2024-07-07, 02:18
Medlem
Man får ju ändå ge ht att hon inte ger efter för unflensertrycket att allt ska vara så snyggt och perfekt. Hon och hennes familj är ju som vilken wt familj i småorten som helst. Inget fel med det. Det som provocerar mig är att hon tjänar tiotusentals kronor i månaden på att visa upp det. Hoppas verkligen det syns på det slutliga lönekuvertet i år att folk inte är intresserade av detta.
Citera
2024-07-07, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Dagens funderingar
- Gräsliga byxor
-varför köper hon jeans om hon nu inte kan bära jeans pga sin "grova förlossningsskada"
-ht ljuger om förlossningsskadan. Om hon hade besvär på riktigt hade hon kollat upp det ordentligt och vården hade tagit det på allvar och gjort något åt saken. Jag födde några månader innan och fick en värre bristning än ht. Vården tar det på allvar och gör efterkontroller, hon ljuger helt enkelt och försöker förstora upp något som inte finns.
- hon försöker återingen plocka lite billiga feministpoäng ā la johanna bladh genom att ta på sig tight byxor, böja sig fram och pressa fram en valk
- vad hände med bilen som dom skulle bo i? Dom städade väl bilen för att bytet skulle ske nästkommande dag typ
-grillfest med familj och släkt hmmmm tror det var max 2 andra vuxna där. Ht ljuger/överdriver/hittar på som vanligt
-så oklart bildspel??? Bilder på ett fult dukat bord, kebabens rygg på en parkering, kebaben som får ryggskott igen för att han inte kan stå rakt på bild?
-det är så uppenbart att hon försöker höja följarnas engagemang nu när hon tappat massa följare, genom att ställa massa frågor som vad man ska göra i helgen och när ens barn vaknar. Trots att hon inte bryr sig alls

Fast att säga att vården tar en på allvar om man får en riktig förlossningsskada är ju ett skämt. Fick en grov grad 3 bristning med analsfinkterruptur. Har efter 9 månader fortsatt urinläckage, inåtbuktande slidvägg och smärtor. Jag ska göra knipövningar, annan hjälp får jag när jag är klar med barn... sjukaste
Citera
2024-07-07, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Har också tänkt på det...när man tar en arrangerad bild på familjen tar man väl bort nappen på barnet! Hon verkar ha den i munnen så gott som hela tiden.
Det blir inte lätt att sluta med den sen om man använder den all vaken tid. Slår vad om att L kommer bli ett sånt där barn som går runt med napp i munnen all vaken tid trots en ålder på 4-5 år.
Citera
2024-07-07, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Har en gammal bekant som gjort två magsäcksop och det tog väl något år eller två innan hon hade tänjt ut magsäcken såpass så hon kunde käka nästan som förut.

Hon vägde 200 kg innan första op, gick ner till 120 och käkade upp sig till 190 innan det blev en ny op (vi skattebetalare stod för notan). Nu väger hon dryga 140 och får ingen ny op utan att betala för det själv så..

Hanna vägde väl typ bara ca 130 innan och kan alltid skylla på graviditeten en stund till, men hennes usla vanor är fortfarande kvar så inom ett år räknar iaf jag med att hon är rejält småfet.

Hannas matmissbruk finns ju kvar men hon kan bara äta mindre av allt, men oftare. Därför tänderna är ruttna samt att hon ser ut att få orgasm varje gång hon käkar sitt snusk.

Det räcker ju inte att äta mindre, man måste röra på sig också. Jag minns med fasa när bebis inte ville sova nånstans utom vagnen utomhus i vintras och det blev 3 timmar promenad i minusgrader 😅. Hon fattar inte vad tur hon har alltså. Och ja jag är smal 😂
Citera
2024-07-07, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Det räcker ju inte att äta mindre, man måste röra på sig också. Jag minns med fasa när bebis inte ville sova nånstans utom vagnen utomhus i vintras och det blev 3 timmar promenad i minusgrader 😅. Hon fattar inte vad tur hon har alltså. Och ja jag är smal 😂
Känner igen mig, jag har aldrig varit så smal som när jag hade bebis. Ammade dessutom i 12 månader vilket bidrog till det.
Citera
2024-07-07, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Känner igen mig, jag har aldrig varit så smal som när jag hade bebis. Ammade dessutom i 12 månader vilket bidrog till det.

