2024-07-05, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BanarneWeise
Varför skriver man ut sådana saker online? Ropar narcissist. Och offentlig hån/kränkning mot pappan.
Det försvarar inte mord. Men kvinnor måste börja ta ansvar för hur det uppför sig och behandlar män.

Vänta... kvinnor ska inte kunna lägga ut att de ska på dejt för att män/EX PARTNERS inte ska få för sig att mörda barn!!!!? Antingen är du riktigt jävla trög eller så trollar du. Oavsett så gå och lägg dig.
Man tar inte ansvar för andras agerade - en person har gjort fel i detta fall och det är den som mördat, tack och hej.
Citera
2024-07-05, 14:14
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Mag*us Li*dstedt, 53 år, ensamboende (åtminstone inga barn över 15 på adressen, möjligen yngre). Flyttade dit för ett år sedan. Skilsmässa? VD för ett bolag registrerat i Malmö som inte tjänar några pengar. Bolaget står även skrivet på en 45-årig kvinna med samma efternamn som bor i Malmö. Exfrun? Kvinnan verkar enligt Facebook ha två barn, en pojke och en flicka. Flickan fyllde åtta år den elfte juni.

Carol*ne L*ndstedt var folkbokförd på adressen 2022.
Citera
2024-07-05, 14:14
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holyfreakingmoly
”Min dotter och exman har hittats döda och min son är svårt skadad.
Jag ber er alla att inte spekulera och låta oss sörja ifred ❤️”

Från mammas facebook, postat för 3 min sedan.
Att skriva på Facebook direkt, måste bero på chock. Jag hade legat o fosterställning och bara skrikit.
Citera
2024-07-05, 14:16
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Att skriva på Facebook direkt, måste bero på chock. Jag hade legat o fosterställning och bara skrikit.

Hon fick säkert uppgifter om det igår kväll.
Citera
2024-07-05, 14:18
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hon fick säkert uppgifter om det igår kväll.
Dåså, haha, tar tillbaka. Skämt åsido kanske det handlar om chock, eller så är hon lättad.
Citera
2024-07-05, 14:20
Avslutad
Citat:

Håller med… Men så som rykten sprider sig och informationen går ut (bara alla inlägg i denna tråden) så kanske hon blivit nedringd eller fått massa samtal och meddelanden…

Hoppas innerligt att barnet klarar sig
Citera
2024-07-05, 14:22
Medlem
Privattaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Herregud vad är det som händer? SD/incel unge som gått lös på sin farsa och syrra?
Jag var först ut med att förutspå att det var farsan och dottern. Imponerande ändå.
Citat:

Från mammas facebook, postat för 3 min sedan.

Citat:
Ursprungligen postat av Multiplikation1
C*roline lade upp på Facebook för 3 minuter sedan att hennes Exman & hennes dotter hittats döda och att hennes son är svårt skadad.

Citat:
Ursprungligen postat av Jagarn81
Nu la mamman upp på fb att hennes ex o dotter e döda o sonen skadad

Citat:

från mammans facebook, 3 min sedan.
Skapligt att vilja facebooka endast ett par par timmar efter detta hänt... Smakligt.
Senast redigerad av Privattaxin 2024-07-05 kl. 14:25.
Citera
2024-07-05, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarreA
Då lär hon ju knappast ha ljugit då utan hade helt rätt i det hon sa

...men Exakt!
Uppenbarligen en farlig person, och resultatet blev att ett barn dödats och (än så länge) ett är svårt skadat!!!
Fruktansvärt, stackars barn...
Och mamman såklart, jag lider med henne!
Citera
2024-07-05, 14:25
Medlem
Citat:
Håller med… Men så som rykten sprider sig och informationen går ut (bara alla inlägg i denna tråden) så kanske hon blivit nedringd eller fått massa samtal och meddelanden…

Hoppas innerligt att barnet klarar sig
Ja. Ofta är det bättre att ”släppa bomben” för att få vara ifred.
Håller alla tummar för pojken.
Citera
2024-07-05, 14:27
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagmottelassie
Det var skumt, wtf?

På vad sätt är det skumt? Det är en lång bit mellan Tollarp och Malmö. Vill man träffa sina barn då och då så är det nog ett ganska lätt övervägande att flytta närmare modern? Eller du menar att barnen skulle pendla mellan föräldrarna vid eventuella träffar? Det är mindre rimligt.
Citera
2024-07-05, 14:27
Medlem
Privattaxins avatar
Citat:
Det ger väl stöd för att det är mamman som dödat pappan och försöker dölja det? Om man är konspiratorisk

Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Så sent som 4 maj i år söker han en lght i Malmö nära där mamman ska bo / barnen gå i förskola. Printscreen från fb.
Han använder inga smileys i sin text heller, och så den där blicken... Nä jag tror det är han som är boven helt klart
Citera
2024-07-05, 14:28
Medlem
lindblomsgröns avatar
Hänger ni inte med idag lägger folk ut allt på dina plattformar. Sedan kan man faktiskt fungera i sorg man har inte tappat allt för det. Har ni aldrig råkat ut för något i era liv då ni vet hur det är. Det har jag iallafall så jag vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in