Citat:
Ursprungligen postat av
GustavAdam
En seriös byggare behöver inte en jävla massa papper hit o dit. Han har istället folk som kan sitt jobb och som vet vad de ska göra.
Tyvärr har seriösa byggentreprenörer svårt att överleva då allt utom banktjänster ska handlas upp med prispress. Den som har rätt kontakter, betalar mutor, fuskar och har lite tur får jobben.
Helt Enig man anställer inga Schimpanser ..utan arbetsplatsen har inbyggda risker är man för dum för att stoppa i skruvar i alla hålen skall man inte få den typen av jobb.
Då kan man knyta borstar eller så på Samhall
Jag tror fortfarande inte att ngn på bygget är så dum att man inte inser att .Där finns skruvhål utan skruvar monterade --- För mig är det samma som att det finns tomma skruvhål när man skiftar mellan vinter sommarhjul Måste ha knarkat rätt mycket inte klara det.
Så i den meningen följs inte instruktioner men bygget är en sådan plats att papperna blir våta blåser bort osv dom finns inte uppe på valvet 3 e våningen Numera kan väl knappt ngt ett språk som instruktioner är skrivna på.
Montören har underpresterat .Inte kontrollerat vad som kommit från lagret.
Hissen har funnits länge om jag förstår det rätt exporterats till länder där väl ingen på bygget kan läsa Inte ens Byggmästaren
UTAN hissen rasat --- Montören idiot i detta.. ---- Tvättäkta Idiot