2024-07-09, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Du tar bara en printscreen på inlägget. Se till att beskära bilden om ditt namn syns. Sedan laddar du upp den på tinypic el. annat ställe, kopierar bildlänken & delar den här.

Ok har kollat! ska försöka göra detta tack!
Citera
2024-07-09, 12:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Han har blivit förhörd som misstänkt gärningsman, inte hörd som brottsoffer eller vittne. Ärendet kommer sen att överföras till de sociala myndigheterna.

Det har han inte, du är totalt ute och turnerar. Han är ett av offren och har blivit hörd som ett sådant.
Citera
2024-07-09, 13:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hannha
Nilsson, Svensson, Fransson, Lindström…. Undrar hur många gånger hon varit gift?

En gång vad jag har hört, men det är kanske fel?
Citera
2024-07-09, 13:33
Medlem
Lyckadmutations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Hur misslyckades hon/han ha ihjäl ett jävla barn?

Undrar jag också. Jag misstänker att det är flickan som överlevt. Stackarn är en kopia utseendemässigt av sin far, och det kan ha räckt för att pappan inte mäktat med att gå ”all in” verkligen. Det har iaf tidigare räddat några ungar, att den förövade föräldern ”ser sig själv” i ungen och avstår från att döda eller bara lyckas halvhjärtat. Även pojken här hade varit äldst så tror jag att flickan klarat sig.

Fast iofs. Mamman verkar ju helt klart favorisera flickan, innan hon nu rejält begränsade sin fb, så var det nästan bara bilder och anekdoter om dottern.
Citera
2024-07-09, 13:37
Medlem
GissarBaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckadmutation
Undrar jag också. Jag misstänker att det är flickan som överlevt. Stackarn är en kopia utseendemässigt av sin far, och det kan ha räckt för att pappan inte mäktat med att gå ”all in” verkligen. Det har iaf tidigare räddat några ungar, att den förövade föräldern ”ser sig själv” i ungen och avstår från att döda eller bara lyckas halvhjärtat. Även pojken här hade varit äldst så tror jag att flickan klarat sig.

Fast iofs. Mamman verkar ju helt klart favorisera flickan, innan hon nu rejält begränsade sin fb, så var det nästan bara bilder och anekdoter om dottern.

Det är pojken som överlevt, enligt uppgifter här i tråden
Senast redigerad av GissarBara 2024-07-09 kl. 13:39.
Citera
2024-07-09, 13:41
Medlem
Jag är ledsen men jag reder inte ut detta med tinypic eller den andra sidan jag fick länk till. jag har redigerat bort känslig info på skärmdumparna men vettifan hur jag ska ladda upp det här
Citera
2024-07-09, 13:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mansken77
Jag är ledsen men jag reder inte ut detta med tinypic eller den andra sidan jag fick länk till. jag har redigerat bort känslig info på skärmdumparna men vettifan hur jag ska ladda upp det här
Den här är relativt enkel även för en novis som mig https://imgur.com/
Citera
2024-07-09, 14:07
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckadmutation

Du är helt fel ute.
Dottern dog, sonen överlevde men blev skadad.
Att det finns fler bilder på flickan kan ju bero på att hon är ca dubbelt så gammal som sonen och då blir det ju naturligt fler bilder på henne då hon levde i ca 4 år innan sonen föddes.
Dottern född 2016, sonen född 2019.
Senast redigerad av Timeout 2024-07-09 kl. 14:12.
Citera
2024-07-09, 14:11
Medlem
Jag hoppas jag fick rätt på detta nu.

https://deeplink.filemail.com/d/cuurvdpqtswvfyb
Citera
2024-07-09, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
En 5 åring lyckas mörda både sin syster OCH sin pappa?
Ytterst tveksamt

Man skulle ju kunna tänka sig scenariot att pappan tar sitt liv efter att ha sett sin son ta livet av sin syster.

Att ens enda kvarvarande barn är en mördare skulle knappast kännas som ett roligt liv att leva.
Citera
2024-07-09, 14:23
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:

Det var som jag trodde då.. Han hotade och det fick fel effekt när Magnus lämnade in ansökan om att skiljas.
C* tycks vara konstigt milt sagt.. kanske aldrig älskade honom.
C var duktig på att manipulera Magnus till suicid.. och självklart fegt av honom.

Orsaken .. (felet) på C hade varit intressant att få veta vad det är.. kan det vara narcissistic ?
Citera
2024-07-09, 14:24
Medlem
Citat:

Det säger ju en hel del
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto