2024-07-05, 12:25
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarsmolket
Ögonen säger allt om en person.
Kolla bilderna på facebook. Skaplig psykopat-blick. Hur kan man falla för en sån från början ens?

Tycker det tyder mer på NPD i detta fall.
Citera
2024-07-05, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Känns som som det. Pappan tar ut sin hämnd på barnen..
Någonting måste ha hänt i familjen då mamman begärt skiljsmässa och fått 100% vårdnad om barnen? Och även flyttar 8 mil!

Vart ser du att hon fått 100% vårdnad?
Det är STOR skillnad på att ha 100% vårdnad och ha barnen boende hos sig på heltid.
Jag har mina barn boende hos mig på heltid, och sen har de umgänge varannan helg med sin pappa, samt vid lov. Fast vi har ändå lika mycket vårdnad om våran barn. Anledningen till det? Jag flyttade längre iväg och vi utgick hela tiden ifrån barnens bästa, och valde skolan dit jag flyttade. Hade pappan bott närmare mina barn hade vi antagligen haft varannan vecka, och ändå, hela tiden har vi gemensam vårdnad.
Citera
2024-07-05, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
Har du ingen skam? Åka förbi en mordplats
Nr 1 lär vara avspärrat
Nr 2 visa lite jävla respekt

Are u kidding me dude? Är väl ingen konstigt med det. Nyfikenhet. Kristianstadsbladet lägger ut bilder där. Här är säkeet många nyfikna som vill se bilder. Vet du vad flashback står för mupp?
Citera
2024-07-05, 12:31
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOndaSemlan
Vart ser du att hon fått 100% vårdnad?
Det är STOR skillnad på att ha 100% vårdnad och ha barnen boende hos sig på heltid.
Jag har mina barn boende hos mig på heltid, och sen har de umgänge varannan helg med sin pappa, samt vid lov. Fast vi har ändå lika mycket vårdnad om våran barn. Anledningen till det? Jag flyttade längre iväg och vi utgick hela tiden ifrån barnens bästa, och valde skolan dit jag flyttade. Hade pappan bott närmare mina barn hade vi antagligen haft varannan vecka, och ändå, hela tiden har vi gemensam vårdnad.

Såg i tråden att huset såldes i Mars och pappan också letade boende i Malmö..

Ja 100% var väl att ta i. Du behöver inte förklara. Jag har koll vad gemensam, ensklid vårdnad etc är..
Citera
2024-07-05, 12:31
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarsmolket
Ögonen säger allt om en person.
Kolla bilderna på facebook. Skaplig psykopat-blick. Hur kan man falla för en sån från början ens?

Vilka bilder?
Citera
2024-07-05, 12:33
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Vilka bilder?

Pappans bilder på fejjan
Citera
2024-07-05, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Såg i tråden att huset såldes i Mars och pappan också letade boende i Malmö..

Ja 100% var väl att ta i. Du behöver inte förklara. Jag har koll vad gemensam, ensklid vårdnad etc är..

Vem stod på adressen? Pappan? Hur mycket såldes det för? Vem ägde det? Har dom ägt det tillsammans? Vem av dom drog vinstlåtten när det såldes? Måste vara svartsjuke drama…. Jesus, vilket fuked up han var..
Senast redigerad av jagmottelassie 2024-07-05 kl. 12:39.
Citera
2024-07-05, 12:41
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagmottelassie
Vem stod på adressen? Pappan? Hur mycket såldes det för? Vem ägde det? Har dom ägt det tillsammans? Vem av dom drog vinstlåtten när det såldes? Måste vara svartsjuke drama…. Jesus, vilket fuked up han var..

https://www.hemnet.se/salda/villa-5rum-tollarp-kristianstads-kommun-tollarps-storgata-23-6629055057060583067
Citera
2024-07-05, 12:44
Medlem
Privattaxins avatar
Kan ni lägga upp bilder på MGM? Vi som är över 18 och inte har Facebook kan inte se hans psykopat blick
Citera
2024-07-05, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Kan mamman ha ljugit att f.d. pappan är en dålig eller farlig f.d. pappa och han dödade hela familjen?

Isåfall hade hon i alla fall inte fel. Det krävs en särskild typ av stördhet för att mörda sina egna barn.

Chris Watts-vibbar av detta även om det här CP:et verkar ha mördat sig själv istället för mamman.
Citera
2024-07-05, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagmottelassie

Det var nog ingen av dom som drog någon vinstlott, dom köpte huset för 3 050 000 och sålde det två år senare för 2 725 000.
Citera
2024-07-05, 12:47
Avslutad
Stackars dom som köpt huset..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här