Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2024-07-02, 20:34
Medlem
Inte konstigt att Benjamin sitter i publiken när Omar Rudberg är med i programmet...
Citera
2024-07-02, 20:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fre8901
Framgångsrika?
Kyss mitt arsle
Recensera veckans pinsamma dragking komiker eller vad fasen det var? från publiken, jag stängde nämligen av ljudet då det där inte kom upp alls i Stefan & Kristers klass! förstod jag utan att behöva höra

Tomas Ledin har skrivit en egosång, varför skulle du vikit ner dig än Tomas?

Mange Smith har planterat en enligt honom ung drömtjej i publiken som
råkar kunna sjunga några rader ut "sitt" med trovärdig starquality
Senast redigerad av Crapmagic 2024-07-02 kl. 20:45.
Citera
2024-07-02, 20:42
Medlem
kl4sseKocks avatar
Var fan är Molly?!
Skärpning skansen vad är det hittepå transa som tramsar runt, "terese i kassan" framstår som en naturbegåvningen jämfört med det här
Citera
2024-07-02, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Inte konstigt att Benjamin sitter i publiken när Omar Rudberg är med i programmet...

Nej verkligen inte men som tur är för honom är det lätt att dölja en erigerad micro penis.

Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Var fan är Molly?!
Skärpning skansen vad är det hittepå transa som tramsar runt, "terese i kassan" framstår som en naturbegåvningen jämfört med det här

Jag väntar också på Molly hemskt va mycket skit man måste gå igenom först.
Citera
2024-07-02, 20:53
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Var fan är Molly?!
Vadå, är du inte i takt med samtiden! dragking komik har varit inne dom senaste 4 åren! ännu har beslutet uppifrån inte kommit om att försöksperioden är över! i sverige

Blev du glad när Molly valde Picadelly circus? det vart inte jag, tur att det fanns en hjältinna i Lena Ph som ville stå över alla andra och meddela att hon inte kunde sin forne konkurrents text
Senast redigerad av Crapmagic 2024-07-02 kl. 20:56.
Citera
2024-07-02, 21:02
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldvaskaren
Okej. Tomas Allsången live efter.
https://www.svtplay.se/video/KPBrRBV/allsang-pa-skansen/tomas-ledin-pa-allsangsscenen?id=KPBrRBV&position=133

Tog Molly rosen från lilltjejen?
Räknas ej, vad fel du hade
Citera
2024-07-02, 21:25
Medlem
kl4sseKocks avatar
nja visst är man i samtid men nåt typ av intagningsprov måste finnas, nu framstod det mer som allmänt trams kan jag tycka. kändes mer som en dålig sketch från Stefan och Krister. Morran är miss universum i jämförelse.
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vadå, är du inte i takt med samtiden! dragking komik har varit inne dom senaste 4 åren! ännu har beslutet uppifrån inte kommit om att försöksperioden är över! i sverige

Blev du glad när Molly valde Picadelly circus? det vart inte jag, tur att det fanns en hjältinna i Lena Ph som ville stå över alla andra och meddela att hon inte kunde sin forne konkurrents text
Citera
2024-07-02, 23:44
Medlem
picapicans avatar
Peg hade en riktig kulmage ikväll.
Citera
2024-07-03, 00:14
Medlem
Knotknets avatar
Pernilla Wahlgren är Sveriges bästa programledare. Benjamin är en fantastisk artist. Molly är med beröm knullvänlig.
Citera
2024-07-03, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Pernilla Wahlgren är Sveriges bästa programledare.

Nej. Gjorde misstaget ett se ett program förra året. Betydligt mer tramsigt och dåliga skämt än när Sanna körde. Sanna bättre sångtekniskt dessutom och trevligare att vila ögonen på också med de kannor hon har jämfört med Pernillas pyttekullar.
Citera
2024-07-03, 00:48
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Nej. Gjorde misstaget ett se ett program förra året. Betydligt mer tramsigt och dåliga skämt än när Sanna körde. Sanna bättre sångtekniskt dessutom och trevligare att vila ögonen på också med de kannor hon har jämfört med Pernillas pyttekullar.
Pernilla har inte pyttekullar vid en närmre studie, Sanna har ett försprång i att vara 1.80 lång

Kul att speakerrösten skaldade "Här har ni henne, 1,56 cm självutlämnande"

Nej det är 2.78 cm självutlämnande, längre än Waldov

Omöjligt att skilja på Molly Hammar och Molly Zanden, det finns för många Molly i Sverige,
samma artist som förra veckan! det var en bra Magaluff låt dock, men löjlig text
Senast redigerad av Crapmagic 2024-07-03 kl. 01:01.
Citera
2024-07-03, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro

Vad menas? Tala ur skägget!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in