2024-06-17, 00:28
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelda888
Kollade in Terpenetemple du nämnde… alltså jag hittar inga vapes alls? Bara THCA och THCV produkter?

Dom har thch gräs och hasch också
Citera
2024-06-17, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Dom har thch gräs och hasch också

Ja, jo, fast det stod slutsålt på precis allting typ. Precis som hos LD.

Aja, jag har en jag väntar på från LD. Efter det då får jag väl återkomma och leta efter något nytt ifall LD går åt helvete
Citera
2024-06-17, 01:16
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ja, jo, fast det stod slutsålt på precis allting typ. Precis som hos LD.

Aja, jag har en jag väntar på från LD. Efter det då får jag väl återkomma och leta efter något nytt ifall LD går åt helvete

Jag är säker på att dom kommer fortsätta sälja sina vanliga vapes tills det klassas
Citera
2024-06-17, 09:08
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Citat:
Får man fråga av ren nyfikenhet vilka produkter du köpte?

Några påsar thch/thcb gummies, 10mg, colasmak.

Käkade 4 stycken och det hände absolut ingenting.

Edit: 4 st gummies, inte 4 st påsar (då kanske man hade känt av någonting).
Citera
2024-06-17, 09:10
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Bäst av dom thch edibles produkter jag provat hittills är i alla fall EL GRINGO 13mg, den tyckte jag var bra.
Citera
2024-06-19, 14:41
Medlem
Fick min Watermelon Kush från LD och prövade igår kväll. Jag kanske blev van vid deras gsc eller något, för jävlar vad den kändes efter bara några bloss. Samma mängd gjorde mig inte lika hög med den andra. Fast det kan iof vara inbildning.

Den smakade sockervadd dock… tänk typ tivoli smak/lukt. Upplevde att gsc smakade mer gräs och inte lika intensivt.
Citera
2024-07-01, 03:29
Medlem
Köpte den nya "high life" 2 ml från Hero.
Direkt från dem.

Har även en av ld:s 2 ml thch med samma mängd i 15%
Men helvete vilken skillnad.
Ld:s river sönder halsen och man blir knappt påverkad alls.

Den här Hero skiten däremot. Helvete alltså! Gör inga planer dagen efter säger jag bara. Kändes precis som med thcp. Satt för bövelen i nästan ett helt dygn. Skulle träffa släkten dagen efter, helt stukad. Försökte bli nykter genom att trycka i mig lite adhd meds men det hjälpte inte.

Jag fick en liten bonus med. En påse gummies, El Gringos 13 mg. Men de vågar jag inte äta. Kommer ju vara på månen en vecka eller något.

Jag trodde thch skulle vara några timmar??
Hur kunde jag vara hög i nästan ett dygn?
Citera
2024-07-01, 04:07
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMKonungen
Direkt från dem.

Den här Hero skiten däremot. Helvete alltså! Gör inga planer dagen efter säger jag bara. Satt för bövelen i nästan ett helt dygn. Skulle träffa släkten dagen efter, helt stukad. Försökte bli nykter genom att trycka i mig lite adhd meds men det hjälpte inte.

Jag fick en liten bonus med. En påse gummies, El Gringos 13 mg. Men de vågar jag inte äta. Kommer ju vara på månen en vecka eller något.

Asså "Kändes precis som med thcp" - det vill man ju inte från thc-h... Det är ju jätteskönt att tch-h inte är som thc-p. Det är därför den blivit så poppis.

Hero är ju budgetskräp till överpris. Fast effekten varierar ju jättemycket beroende på smak/terpener märkligt nog. Men det talar ju ännu mer för ld - som har med riktiga terpener...

Låter ju nästan som att de har i nåt annat också då?

Men fan nu verkar ju Sumpan och dom ha gått ihop. Skulle inte förvåna mig om produkterna bakom ridåerna "mergar" med varann.
Citera
2024-07-01, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMKonungen
Direkt från dem.

Den här Hero skiten däremot. Helvete alltså! Gör inga planer dagen efter säger jag bara. Kändes precis som med thcp. Satt för bövelen i nästan ett helt dygn. Skulle träffa släkten dagen efter, helt stukad. Försökte bli nykter genom att trycka i mig lite adhd meds men det hjälpte inte.

Du skrev inte HUR mycket du rökte. 1 litet bloss eller 10 stora bloss? Det är en enorm skillnad.
Om man jämför med Heros andra sort som ligger på 9% THCH, dvs 40% svagare så räcker det att ta två små bloss för att må bra utan att vara påverkad eller efterbäng dagen efter.
Citera
2024-07-03, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Du skrev inte HUR mycket du rökte. 1 litet bloss eller 10 stora bloss? Det är en enorm skillnad.
Om man jämför med Heros andra sort som ligger på 9% THCH, dvs 40% svagare så räcker det att ta två små bloss för att må bra utan att vara påverkad eller efterbäng dagen efter.

Jag rökte lika mycket som jag gör på LDs motsvarighet kanske 4 - 6 mellanstora bloss sedan väntar jag 20 min innan jag tar 2 - 4 till.

På LDs så blir man lagom hög i några timmar.
Men denna håller way to long!
Tog bara lite igårkväll kanske 4 stora bloss och är fortfarande mysigt hög.

Hero, LD, sumpans, osv är nog same same. Ser ut att vara exakt samma vape och de har samma priser.
Citera
2024-07-05, 21:00
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Någon som hunnit utvärdera Puffy´s varianter som ST tillhandahåller?
Beställde precis en Melon Zlushie (THC-H, THC-B, CBD, CBG, CBN, CBT) för att se vad den går för.
Blev aldrig att jag köpte en Puffy under HHC-tiden men som jag förstod det var den top of the line (Ypsilos skojar man inte heller bort men jag kan tänka mig att den ur vissa aspekter var underlägsen) och därför har jag höga förväntningar på den här serien av produkter.
Citera
2024-07-05, 21:46
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThirdEyeRapist
Någon som hunnit utvärdera Puffy´s varianter som ST tillhandahåller?
Beställde precis en Melon Zlushie (THC-H, THC-B, CBD, CBG, CBN, CBT) för att se vad den går för.
Blev aldrig att jag köpte en Puffy under HHC-tiden men som jag förstod det var den top of the line (Ypsilos skojar man inte heller bort men jag kan tänka mig att den ur vissa aspekter var underlägsen) och därför har jag höga förväntningar på den här serien av produkter.

Jag har tänkt köpa en från https://www.hipuffy.eu snart. 30% rabatt på första ordern. 360 kronor istället för 999 från smoketower..

ST och deras priser asså. Jag fattar inte. Sänk priserna lite grann och sälj dubbelt så mycket - eller?

Starkt puffyfan här. Har kvar några av deras original fortfarande haha.

Deras andra produkter med en aktiv dos riktig thc.. jättemärkligt att det inte uppmärksammats mer här. Varför kommer inte fler såna produkter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in