2024-09-15, 18:35
Bannlyst
THCH verkar slut överallt, när fyller butikerna på?
Citera
2024-09-15, 23:01
Medlem
OdCaBos avatar
Många ställen inklusive Kalifornien håller på att förbjuda alla "hampaprodukter" med thc så den här utvecklingen lär ta slut snart. Tyvärr.
Citera
2024-09-17, 16:50
Medlem
mrdrutts avatar
https://www.dn.se/sverige/stort-poli...agliga-droger/

Man kan inte annat än hoppas att alla nu mobiliserar, varför ska inte vi i det här landet kunna åtnjuta samma mänskliga rättigheter som i tex Tyskland.
Citera
2024-09-17, 17:28
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Varit i kontakt med Puffy och man säger att kortbetalning ska vara möjligt igen inom de kommande veckorna. Hoppas verkligen det stämmer.
Citera
2024-09-17, 21:09
Medlem
Merlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThirdEyeRapist
Varit i kontakt med Puffy och man säger att kortbetalning ska vara möjligt igen inom de kommande veckorna. Hoppas verkligen det stämmer.
Fick samma svar från dom förra veckan också, vi får väl se.

Är det någon som testat Heros nya High Life? Tänkte beställa en och testa. Ska innehålla cbd, terpener etc.
Citera
2024-09-17, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merlon
Är det någon som testat Heros nya High Life? Tänkte beställa en och testa. Ska innehålla cbd, terpener etc.
Jag har testat den. Den är faktiskt helt ok. Tycker Hero varit lite ojämna i kvaliteten, så köpte den minsta storleken, 0.5 ml. Inte den bästa thch-vapen jag testat, men inte heller den sämsta. Påminner om Lustgasdirektens.
Citera
2024-09-18, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lay-zey
Era jävla skojare, antingen får ni betalt eller så har smoketower tagit in falska med puffy..

Kollegor som hämta från hero etc som har samma thch/thcb blir påverkade 2 bloss.

Gett dem 4-5 bloss under jobb tid och de märker inte ett skit.

Eller så har ni ingen erfarenhet.

Hursomhelst Puffy bara kasta i papperskorgen. .. ST är ett skämt...

Jag är beredd att hålla med dig, som jag skrivit tidigare i tråden angående dessa nya puffy-vapes, tyvärr. Jag behövde röka MYCKET för att känna något annat än trötthet. Och dagen efter var jag som en zombie. En "bakfylla" som inte motsvarade själva ruset.
Citera
2024-09-18, 00:43
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinkelSleep
Jag är beredd att hålla med dig, som jag skrivit tidigare i tråden angående dessa nya puffy-vapes, tyvärr. Jag behövde röka MYCKET för att känna något annat än trötthet. Och dagen efter var jag som en zombie. En "bakfylla" som inte motsvarade själva ruset.

På munson punch blir jag lugn, och tar jag flera bloss somnar jag. Tyckte den var grym tills jag provade:
På melon zlushie blir jag glad och lugn. Enda sen hhc som jag blivit lite fnittrig av.

Ska köpa på mig mer av deras hybridprodukter och en lemon berry så får vi se hur den är också.

Misstänker att ni har helt fuckat upp era receptorer. Det har jag med nu typ. Ta en paus så funkar dom. MÅNGA bloss är precis vad man inte behöver. Då är nåt riktigt fel. Tre bloss bör vara för mycket.

Sen är ju folk olika. Kanske dom här terpenprofilerna inte är rätt för er. Det var verkligen skillnad på effekt dom olika.
Citera
2024-09-18, 20:32
Medlem
MissionFuckeds avatar
VapeNJoy - 20% THCH är den ok inte ens testa nån sen thcp, men Thch verkar lovande vad jag läst, nåt råd av någon kunnig vilka är skit ?
Citera
2024-09-19, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Misstänker att ni har helt fuckat upp era receptorer.
Det kan ligga något i det faktiskt.
Citera
2024-09-19, 15:33
Medlem
mrdrutts avatar
Någon som provat att baka med thch?
Jag har lite thch buds som jag tycker funkar ganska bra till vaporizern och som joint men funderade på om inte bakning är ännu bättre....
Citera
2024-10-04, 07:36
Medlem
Av de som just nu finns på marknaden, är det någon som har något tips på ”det bästa”?

Är det fortfarande puffy som slår allt? (Enligt många här, såklart olika från person till person). Vet inte om jag vågar beställa direkt från deras sida dock, verkar ju vara problem med betalning? Eller har det löst sig nu?

Har inte riktigt hängt med i svängarna de senaste veckorna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in