️ 🙏 👍 🙂
Citera
2024-07-09, 21:16
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petronix
Vilken fin hyllning till Lasse just nu.

Helt underbart! ❤️ 🙏 👍 🙂

Ja, det var fint.
Säga vad man vill om Pernilla Wahlgren men hon är ett proffs på scen.
Citera
2024-07-09, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Ja så är det, men återigen är det inte barnens fel, visst? Allt handlar om kontakter idag, hade du tackat ner till och bli miljonär, knappast. Benjamin har talang, vann Eurovision m.m. pga han kan sjunga. Kan vi faktiskt inte ta ifrån honom. Tror han kommit dit förr eller senare ändå.

Ja vi har alla våra åsikter om diverse individer och familjer osv inom denna "kändis värld"
Min åsikt är och har alltid varit avsky till Wahlgrens släkten och ju mer de syns desto mer förtydligas mina åsikter att de är ett gäng egotrippande amöbor som tror sig vara världsstjärnor och allsmäktiga

Däremot om man ska välja en familj så är jag personligen mer för Parnevik
Detta då de inte är så ego boostade och tror sig vara några super stjärnor som alla ska gilla och dyrka
Citera
2024-07-09, 23:26
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Ja, det var fint.
Säga vad man vill om Pernilla Wahlgren men hon är ett proffs på scen.
Hur såg du det?

Vad tyckte du om gilf skämtet? om Tommy Nilsson, snackade Berghagen mycket knulla? om du minns?
Citera
2024-07-09, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fre8901
Ja vi har alla våra åsikter om diverse individer och familjer osv inom denna "kändis värld"
Min åsikt är och har alltid varit avsky till Wahlgrens släkten och ju mer de syns desto mer förtydligas mina åsikter att de är ett gäng egotrippande amöbor som tror sig vara världsstjärnor och allsmäktiga

Däremot om man ska välja en familj så är jag personligen mer för Parnevik
Detta då de inte är så ego boostade och tror sig vara några super stjärnor som alla ska gilla och dyrka
Var likadan, verkligen hatade den familjen förens jag såg Wahlgrens värld och insåg hur härlig och jobbig den familjen kan vara. Som vilken familj som helst. Men alla har sina talanger, minst Bianca anser jag. Ont. Pernilla sköter allsången bäst efter Lasse.
Citera
2024-07-10, 00:45
Medlem
Knotknets avatar
Jill Johnson spelar den värsta sortens glättiga, skitcountryn från Nashville. Den bästa countryn kommer från Texas men det fattar inte obildade Jill. Hon är dock jävligt snygg och ser kåt ut som vanligt. Pernilla med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in