Flashback bygger pepparkakshus!
2023-08-29, 08:36
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
När hon har bh på sig har hon schyssta bröst men när bhn åker av så hänger dom antagligen vid knäna.

Vi får aldrig se henne utan så vi kan älska dom som vi ser dom
Citera
2023-08-29, 08:39
Medlem
thaimans avatar
Citat:
När hon har bh på sig har hon schyssta bröst men när bhn åker av så hänger dom antagligen vid knäna.
Hur fan ska detta gå till? Hon har ju inplantat? Dom kommer aldrig att hänga så länge hon inte tar bort dom
Citera
2023-08-29, 10:00
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Det är hänga och samtidigt vara fylliga i omfång dom ska göra ditt klappträ!

Hem och studera porr med dig, dessa kvinner existerar överallt
Citera
2023-08-29, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Hur fan ska detta gå till? Hon har ju inplantat? Dom kommer aldrig att hänga så länge hon inte tar bort dom
Den informationen har helt gått förbi mig. Har du källa till ditt påstående?
Citera
2023-08-29, 13:15
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Den informationen har helt gått förbi mig. Har du källa till ditt påstående?
Det är helt enkelt buslätt att konstatera. Det blir en onaturlig kant i början på bysten då de är preparerad. Dessutom är dom helt klar fasta, och denna tjej är verkligen vacker. Hur hon ser ut helt avsminkad vet hon nog bara själv
Citera
2024-03-24, 00:01
Medlem
Lite dött om den här skönheten. Snygg, charmig och enorma bröst som man gärna vill se i full frihet.
Är det ingen som sitter på info om eventuella sexäventyr hon varit med om nu eller i yngre dagar?
Citera
2024-07-03, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Lite dött om den här skönheten. Snygg, charmig och enorma bröst som man gärna vill se i full frihet.
Är det ingen som sitter på info om eventuella sexäventyr hon varit med om nu eller i yngre dagar?

Ja eller några små sex bilder eller ännu bättre en liten sex tape
Citera
2024-07-06, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Ja eller några små sex bilder eller ännu bättre en liten sex tape
Vad jag vet så har hon väl bara varit med han nesvold å kanske en snabb sängfösare med Hugo😂så finns nog inte mycket sånt tyvärr😳
Citera
2024-07-06, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Markiiiii
Vad jag vet så har hon väl bara varit med han nesvold å kanske en snabb sängfösare med Hugo😂så finns nog inte mycket sånt tyvärr😳
Men hur skulle du kunna veta vilka hon varit med??
Citera
2024-07-06, 03:42
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:

Och? Du kommer aldrig i närheten av dem ändå. Eller några andra tuttar heller för den delen.
Citera
2024-07-06, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Men hur skulle du kunna veta vilka hon varit med??
ju sagt själv i podden att hon trivs bra själv å höjdpunkten på hennes dejting liv är ifall en hantverkare kommer förbi att fixa saker ibland
Citera
2024-07-07, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Och? Du kommer aldrig i närheten av dem ändå. Eller några andra tuttar heller för den delen.
1. Skulle inte vilja vara nära dom. Stör mig på att hon låter lite långsam i huvudet när hon börjar prata och man hör hennes talfel.
2. Kilar stadigt med en puma som låter mig klämma på henne i tid och otid så ditt påstående är felaktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in