Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-07-06, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Minnet börjar svika lite faktiskt men har inte rostbiffärgade blygdläppar att göra med hur mörk tjejen är då?

Är inte riktigt färgen det handlar om, bara att dom hänger ut.
Citera
2024-07-06, 09:05
Medlem
Rollokolans avatar
När jag var ung kunde jag ha sex med tjejer som var oskulder eller i princip det och en del hade stora blygdläppar, andra inte. Nu när jag är 45+ så har jag haft sex med flerbarnsmorsor som har sträckfittor och jag har träffat på de med stora blygdläppar. Fördelningen mellan hur läpparna ser ut var likadan när jag var ung som gammal. Vissa har stora, vissa har inga.

Sex ändrar inte det. Sen kanske andra saker i livet kan ändra det som tex graviditet men inte ens det är säkert.
Senast redigerad av Rollokolan 2024-07-06 kl. 09:08.
Citera
2024-07-06, 09:09
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollokolan
När jag var ung kunde jag ha sex med tjejer som var oskulder eller i princip det och en del hade stora blygdläppar, andra inte. Nu när jag är 45+ så har jag haft sex med flerbarnsmorsor som har sträckfittor och jag har träffat på de med stora blygdläppar. Fördelningen mellan hur läpparna ser ut var likadan när jag var ung som gammal. Vissa har stora, vissa har inga.

Sex ändrar inte det. Sen kanske andra saker i livet kan ändra det som tex graviditet.

Det finns inte en enda oskuld som är en riktig äkta "roastie". Det har aldrig hänt, hon ljög för dig.
Citera
2024-07-06, 09:10
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Det finns inte en enda oskuld som är en riktig äkta "roastie". Det har aldrig hänt, hon ljög för dig.
Tro mig, det gör det. Du är mer än lovligt korkad om du tror annat.
Citera
2024-07-06, 09:11
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollokolan
Tro mig, det gör det. Du är mer än lovligt korkad om du tror annat.

Rosties ljuger nästan allltid om sin body count. Var inte så naiv.
Citera
2024-07-06, 09:16
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Unga tjejer brukar ju inte ha köttiga, brunaktiga blygdläppar som hänger ner. Kommer kanske med kukar som åker ut och in och töjer?
Varför tror vissa män att kvinnors kön "töjs"?
Det är verkligen inte så saker fungerar.
Slidan är en muskel, och när kvinnan är villig känns det toppen för snoppen av rörelserna där inte.

Men det får incel aldrig uppleva.
Citera
2024-07-06, 09:18
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Varför tror vissa män att kvinnors kön "töjs"?
Det är verkligen inte så saker fungerar.
Slidan är en muskel, och när kvinnan är villig känns det toppen för snoppen av rörelserna där inte.

Men det får incel aldrig uppleva.

Jodå, hud och slemhinna som utsätts för ständig friktion töjs och härdas. Det är en del av kroppens inbyggda skyddsmekanism. Är du också en roastie, eftersom du går i polemik? Finns ingen som talat om slidan här, utan blygdläpparna.
Citera
2024-07-06, 09:27
Medlem
Citat:
Rosties ljuger nästan allltid om sin body count. Var inte så naiv.

Om män utgår ifrån att kvinnor alltid ljuger om sitt body count, varför ställer män alls frågan?

Så klart det händer nåt med utseendet mellan 16-86!

Förlossningar och att man säjert legat med sin man/kille + 3500 ggr genom åren så borde han inte klaga. Man har gett sin kropp till honom.

Men något slags personligt grundutseende av blygdläpparna finns så klart, liksom klitorishuvan. Sen blir väl ingen yngre.
Citera
2024-07-06, 09:31
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Om män utgår ifrån att kvinnor alltid ljuger om sitt body count, varför ställer män alls frågan?

Så klart det händer nåt med utseendet mellan 16-86!

Förlossningar och att man säjert legat med sin man/kille + 3500 ggr genom åren så borde han inte klaga. Man har gett sin kropp till honom.

Men något slags personligt grundutseende av blygdläpparna finns så klart, liksom klitorishuvan. Sen blir väl ingen yngre.

En ung och fin fitta är rosa med ett buktande klitorshuvud följt av ljusrosa slick- och sugvänliga blygdläppar som smakar hallon. Du blir inte roastie av att föda barn, eftersom det mest är slidan som belastas, inte blygdläpparna. Snyggt alibi dock...
Citera
2024-07-06, 09:45
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Inom manosfären finns det ett ord om tjejer som haft sex med många män: "roasties." Med det menas tjejer som haft så mycket sex att deras blygdläppar tänjts ut och liknar rostbiff-skivor som hänger ut.

Topic handlar om det stämmer eller inte. Vad är era erfarenheter? Vill ni dejta en "roastie?"
Nej, det stämmer förstås inte. Endast en övertygad incel skulle kunna tro på sådana fantasier.

Däremot är det mycket underhållande att läsa hur du liksom ”försvarar” den idiotiska tesen.
Citera
2024-07-06, 09:48
Avstängd
Citat:
Inom manosfären finns det ett ord om tjejer som haft sex med många män: "roasties." Med det menas tjejer som haft så mycket sex att deras blygdläppar tänjts ut och liknar rostbiff-skivor som hänger ut.

Topic handlar om det stämmer eller inte. Vad är era erfarenheter? Vill ni dejta en "roastie?"

Om så vore fallet, att samlag gav "roasties", så skulle ju din fru, som var oskuld när ni gifte er och som bara har dig som sexpartner, få en "rostie" av ert frekventa knullande.

Dvs. om en kvinnas blygdläppar blir som "roasties" av frekventa knull, så säger hennes blygdläppar ingenting om andelen sexpartners hon har haft. Utan den vittnar i så fall snarare om mängden sex hon har haft (vilket alltså kan vara med en enda sexpartner).

Nu stämmer givetvis inte manosfärens lilla hypotes. Förändras blygdläpparna, så är det snarare av ålder eller hormonella förändringar. Inte av ligg. kvinnors blygläppars utseenden beror i övrigt på etnicitet och genetik. Så, nu fick du lite sann grundläggande anatomikunskap här också!
Citera
2024-07-06, 09:49
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Ni män som ”going your own way” är inget annat än den manliga motsvarigheten till grönhåriga feta näsringsfeminister som ”väljer bort” män till förmån för katter och choklad. I själva verket väljer ingen av er bort någon. Ni blir bortvalda eftersom ni är andrasorteringen redan från början. Därför ökar ni på polariseringen mellan könen med ert trams och era fantasier om att ”alla män är djur” och att ”lövbiffsfittor beror på att kvinnan är en hora”.

Pregnant observation.

Och till TS: nej, jag tror att det inte existerar någon sådan korrelation, vilket verkar vara på samma incel-föreställning som att olika kroppshål blir "slappa" av att penetreras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in