Citat:
Ursprungligen postat av
Booii
Jag är en kille, blivit kallad attraktiv och ser väl inte ut som en soptunna. Men visst kan inte vuxna människor bry sig om attraktivitet hos en kollega? Eller är folk så ytliga egentligen? Har ju visserligen ofta upplevt att tjejer blir nervösa runt omkring mig. Men det kan ju handla om att jag bara skulle vara konstig också?

Du... Att någon ser bra ut (måste inte ens vara något speciellt wow) eller bara är en hygglig och avslappnad själ kan trigga så mycket avundsjuka och jävligheter! Säger inte att folk gör ting medvetet men jantelagen är stark och folk bär på så mycket egen skit de tar ut på andra istället för att bearbeta.
Bara sluta upp med att skriva att du skulle vara konstig, du sår ju tvivel inuti dig själv när du upprepar gång på gång.
Och som jag sagt innan, att folk tar avstånd eller stammar och blir nervösa - det handlar ju om dem! Sluta ta nåt slags ansvar i det sociala spelet för andra förutom dig själv!
Du ser bra ut - nice
Du är jordnära - HURRA!
Du är inte aggresiv - gott
Du är empatisk och vill väl - härligt
Du är berest - spännande
Du är något av en snackpåse - grattis, sånt är svårt
Du har en djup röst - behagligt
Som sagt kör ditt race, var öppen men låt andra komma till dig, övertänkt inte så mycket, chilla, tro på dig själv.
Allt kommer lösa sig eller så går det över - också detta