2024-07-08, 16:12
Medlem
Så tragiskt att alla deras utflykter är till olika affärer istället för att sticka till en lekplats eller gå ut i skogen.
Citera
2024-07-08, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Med tanke på deras usla kostvanor så stinker det väl så fort dom varit på toa 😅

😂😂
Citera
2024-07-08, 16:37
Medlem
Men nu MÅSTE hon väl driva med oss ändå? Dollarstorebesök igen?! Vem F*N bryr sig? Har de seriöst inget roligare för sig? Det är ju sorgligt. Sen visa upp att de köpt en toaspray?
Senast redigerad av Biscuit 2024-07-08 kl. 16:46.
Citera
2024-07-08, 16:45
Medlem
Jag förstår inte hur denna människa har följare? Snacka om trist liv.

Samtidigt tycker jag diskussionen om barnet här är lite överdriven. Hur gammal är flickan, snart ett år? Det är inget farligt att inte göra några särskilda barnaktiviteter första året, inte heller att låta barnet äta svensk burkmat till lunch, eller vad det nu var. Ett barn som är runt året kräver inte särskilt mycket (sett i backspegeln) även om man gärna tror det om man själv har en liten i den åldern och är förstagångsförälder Dessutom är det väl bra mycket bättre att barnet äter burkmat som innehåller typ 50% grönsaker, än att det äter skräpmaten Hanna och Kebaben trycker i sig?
Citera
2024-07-08, 16:52
Medlem
Kan hon snälla skaffa ett par andra skor? Hon har haft de missfärgade plasttofflorna i några månader nu, till alla hennes outfits. Tjänar man runt en miljon kronor per år så kanske man borde köpa ett par nya 🥳
Jag använder också mina tofflor mycket under sommaren MEN hennes ser absolut inte fräscha ut.
Citera
2024-07-08, 16:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Biscuit
Men nu MÅSTE hon väl driva med oss ändå? Dollarstorebesök igen?! Vem F*N bryr sig? Har de seriöst inget roligare för sig? Det är ju sorgligt. Sen visa upp att de köpt en toaspray?
Eftersom H inte har några vänner och inte ens orkar gå med L till lekplatsen. Så kommer det fortsätta så här. Möjligtvis kommer hon att demonstrativt visa att L visst äter efter knatteplock. Så gör hon det en gång men inte mer. Det kommer antagligen att visas upp mer Turkisk mat på resan,men endast för att visa upp Dom kommer garanterat äta sin skräpmat som tex pommes och hamburgare.
H är som en bortskämd lat unge som aldrig blir vuxen.
Ingen jävel bryr sig om vad hon shoppar
Tycker synd om L och det har jag gjort länge
Senast redigerad av tindraninni 2024-07-08 kl. 16:58.
Citera
2024-07-08, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slemkuk
Jag förstår inte hur denna människa har följare? Snacka om trist liv.

Samtidigt tycker jag diskussionen om barnet här är lite överdriven. Hur gammal är flickan, snart ett år? Det är inget farligt att inte göra några särskilda barnaktiviteter första året, inte heller att låta barnet äta svensk burkmat till lunch, eller vad det nu var. Ett barn som är runt året kräver inte särskilt mycket (sett i backspegeln) även om man gärna tror det om man själv har en liten i den åldern och är förstagångsförälder Dessutom är det väl bra mycket bättre att barnet äter burkmat som innehåller typ 50% grönsaker, än att det äter skräpmaten Hanna och Kebaben trycker i sig?

Hade du läst diskussionen här hade du fattat att det inte är det du pratar om som det handlar om.
Citera
2024-07-08, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Hade du läst diskussionen här hade du fattat att det inte är det du pratar om som det handlar om.

Så kan det vara.
Citera
2024-07-08, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Kan hon snälla skaffa ett par andra skor? Hon har haft de missfärgade plasttofflorna i några månader nu, till alla hennes outfits. Tjänar man runt en miljon kronor per år så kanske man borde köpa ett par nya 🥳
Jag använder också mina tofflor mycket under sommaren MEN hennes ser absolut inte fräscha ut.

Det verkar inte som att skor är något hon är intresserad av, mer ett nödvändigt ont. Jag har följt henne tre år och kan bara minnas att hon visat upp vad hon köpt i skor en enda gång. Det var ett par vinterkängor som hon köpte mitt i sommaren när dom var i Turkiet. Detta måste varit minst två år sedan. Den gången köpte hon även en pälsfodrad skinnjacka som hon har haft ibland.

Kom på att hon visade några sandaler i senaste Gekåshaulen men dom var väl egentligen hennes mammas...
Senast redigerad av MissDolphin 2024-07-08 kl. 17:19.
Citera
2024-07-08, 18:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av slemkuk
Så kan det vara.
Man måste inte vara någon superförälder som gör allt rätt, alla gör fel ibland, men om man anstränger sig så otroligt lite för sitt barn, låter det sitta framför TVn hela dagarna, inte interagerar med det, aldrig är ute, och i allmänhet inte get barnet en näringsrik tillvaro, samtidigt som man låter barnet sitta och gråta i vagnen samtidigt som man själv himlar med ögonen och filmar, då är man en usel förälder.

Detta i kombination med att vara socker-, TV- och shoppingberoende gör det hela ännu mer beklämmande och sorgligt för det stackars barnet
Citera
2024-07-08, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag har varit i drygt 30 länder, i varje världsdel och aldrig någonsin reagerat på att saltet smakar annorlunda.
Bodde i USA under en längre period och kan garantera att saltet där smakar som vårat, förutom det lokala flingsaltet som var godare.

Jag har rest runt mer än så och har aldrig känt behovet av att ta med salt på en resa förutom till Turkiet.
Så jo, jag förstår faktiskt Hanna i detta och tycker inte alls att det är särskilt lustigt att hon packar ner.
Citera
2024-07-08, 20:05
Medlem
Knatteplock har lagt ut en video på vad hennes bebis åt under deras semester. Vilken milsvid skillnad.. och då är hennes bebis mindre. Ska bli intressant att se vad de stoppar i sig i diktaturen denna gången. Samma sylta varje dag förmodligen, och vi såg ju Hannas shopping med burkarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in