Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-20, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Enormt många White Knights och simps i tråden. Fattar ni att ni undergräver er själva? Att tjejer får stora blygdläppar efter mycket sex är ett faktum. Vill ni vara med en sådan tjej eller inte, inte mitt problem. Det är ditt problem!

Så indirekt säger du att kvinnor som saknar inre blygdläppar är praktiskt taget oskulder?
Citera
2025-12-21, 09:43
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Enormt många White Knights och simps i tråden. Fattar ni att ni undergräver er själva? Att tjejer får stora blygdläppar efter mycket sex är ett faktum. Vill ni vara med en sådan tjej eller inte, inte mitt problem. Det är ditt problem!

Gäller det även kvinnor som har sex enbart i sitt förhållande? För det är vanligtvis människor i förhållande som har mest sex.
Citera
2025-12-21, 13:24
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Kan du inte berätta lite om dina egna erfarenheter som måste vara dragna ur en mycket stor erfarenhetsbank när du har kommit fram till så säkra och oomkullrunkeliga slutsatser.
Citera
Idag, 02:28
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Gäller det även kvinnor som har sex enbart i sitt förhållande? För det är vanligtvis människor i förhållande som har mest sex.

Ja, det är klart att det gör. När man träffar en ung kvinna så förväntar man sig i princip en streck-fitta med kanske fem milimeter ljusrosa och fräscha inre blygdläppar. Blir man serverad en rostbiffmacka med potatissallad i ansiktet, ja då är det kört - verkligen kört...
Citera
Idag, 09:12
Medlem
Dille24s avatar
Klart att utseendet på fittan måste påverkas av att den används! Precis som kuken blir lite större varje gång den får doppa. /s
Citera
Idag, 09:19
Medlem
Amsvartners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Tror ändå graviditet och förlossning har större påverkan på fittan är nitton cm kuk i tio minuter.

Det är tamefan inte ofta jag håller med dig, men i detta fallet till 100%.

Vilken idiot till ts, man baxnar.
Citera
Idag, 11:12
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ja, det är klart att det gör. När man träffar en ung kvinna så förväntar man sig i princip en streck-fitta med kanske fem milimeter ljusrosa och fräscha inre blygdläppar. Blir man serverad en rostbiffmacka med potatissallad i ansiktet, ja då är det kört - verkligen kört...

Ok, förstår. Så hur länge håller en kvinnas fitta formen innan du måste byta ut henne enligt dig?
Citera
Idag, 12:09
Medlem
Oj. Här poppar denna tråden upp som på beställning.

Fittslemmet har inte ens hunnit torka till mjällflagor på kuken efter att tomtemor överraskat julbocken här, med ett extra dopp i grytan medans juldagsmorgonen glimmar som bäst.

Det är mångårig tradition vi har att ge varandra en liten klapp när det sedvanliga stöket är över.

Jag har noterat att hennes bröst börjat anta formen av Holmenkollens hoppbackar, och rumpans forna spänst kanske minner lite om en aladåb. Men hennes yttre könsdelar ger mig inte en enda association till några köttprodukter alls.
Då har man ändå frossat i syltor och pastejer, skinkor och diverse köttbitar, i flera dagar.

Hur många gånger min vandringsstav har pokeat runt i hennes våta ängsmark, vet jag inte. Inte heller hur många andra stavar som stakat sin väg där. Men hon är slät och jämn som en europaväg, trots många års hålligång.

Jag tänker att TS uppfattning om fittor och/eller om mat inte riktigt lirar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in