Citat:
Ursprungligen postat av
DrComfort
Tillfället att AB såg fel när han såg en man som var i ungefär samma längd som makarna Palme och inte en kraftig man på 186 cm. Tillfället av AD och IM beskriver GMs längd mellan 180-185 cm. Tillfället att YM talar om mannen hon möter i trappan varandes mellan 174 och 176 cm lång. Tillfället att ingen av vittnena själva inte knyter CA till mordplatsen. Listan på ”tillfällen” hur CA GM fick Palme serverad på silverfat orkar jag inte ta igen. Det är många ”tillfällen” förutom det där att GM får korn på Palme att bråka med man måste förhålla sig till. Man kan välja att älska slumpen i det här fallet, jag gör det då verkligen inte.
Jag varken älskar eller hatar slumpen. Jag bara konstatera faktumet att det ser ut som att det var detta då detta ej klarats upp, och även andra detaljer mm, och dessutom är det en mycket vanligare företeelse att det är så här vid den här typen av mord. Politiska mord, mordet på John Lennon mfl mfl. Lasermannen , P Mangs osv.. Och det är och kan inte vara fler tillfällen, när mordet skedde var det ett tillfälle! Då när han OP sköts. Det lutar starkt åt att det är en ensam GM. Som tog tillfället i akt och utförde detta. Det är i alla fall vad jag tror.
Btw, så är det så med livet. Att det mesta som händer = med slumpen. Exempelvis big bang,
evolutionen, olyckor eller hur och vem man träffar på och blir tillsammans med. Misshandel och mord osv osv osv. Detta är bara ren fakta.