Ja, då tappar man också snabbt. Fast man äter som en häst för hungrig blir man.
Citera
2024-07-07, 12:02
Medlem
Nu har Ls första tand spruckit igenom.
Är hon så egenkär att hon klipper bort mer än halva L och har henne själv i fokus? När posten handlar om L? Snyggt 🥳
Citera
2024-07-07, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Nu har Ls första tand spruckit igenom.
Är hon så egenkär att hon klipper bort mer än halva L och har henne själv i fokus? När posten handlar om L? Snyggt 🥳

Reagerade också på det, samt att S.L la ut exakt samma sak tidigare idag. Hanna försöker vara relevant genom att härmas det är SÅ tydligt 😂 skrattretande. Bara att S.L visade hur det såg ut medans Hanna la upp en bild på sig själv och halva Lars med napp i munnen 😒😂
Citera
2024-07-07, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bissibooh
Reagerade också på det, samt att S.L la ut exakt samma sak tidigare idag. Hanna försöker vara relevant genom att härmas det är SÅ tydligt 😂 skrattretande. Bara att S.L visade hur det såg ut medans Hanna la upp en bild på sig själv och halva Lars med napp i munnen 😒😂
Såg också att SL lagt ut. Men på hennes fanns det en visad tand eftersom det handlade om det. Men på H finns bara en text och som vanligt ingenting som visar. Samma som alltid. Hon skriver om något och visar sig själv. Helt otroligt.
Citera
2024-07-07, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bissibooh

Hhahaha exakt, latmasken härmar SL som vanligt. Och var tvungen att påpeka att det egentligen skedde några dagar innan. Tror vi på det? Pic or it didnt happen.
Citera
2024-07-07, 12:30
Avslutad
Det handlade om Ls tand. Vad gör H då. Jo visar upp en bild på sig själv och en halv L med ljuddämpare i munnen. Det är ju L tand man vill se. Inte Hannas face.
Nu har tanden troligtvis kommit fram och detta har Hanna tjatat om sen L var ca 3- 4 månader.

Någon som verkligen kan det här med att vara en bra influenser är S.L. Där visade S.L lilla söta A s tand

Jag kallar knappt H för influenser längre för det mesta hon lägger upp är allt annat än bra.
Citera
2024-07-07, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Såg också att SL lagt ut. Men på hennes fanns det en visad tand eftersom det handlade om det. Men på H finns bara en text och som vanligt ingenting som visar. Samma som alltid. Hon skriver om något och visar sig själv. Helt otroligt.

Det är som vanligt, vi kan inte förvänta oss något mer från Hanna. Värdelös influenser är hon och hon kommer aldrig att steppa upp. Har tröttnat något extremt på hennes beteende senaste tiden. När Lars satt o skrek i vagnen o Hanna filmade sig själv som en irriterad tonåring istället för att ta hand om sitt barn så var det nog för mig. Allting efter har varit lika uselt och hon visar varje dag att hon inte borde vara förälder eller influenser. Att kämpa så många år för ett barn för att sen inte göra allt i sin makt för att lära sig föräldraskap eller göra sånt som verkligen ger utveckling till Lars.. jag förstår inte.

1.Hon har napp hela dagarna, varför ens använda napp så mycket?
2.Hon har inte ätit en enda måltid vid bordet tillsammans med sina föräldrar.
3.Hon klär Lars fel i olika väder och verkar inte bry sig om några riktlinjer ang. Att vara i solen med kortärmat och utan uvskydd eller alldeles för lättklädd i regn och blåst.
4. Skärmtid.. behöver jag säga mer?
5. Alla shoppingturer och att åka bil hit och dit varenda dag och ta med Lars in på olika butiker hela tiden.
6. Aldrig uppvisat någon nackträning, träna på att krypa/stå/gå eller att greppa saker.
7. Varit i lekparken 1 gång och gungat.
8. Sitter fel i babyskydd och byter till större stol för tidigt.
Listan kan göras flera mil lång.
Är så irriterad på hennes usla föräldraskap och att hon öppet visar det för alla att se, hur skäms man inte? Jag får själv snart mitt första barn, har genomgått ivf precis som Hanna och har längtat i flera år. Redan innan jag blev gravid har jag läst på om flräldraskap, barns utveckling, bra att ha saker och verktyg till att få sitt barn känna sig sedd, omhändertagen, trygg och älskad även i de stunder där frustration och tålamod sinar. Jag undrar om Hanna verkligen ville ha barn och ta ansvar för det och allt som ett barn behöver i sin utveckling, eller om hon endast ville ha en docka som hon kan visa upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in