Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-07-06, 08:25
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Vadå "ni män?" Jag pratar om hur blygdläpparna formas av mycket och hård sex. Håll dig till topic.
Din topic består av trams som bygger på att du inte sett en fitta IRL sedan BB. Den här tråden hör hemma i papperskorgen.

”Kvinnor får stora blygdläppar av att knulla mycket”…
Citera
2024-07-06, 08:29
Medlem
AgnetaPatrulls avatar
Har legat med byns alla gubbar. Nästan. Inte har jag ett paket rostbiff där nere. Så nej, det stämmer inte.
Citera
2024-07-06, 08:33
Bannlyst
Citat:
Vadå "ni män?" Jag pratar om hur blygdläpparna formas av mycket och hård sex. Håll dig till topic.

När du har haft mycket och hård sex, får du mera hud på din penis då, blir pungen hängigare och längre?
Citera
2024-07-06, 08:34
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Din topic består av trams som bygger på att du inte sett en fitta IRL sedan BB. Den här tråden hör hemma i papperskorgen.

”Kvinnor får stora blygdläppar av att knulla mycket”…

Fast de är ju en ganska logisk slutsats ändå. En oskuld är en streckfitta. En mer erfaren ung tjej har rosa blygdläppar som hänger ut typ 5 mm. En roastie som har långa, breda och brunröda blygdläppar som hänger ut 2 cm har härdats av mycket sex.
Citera
2024-07-06, 08:37
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Fast de är ju en ganska logisk slutsats ändå. En oskuld är en streckfitta. En mer erfaren ung tjej har rosa blygdläppar som hänger ut typ 5 mm. En roastie som har långa, breda och brunröda blygdläppar som hänger ut 2 cm har härdats av mycket sex.
Enligt samma tankemodell, får man stora läderaktiga öron av att höra mycket skitprat?
Citera
2024-07-06, 08:42
Medlem
Citat:
Ja, exakt. Roasties formas av styva penisar. Jag tror att tjejer som ligger runt får härdade och läderlika blygdläppar och blodcirkulationen ökar. Precis som kroppen när man tränar.

Har du personligen legat med någon som hade lädriga läppar?

Jag har bara legat med en tjej som hade påtagliga läppar och dom var mjuka. Hade mycket sex gett hängiga och lädriga läppar så hade det varit allmänt känt. Förövrigt hade kvinnor som varit gifta med en man hela sitt liv också fått såna läppar efter nog med sex med sin make, alltså hade vi sett alla äldre kvinnor springa runt med hängiga och lädriga fittor vilket inte stämmer lol
Citera
2024-07-06, 08:43
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drKickass
Nu antar jag att du inte gillar flickor, skulle förklara en del i mina ögon.
Nåväl, jag skulle gissa att män gillar en utstickande, hängande blygdläpp.
Så, porrindustrin tillfredställer det behovet.

Du tror att porrindustrin aktivt selekterar ut rosties? Jag är skeptisk. Unga tjejer inom porr brukar ha fina rosa blygdläppar som inte sticker ut så mycket.
Senast redigerad av Kip.Kinkel 2024-07-06 kl. 08:45.
Citera
2024-07-06, 08:45
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Enligt samma tankemodell, får man stora läderaktiga öron av att höra mycket skitprat?

Det finns ju något som heter "brottar-öra" eller "blomkåls-öra" inom kampsporten brottning. De kommer av att örat gnuggas hårt mot mattan många gånger. Samma sak gäller kanske blygdläppar?
Citera
2024-07-06, 08:48
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Det finns ju något som heter "brottaröra" eller "blomkålsöra" inom kampsporten brottning. De kommer av att örat gnuggas hårt mot mattan många gånger. Samma sak gäller kanske blygdläppar?
Fast brottaröra beror på broskbildning. Menar du att sexuellt aktiva kvinnor bildar brosk i blygdläpparna? Är det någon skillnad på om kvinnan horar runt med en massa olika män eller om samma man sätter på henne dagligen under äktenskapets sigil? Blir blygdläpparna lika läderartade oavsett eller är det inomäktenskapliga sexet skonsammare mot murvan?
Citera
2024-07-06, 08:51
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomber-O-Granater
När du har haft mycket och hård sex, får du mera hud på din penis då, blir pungen hängigare och längre?

Ja, så är det. Kuken blir brunare och ådrigare, och pungen mer läderaktig. Jag har rostie-pung skulle jag vilja påstå. Seriöst alltså.
Citera
2024-07-06, 08:52
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Fast brottaröra beror på broskbildning. Menar du att sexuellt aktiva kvinnor bildar brosk i blygdläpparna? Är det någon skillnad på om kvinnan horar runt med en massa olika män eller om samma man sätter på henne dagligen under äktenskapets sigil? Blir blygdläpparna lika läderartade oavsett eller är det inomäktenskapliga sexet skonsammare mot murvan?

Slemhinna och hud som piskas och tänjs tenderar att härdas och bli mer lik en rostbiff. Jaja.
Citera
2024-07-06, 08:53
Medlem
PoljeXs avatar
Klart det inte stämmer. Tror man på något så märkligt har man riktigt usla biologikunskaper och är själv garanterat ett uselt ligg.
Vem fan vill ha en idiot som ska hala och dra kvinnor i blygdläpparna? Är du helt dum eller bara oskuld?
Vänta inså fall med sex tills du fattat hur det hela funkar.

Citat:
Inom manosfären finns det ett ord om tjejer som haft sex med många män: "roasties." Med det menas tjejer som haft så mycket sex att deras blygdläppar tänjts ut och liknar rostbiff-skivor som hänger ut.

Topic handlar om det stämmer eller inte. Vad är era erfarenheter? Vill ni dejta en "roastie?"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in