2024-07-08, 21:26
Medlem
Z.Topeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Tror du på riktigt att det göms HIMARS i ett aktivt sjukhus för barn din jävla idiot? I Kiev, långt ifrån frontlinjer?

Vad gör HIMARS där? Du verkar ha en så dålig IQ så jag tror du är ryss eller en blatte. När kommer ukrainarna parkera F16 plan i lvivs köpcentrum?
Säger Kreml alla F-16 kommer gömmas i förlossningssalarna. Kommer du höra det här också. Fast alla F-16 kommer ju skjutas med innan man döljer dom bakom ett bamseplåster…

Alltså flashbacks vatniks är sensationellt puckade.
Citera
2024-07-08, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av borrow
Ja, jag gjorde ett misstag. Jag trodde att sjukhuset som bombades inte låg i Kiev, utan i ett område närmare kriget. Men mina tankar har inte förändrats. Kanske var det sjukhus som Ukraina sa att bombades inte ett vanligt sjukhus utan ett militärlager som lagrar ammunition.
Så du visste inte ens det? Men du visste att det var bra att ryssarna avlivade en massa barn så att de inte skulle böva lida, dom skulle ändå dö skrev du.
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Jag tycker ingen bedriver en bra strategi för jag tycker detta krig aldrig skulle ha inletts av någon. Vem du än anser startade det så är alla stridande parter sjuka i huvudet och bara brickor i CIA:s interbråk över hur världen ska administreras. Putin är redneck USA:s pjäs. Zelensky är hipster USA:s pjäs.
Du är inte för fred, ryssfitta! Du lurar ingen normal svenk.

Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Det fanns inget värt att svara på.

På vilket sätt är vi "nazister" ryssvänliga? För att vi är de enda som inte har reagerat helt hysteriskt på detta krig ännu? För att vi inte vill att situationen ska förvärras?

Ni knasbollar sprang runt med munskydd och sprutade in oprövat skräp i era kroppar för att rädda liv men helt plötsligt vill ni kriga mot en kärnvapenmakt?

Logiken haltar en aning
Jo, den första frågan jag ställde var viktig i den här kontexten.
Att ni Naziser hyllar putin är allmänt känt.
Vad är det för logik att dra in antivaxx i detta?

Dessa skräp som jag besvarat nu är bra exempel på ryssrunkare som saknar vett,heder och anständighet.
Citera
2024-07-08, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
En långdistansrobot kostar drygt 30 miljoner.
Jag tror inte Ryssland medvetet lägger så mycket pengar på att döda sjuka oskyldiga barn.
Det ger inte bra PR, som trådstarten tydligt visar.

Ryssland spenderar gärna dessa summor på att sprida skäck och uppgivenhet bland det ukrainska folket. Det har vi sett gång på gång på gång under Putins barbariska invasionskrig. Dock kommer det tvärtemot vad Putin önskar att skapa en ännu starkare sammanhållning, både i Ukraina och bland länderna som stöttar Ukraina.
Citera
2024-07-08, 21:30
Medlem
Citat:
Har jag? Inga belägg? Är jag en "konspirationsteoretiker" igen nu eller?

Jag ger mig inte förens ni gör det. Alla era lögner ska slaktas och strimlas. Konservatismen, Liberalismen och Socialdemokratin ska dö. 1900-talet ska dö.

Vilken ideologi ska inte dö om du får välja?
Citera
2024-07-08, 21:31
Medlem
Z.Topeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Är det i något av dessa länderna du skulle vilja bo i? Länder som stödjer terrorbombningar av barnsjukhus?
Fråga istället om hur många som har rinnande vatten inomhus som stöttar Ryssen..
pinsamt.. att inte fattar att Ryssland är ett jävla U-land
Citera
2024-07-08, 21:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Z.Topelius
Säger Kreml alla F-16 kommer gömmas i förlossningssalarna. Kommer du höra det här också. Fast alla F-16 kommer ju skjutas med innan man döljer dom bakom ett bamseplåster…

Alltså flashbacks vatniks är sensationellt puckade.
Dessa F-16 kommer alla att vara nedskjutna innan leverans enligt ryzzgrisarna. Det var likadant med HIMARS systemet. Dom är så tröttsamma dessa vatniks. Bara ljug.
Citera
2024-07-08, 21:33
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Dålig utveckling för eventuella fredsförhandlingar. Hotar nu upptrappningar som leder världen närmare kärnvapenanvändning.
Och imorgon har Nato ett möte i Washington ,i 3 dagar.

Man undrar om det sitter nån ryzk general som medvetet försöker provocera fram nåt?
eller det är den vanliga ryzka inkompetensen...
Citera
2024-07-08, 21:35
Medlem
kato85s avatar
Donerade en summa motsvarande ett par timmars arbete till Ukraina efter denna attack.
Varje vidrig attack av ryssen kommer resultera i en donation från min sida:
https://u24.gov.ua/
Senast redigerad av kato85 2024-07-08 kl. 21:41.
Citera
2024-07-08, 21:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Nej vatnik, det är du som är den vidrige. Du försvarar konsekvent Rysslands handlingar under denna brutala invasion. Förvarar och förminskar ryska brott mot mänskligheten. Du är en obehaglig människa.

Vart har jag försvarat och förminskat Rysslands beteende i detta avseende?

Det är ni som är de vidriga som stoppar ord i mun på mig.

Jag är en anti-social, anti-natalistisk autist. Tror du jag bryr om att bli kallad obehaglig utav extroverta psykopater som stoppar ord i mun på mig?
Citera
2024-07-08, 21:39
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Så du visste inte ens det? Men du visste att det var bra att ryssarna avlivade en massa barn så att de inte skulle böva lida, dom skulle ändå dö skrev du.

Du är inte för fred, ryssfitta! Du lurar ingen normal svenk.

Jo, den första frågan jag ställde var viktig i den här kontexten.
Att ni Naziser hyllar putin är allmänt känt.
Vad är det för logik att dra in antivaxx i detta?

Dessa skräp som jag besvarat nu är bra exempel på ryssrunkare som saknar vett,heder och anständighet.

Så inga exempel på varför vi är "ryssrunkare"? Det ante mig

Ni vill väl att man ska vara FÖR krig vid det här laget för att ni inte ska ta fram "vatnikstämpeln". Det visar bara hur fullständigt galna ni är.
Senast redigerad av Zloth 2024-07-08 kl. 21:43.
Citera
2024-07-08, 21:39
Medlem
Citat:
Ingen. Människor är ett virus.

I så fall är väl ett världsomspännande kärnvapenkrig den perfekta ideologiska lösningen för dig?
Citera
2024-07-08, 21:41
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
I dessa tider kan det lika gärna vara Ukraina som bombat sjukhuset, även om jag inte tror det. Misstag sker - tror inte ens ryssen och Putin är så galna så att de sitter och planerar bombningar på sjukhus för cancerpatienter. Dock otroligt slarvigt! Ligger väl någon myndighet strax bredvid som de kanske tänkt bomba - vet inte om vad som redan framkommit i tråden, då jag inte läst hela...

Är det en riktad attack mot just sjukhuset är det såklart ett nytt och perverterat angrepp, men tyvärr kommer vi aldrig få ett entydigt svar på detta i dessa tider av desinformation och propagandakrig.
Senast redigerad av AutDisceAutDiscede 2024-07-08 kl. 21:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in