2024-07-07, 23:59
Medlem
”Vi erbjuder henne annat än burkmat den måltiden hon oftast äter burkmat då det är det som går hem. Alla andra måltider äter hon inte burkmat”.

Så vid ett specifikt tillfälle på dagen är det bara burkmat som går hem? Alltså logiken på hennes lögner är under all kritik…
Citera
2024-07-08, 00:07
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
”Vi erbjuder henne annat än burkmat den måltiden hon oftast äter burkmat då det är det som går hem. Alla andra måltider äter hon inte burkmat”.

Så vid ett specifikt tillfälle på dagen är det bara burkmat som går hem? Alltså logiken på hennes lögner är under all kritik…

Jaa precis som jag sa tidigare, det är svårt att ha koll på sanningen när man alltid ljuger.
Citera
2024-07-08, 00:10
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Fattar inte hennes tjat om att de erbjuder henne annan mat än burkmat ”den måltid hon äter burkmat” och att alla andra tider på dygnet äter hon annan mat? Varför ger ni henne burkmat då om hon alltid, vid andra tider på dygnet (som vi aldrig får se), äter annat? Läser hennes svar på kommentarerna nu alltså. Och varför får vi bara se när hon matas med burkmat då? Hon skriver också ”jag ljuger inte för dig, jag lovar” när någon frågar om BLW. Bara en lögnare säger att de inte ljuger.

Tror alla Hannas följare numera vet att hon inte talar sanning. De följer tysta och väntar på att någon ska säga sanningen (även om den personen blir blockad).

Sen går de in och skakar av sig dumheterna genom att läsa denna tråd.
Citera
2024-07-08, 00:28
Medlem
Återigen Hanna, för jag vet att du läser här. Ingen har sagt att burkmat är djävulens påfund. Inge har sagt att exakt allt du gör är dåligt. Men liksom STÅ FÖR DINA EGNA BESLUT NÅGON GÅNG?! Hela din profil handlar om att bortförklara dig och ljuga om det du gör och inte gör. Det måste vara med ansträngande att hitta på lögner om allt och att prata om det jämnt och ständigt, än att bara anstränga sig lite mer gällande Lars mat och omhändertagande.
Citera
2024-07-08, 00:42
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Återigen Hanna, för jag vet att du läser här. Ingen har sagt att burkmat är djävulens påfund. Inge har sagt att exakt allt du gör är dåligt. Men liksom STÅ FÖR DINA EGNA BESLUT NÅGON GÅNG?! Hela din profil handlar om att bortförklara dig och ljuga om det du gör och inte gör. Det måste vara med ansträngande att hitta på lögner om allt och att prata om det jämnt och ständigt, än att bara anstränga sig lite mer gällande Lars mat och omhändertagande.

Eller så håller man bara tyst om det man känner att man inte är så bra på, och riktar kikaren mot det man är bra på.

Jag är tex värdelös på att köra bil, finns säkerligen ingen sämre bilförare i detta land än mig. Men det skyltar jag inte om på mina sociala medier, utan jag visar det som jag är mer nöjd över.

Då behöver man inte ljuga.
Citera
2024-07-08, 02:54
Medlem
När Hanna säger att Lars äter 85% vanlig mat, då menar hon alltså burkmaten och klämmisar? Eller har jag förstått det fel?
Citera
2024-07-08, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Ja! Var är den riktiga maten? Gungan fick stackars Lars sitta i 1(!) gång i säkert max 30 sek så morsan kunde göra en boomerang.

Vad hände med badhuset? Lars som tydligen älskar att bada. Inte fan har dom varit där igen? Lars är ingen prio i HTs liv

Det hände nog samma sak som med Hannas tennis som hon spelade innan den grova förlossningsskadan.
Citera
2024-07-08, 07:32
Avslutad
Intressant att folk har börjat ifrågasätta i kommentarerna till senaste videon. Numera är det mesta engagemanget folk som undrar vad hon håller på med
Citera
2024-07-08, 09:19
Medlem
versalers avatar
Med tanke på allt hennes shoppande så borde hon kunna använda något annat än den tråkiga lila klänningen i var och varannan video och storie 🥲
Citera
2024-07-08, 09:36
Medlem
Man verkligen ser hur nöjd hon är nu när hon ska på "återbesök" till kliniken. Varje halmstrå att vååården kan ha koooll.

Och vad är grejen med läpparna? Är det nån som ser nån skillnad??
Citera
2024-07-08, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Man verkligen ser hur nöjd hon är nu när hon ska på "återbesök" till kliniken. Varje halmstrå att vååården kan ha koooll.

Och vad är grejen med läpparna? Är det nån som ser nån skillnad??
Jag hade glömt bort att hon ens fixat läpparna. Så nej, ser absolut ingen skillnad.
Citera
2024-07-08, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Eller så håller man bara tyst om det man känner att man inte är så bra på, och riktar kikaren mot det man är bra på.

Jag är tex värdelös på att köra bil, finns säkerligen ingen sämre bilförare i detta land än mig. Men det skyltar jag inte om på mina sociala medier, utan jag visar det som jag är mer nöjd över.

Då behöver man inte ljuga.

Hade inte blivit så mycket kvar för henne att visa då bara…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in