2024-07-05, 18:46
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matamata
Det verkar vara viktigt att mamman har skrivit på fejan i våras att hon var på en dejt. Hänger du inte med?
Bara idioter som förskjuter skulden från gärningsmannen.
Citera
2024-07-05, 18:49
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Finns det ingen sammanställning med uppgifter om inblandade?
(FB) Tollarp: En man och ett barn har hittats avlidna i en villa + skadat barn (2024-07-04)
Det, och massmedia.
Citera
2024-07-05, 18:51
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueenKorall
Tycker att det är sorgligt hur folk skriver negativt om att mamman delgett på Facebook.
Hon vet säkert hur verkligheten är, Att alla vi sitter här och spekulerar..Är det pojken eller flickan som dött...Massor av spekulationer..
Dessutom får hon kanske massor av förfrågningar och kan inte svara alla osv.
Pojken ska vara talbar enligt radionyheter, polisen har kunnat prata lite lätt med honom, så hon har kanske kunnat släppa den allra värsta skräcken över att kanske förlora även sonen..
Hon kanske inte kände nåt annat val än att gå ut och skriva en liten notis om detta på sin Facebook och hon får be om att få sörja i lugn och ro..
Skickar Kärlek till de som är kvar och sörjer..
Jag håller med dig helt, sedan kan det också vara så att det är någon anhörig eller nära vän som skrivit inlägget på hennes uppmaning.
Citera
2024-07-05, 18:59
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Pappans bilder på fejjan

Jag har inte Facebook men min son har, vi hittar inte honom.
Kan du länka?
Citera
2024-07-05, 18:59
Medlem
S
Citat:
Ursprungligen postat av Matamata
Det verkar vara viktigt att mamman har skrivit på fejan i våras att hon var på en dejt. Hänger du inte med?
I Skåne betyder inte En dejt, någonting mer än just ett möte.
Kan vara en dejt med en arbetskamrat, en tjej-dejt, flera kvinnor träffas.
Ord betyder olika för oss, och att gå på dejt- betyder alltså inte Tinder-dejt...
Citera
2024-07-05, 19:04
Medlem
NamnlosBarns avatar
Synd för mamman vara stark för pojkens skull men pojken kommer överleva fast med trauman…
Citera
2024-07-05, 19:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Och oftast bottnar det i narcissism.

Och i idioti! Han var helt enkelt inte frisk i huvudet.
Citera
2024-07-05, 19:12
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franke88
TL;DR till oss som inte orkar läsa igenom 30+ sidor?

En man och ett barn har hittats avlidna i en villa + skadat barn.
Citera
2024-07-05, 19:13
Medlem
Man skriver knappast "barnen ska bo hos mig på heltid" om det inte föregåtts av faktumet att den andre föräldern är olämplig. Det är standard idag med varannan veckas-upplägg, vilket bland gemene man anses vara bäst för alla parter. Dessutom avsåg pappan att flytta nära mamman, så barnen hade lätt kunna vistats där.

Nåja, en tragedi oavsett. Pappan var givetvis djupt störd
Senast redigerad av Florman 2024-07-05 kl. 19:15.
Citera
2024-07-05, 19:21
Avslutad
Återigen bevisar bara mänskligheten vilken plåga den är. I synnerhet mot sig själv.

Jag är glad att jag aldrig kommer skaffa barn. Skulle inte kunna leva med att bringa dessa stackare in i en så sjuk värld.

Vila i frid stackars barn och all omtanke till den andre som kämpar just nu. Fadern kan dra åt helvete och stanna där nu.
Citera
2024-07-05, 19:26
Medlem
CatBreeder69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryC83
Läste precis på mammans FB att det är dottern som har avlidit och sonen svårt skadad.

Att "gå på dejt" kan lika väl vara en träff med vänner, släkt eller någon bekant.
Dejt = Träffa

Kan du skicka screen shot på inlägget? Ser det inte när jag söker på mammans FB.
Citera
2024-07-05, 19:26
Medlem
Jag kan inte se att mamman skrivit om händelsen på Facebook, kan någon screenahota inlägget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in