Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2017-08-13, 09:18
Medlem
Mikeyjamess avatar
De 3 systrarna i röda 40-talsklänningar som fick leda allsången, var de Johanna Westmans döttrar? För de stannade bredvid Johanna under hela sången, log mot varandra och systern längst till vänster såg ju ut som en kopia av Johanna.
Citera
2017-08-13, 10:56
Medlem
Wandras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Men ska verkligen en programledare stå för själva underhållningen? Hon borde nöja sig med att presentera artisterna, folk har uppenbarligen tröttnat på att se Sanna Nielsen stå för underhållningen och artisterna mest blir en utsmyckning av programmet. Varför ska programledaren sjunga själv?
Hon säger t o m själv: "Sen är det ju inramningen som är det viktiga". Artisterna kommer tydligen i andra hand...

Allsången har ju som regel att ingen artist får har uppträtt i andra underhållningsprogram som sänts tidigare samma sommar som t.ex. Lotta på Liseberg och Sommarkrysset.

Därför kanske Allsången har lite problem med att få dit högaktuella artister.
Citera
2017-08-15, 19:12
Medlem
Årets sista Allsång om en knapp timma. Sanna (och SVT?) har ännu inte bestämt som om framtiden. Tycker hon varit bra så för mig får hon gärna fortsätta.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/yqQeg/sanna-nielsen-om-sista-allsangen-vemodigt
Citera
2017-08-15, 20:12
Moderator
Dr Kings avatar
Arne Weise i publiken ser ut att vara 100 år. Ser på Wikipedia att han trots allt "bara" är 87. Det är väl all sprit genom åren som gjort att han åldrats och ser riktigt skröplig och virrig ut.
Citera
2017-08-15, 20:58
Moderator
Dr Kings avatar
Välförtjänta applåder till Sanna när hon meddelade att hon kör ett år till. Hon är som klippt och skuren för den här uppgiften. Den enda jag skulle kunna tänka mig som skulle kunna vara bättre är Björn Skifs.
Citera
2017-08-15, 21:00
Medlem
Kul att Sanna fortsätter ännu en säsong. Hon får gärna stanna flera år.
Citera
2017-08-15, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Arne Weise i publiken ser ut att vara 100 år. Ser på Wikipedia att han trots allt "bara" är 87. Det är väl all sprit genom åren som gjort att han åldrats och ser riktigt skröplig och virrig ut.

87 är en högst respektabel ålder. Jag trodde faktiskt inte ens att Weise skulle klara att sitta där framför scenen. Han har ju varit väldigt dålig från och till. Inget ont om den mannen tycker jag.
Citera
2017-08-16, 08:44
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Kul att Sanna fortsätter ännu en säsong. Hon får gärna stanna flera år.

Instämmer helt med dej. Jag blev jätteglad när Sanna meddelade att hon fortsätter nästa år. Vad jag uppskattar är hennes totala frigjordhet från manus vid presentationerna av artister och hennes egna sånginslag.
Citera
2017-08-16, 19:31
Medlem
PingPongZongs avatar
Ser programmet nu. Roy & Roger. Över 30år sedan ( 1986 ) Macken visades på tv. Och dom såg knappt ut att åldrats. Gjorde mig på bra humör på något sätt.
Citera
2017-08-21, 10:48
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Ser programmet nu. Roy & Roger. Över 30år sedan ( 1986 ) Macken visades på tv. Och dom såg knappt ut att åldrats. Gjorde mig på bra humör på något sätt.

Jag undrar om folk under 35 har någon relation till Roy & Roger eller för den skull Galenskaparna & After Shave?
Citera
2018-07-03, 20:42
Medlem
Mikeyjamess avatar
Zelmerlöw är övertaggad med Michelangelo. Du är inte fucking Springsteen, Måns

Sanna är för övrigt född till att programleda allsången. Låt det bli en livstidstjänst.
Citera
2018-07-03, 23:18
Medlem
Det första Sanna säger när de pratar om att artisten är från Kanada. "Er premiärminister är snygg". Och folk gnäller om att det är bara kvinnliga politiker som bedöms efter sitt utseende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in