2024-06-16, 11:56
Medlem
OdCaBos avatar
Vilken besvikelse LD:s förnyelse var. Har Sumpans/Vapea köpt upp dom eller? Mer eller mindre exakt samma hemsida och kategorier, samma produkter. Lustgas igen som dom sa att dom aldrig mer skulle sälja. Etc. Trist.
Citera
2024-06-16, 12:15
Medlem
Koettbullens avatar
Pineapple Express från LD helt verkningslös. Blossade nog sammanlagt tjugo bloss under en kväll utan någon som helst effekt. Besvikelse.
Citera
2024-06-16, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Vilken besvikelse LD:s förnyelse var. Har Sumpans/Vapea köpt upp dom eller? Mer eller mindre exakt samma hemsida och kategorier, samma produkter. Lustgas igen som dom sa att dom aldrig mer skulle sälja. Etc. Trist.

Jag har inte sett någon förnyelse? Kanske missförstår bara. Det enda som finns är en massa produkter som är ”tillfälligt” slut i lager. Och ett fåtal vapes som fortfarande finns kvar… väntar som sagt på min Watermelon Kush som inte kom fram som utlovat.

Undrar vad det är som händer egentligen på LD
Citera
2024-06-16, 19:12
Medlem
Koettbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koettbullen
Pineapple Express från LD helt verkningslös. Blossade nog sammanlagt tjugo bloss under en kväll utan någon som helst effekt. Besvikelse.
Batteriet tog slut efter en dags användning (tänk 50 bloss). Helt värdelös produkt.

Någon som har tips på en thch-produkt som faktiskt fungerar?
Citera
2024-06-16, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koettbullen
Batteriet tog slut efter en dags användning (tänk 50 bloss). Helt värdelös produkt.

Någon som har tips på en thch-produkt som faktiskt fungerar?
El Gringos, Hero
Citera
2024-06-16, 20:56
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelda888
Jag har inte sett någon förnyelse? Kanske missförstår bara. Det enda som finns är en massa produkter som är ”tillfälligt” slut i lager. Och ett fåtal vapes som fortfarande finns kvar… väntar som sagt på min Watermelon Kush som inte kom fram som utlovat.

Undrar vad det är som händer egentligen på LD

Nu är gamla hemsidan tillbaks igen...

Den var utbytt mot en ny där de hade samma kategorier som sumpansgodis.se och vapea.se och sålde samma prylar mer eller mindre.
Citera
2024-06-16, 21:43
Medlem
Sensiseedss avatar
För en daglig thc rökare hur känns det att röka Thch? Vilken är starkast och var beställer man?
Jag kanske har rökt det har funnits mycket konstig cannabis de senaste som smakat dåligt och luktat dåligt och även gett ett snurrigare rus och inte lika skönt rus som thc.
Citera
2024-06-16, 23:14
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
LGD suger verkligen.
Riktigt dåliga produkter, kommer aldrig köpa igen.
Citera
2024-06-16, 23:41
Medlem
Citat:
Nu är gamla hemsidan tillbaks igen...

Den var utbytt mot en ny där de hade samma kategorier som sumpansgodis.se och vapea.se och sålde samma prylar mer eller mindre.

Åh fan. Märkligt. Tycker att produkterna jag köpt därifrån (gsc 0.5 ml och gsc 2 ml) har funkat bra för mig. Men nu tycker ju folk att deras produkter är dåliga… och så håller hemsidan på konstigt nu också tydligen? Skumt. Random på en Söndag också.
Citera
2024-06-16, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AGHORIBABA1008
LGD suger verkligen.
Riktigt dåliga produkter, kommer aldrig köpa igen.

Får man fråga av ren nyfikenhet vilka produkter du köpte?
Citera
2024-06-17, 00:07
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelda888
Åh fan. Märkligt. Tycker att produkterna jag köpt därifrån (gsc 0.5 ml och gsc 2 ml) har funkat bra för mig. Men nu tycker ju folk att deras produkter är dåliga… och så håller hemsidan på konstigt nu också tydligen? Skumt. Random på en Söndag också.

Hela tiden har ju folk haft rätt olika upplevelser baserat på vilken smak så jag tror inte det ändrats. LD och Terpenetemple är ju bäst. Kör också på deras GSC med thc b, min absoluta favorit sen alla de här alternativa cannabinoiderna kom. Kanske att Puffy hade lite bättre effekt men den här smakar mer cannabisolja och det gillar jag.

Jag skulle inte lägga pengar på nåt annat än ld:s egna vapes, tt:s produkter eller Euphoria (om man vill ha hhcpo). Allt annat tycker jag är skräp.
Citera
2024-06-17, 00:20
Medlem
Citat:
Hela tiden har ju folk haft rätt olika upplevelser baserat på vilken smak så jag tror inte det ändrats. LD och Terpenetemple är ju bäst. Kör också på deras GSC med thc b, min absoluta favorit sen alla de här alternativa cannabinoiderna kom. Kanske att Puffy hade lite bättre effekt men den här smakar mer cannabisolja och det gillar jag.

Jag skulle inte lägga pengar på nåt annat än ld:s egna vapes, tt:s produkter eller Euphoria (om man vill ha hhcpo). Allt annat tycker jag är skräp.

Kollade in Terpenetemple du nämnde… alltså jag hittar inga vapes alls? Bara THCA och THCV produkter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in