Citat:
Ursprungligen postat av
Crapmagic
Är det inte lite pinsamt att din radikale stomuffti Sörman

inte vill ha tvingande återvandring och får se sig bli kastrerad av en fd KD kvinna som är öppen för återvandring (7:26)
https://www.youtube.com/watch?v=7YPH753P4BE
Varför har Sörman ett problem med ordet "tvingande" återvandring? och varför vill ett "modernt västerländskt samhälle" inte tvinga? varför vill han att vi är moderna? vill han mota nazismen i grind, han väntar nöjt på att åsiktskorridoren i SD flyttas innan han tycker fel
Apropå kvinnor

Linn verkar ha egna starka åsikter, tyvärr så kapitulerade hon lite inför Sörman, när han är för liberal så backar hon och säger att hon tror att hon egentligen menade så, förstår inte hur tjejerna kan så uppenbart se upp till Sörman, det är ju mig dom borde se upp för!..se upp till!
Richard Sörman tar gärna plats, med hög röst, överdriven artikulering och upprepande av sitt budskap. Ofta när de sitter där i soffan i Riks får man intrycket att Sörman talar till de politiker eller journalister som förhoppningsvis kollar på Riks, snarare än att han för en diskussion med de andra i soffan.
Sörman har många vettiga åsikter, jag håller med honom om det mesta i sakpolitiken, men samtidigt har han en märkligt liberal inställning till hur politiken skall genomföras. Han verkar ha väldigt svårt för auktoritära tvingade åtgärder, utan allt skall ske i god liberal anda, där alla är överens och där man uppfyller alla direktiv och åtaganden enligt EU, FN, WHO, WEF med flera.
Jag tycker att både Linn och Elias är bra på att argumentera emot, och det behövs väl bara lite mer tid och erfarenhet för dessa yngre personer att bli lika självsäkra som Sörman. Det är bra att Riks bjuder upp till debatt i alla fall.