Citat:
Ursprungligen postat av
borrow
Ja, jag gjorde ett misstag. Jag trodde att sjukhuset som bombades inte låg i Kiev, utan i ett område närmare kriget. Men mina tankar har inte förändrats. Kanske var det sjukhus som Ukraina sa att bombades inte ett vanligt sjukhus utan ett militärlager som lagrar ammunition.
Så du visste inte ens det? Men du visste att det var bra att ryssarna avlivade en massa barn så att de inte skulle böva lida, dom skulle ändå dö skrev du.
Citat:
Ursprungligen postat av
torstenferdinand
Jag tycker ingen bedriver en bra strategi för jag tycker detta krig aldrig skulle ha inletts av någon. Vem du än anser startade det så är alla stridande parter sjuka i huvudet och bara brickor i CIA:s interbråk över hur världen ska administreras. Putin är redneck USA:s pjäs. Zelensky är hipster USA:s pjäs.
Du är inte för fred, ryssfitta! Du lurar ingen normal svenk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zloth
Det fanns inget värt att svara på.
På vilket sätt är vi "nazister" ryssvänliga? För att vi är de enda som inte har reagerat helt hysteriskt på detta krig ännu? För att vi inte vill att situationen ska förvärras?
Ni knasbollar sprang runt med munskydd och sprutade in oprövat skräp i era kroppar för att rädda liv men helt plötsligt vill ni kriga mot en kärnvapenmakt?
Logiken haltar en aning

Jo, den första frågan jag ställde var viktig i den här kontexten.
Att ni Naziser hyllar putin är allmänt känt.
Vad är det för logik att dra in antivaxx i detta?
Dessa skräp som jag besvarat nu är bra exempel på ryssrunkare som saknar vett,heder och anständighet.