2024-06-27, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krambakter
Tror man behöver vara rätt så smart för att kunna bygga upp en plattform så snabbt som hon gjorde. Man behöver inte gilla henne eller tycka om det hon gör, men man gör bort sig om man tror att hon är korkad. Företag betalar ju hur mycket som helst för hennes typ av kompetens. Synd bara att hon själv inte fattat att hon kan jobba med marknadsföring i sociala medier.

Exakt, hon verkar inte fatta. Korkad alltså?! Vilket företag betalar för hennes kompetens? Står de i kö menar du?
Du skriver lika förvirrat och motsägelsefullt som vanligt.
Senast redigerad av lassea 2024-06-27 kl. 14:18.
Citera
2024-06-27, 14:07
Medlem
TjongPricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassea
Exakt, hon verkar inte fatta. Korkad alltså?! Vilket företag betalar för hennes kompetens? Stort de i kö menar du?
Du skriver lika förvirrat och motsägelsefullt som vanligt.

Lady Dahmer besitter unik kompetens angående att omvandla följare till donationer till en laptop som i slutändan blir en laptop och en dyr växt.
Citera
2024-06-27, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Var är hennes vänner nu...? Hur kommer det sig att hon inte publicerar nåt om dem?

Hon och F är fortfarande goda vänner.
Citera
2024-06-28, 00:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av krambakter
Tror man behöver vara rätt så smart för att kunna bygga upp en plattform så snabbt som hon gjorde. Man behöver inte gilla henne eller tycka om det hon gör, men man gör bort sig om man tror att hon är korkad. Företag betalar ju hur mycket som helst för hennes typ av kompetens. Synd bara att hon själv inte fattat att hon kan jobba med marknadsföring i sociala medier.

Hon har skrivit många gånger att hon valt att inte göra samarbeten och liknande för att hon tycker att det är oetiskt.
Citera
2024-06-28, 00:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Det var Natashja som klagade på sitt sexliv och att män inte kunde använda kuken. Samt sade att hon inte haft en vaginal orgasm förrän hon var 45. Och sade att män inte kan använda kuken.

Så hon säger att hon inte har haft en vagina orgasm förrän deras problem började, (där jag tror att hon var otrogen och du tror att änglarna bad henne skilja sig). Och klagar på hur månen använder kuken och säger till dem att lära dig det för det är något helt annat.

Det är inte subtil kritik av Oskar. Det är öppet och elakt. När hon vet att hennes barn läser dessutom.

Jag vet inte hur deras sexliv såg ut men jag vet att det hon skrev var öppen kritik. Och det mot sina barns far. Dessutom, som andra skrev- man är två i ett förhållande. Hon är ansvarig, men vänder sig mot män och samhället- som vanligt.

Det är lågt, riktigt lågt. Du kanske tycker man ska kritisera och fläka ut sexpartners på internet. Jag och många med mig tycker inte det. Så vi kommer fortsätta kritisera henne för

Men seriöst, tror ni att Oskar bryr sig? Han har ny flickvän sen ett år tillbaka, varför skulle han bry sig om vad Lady Dahmer skriver om sex och orgasmer? Tror ni att han börjar böla eller? Åhneeej, mitt ex tyckte att jag var dålig i sängen!!! Skulle inte tro det. Är folk här inne 12 år gamla eller? Väx upp för fan.
Citera
2024-06-28, 00:12
Avslutad
Citat:
Men seriöst, tror ni att Oskar bryr sig? Han har ny flickvän sen ett år tillbaka, varför skulle han bry sig om vad Lady Dahmer skriver om sex och orgasmer? Tror ni att han börjar böla eller? Åhneeej, mitt ex tyckte att jag var dålig i sängen!!! Skulle inte tro det. Är folk här inne 12 år gamla eller? Väx upp för fan.

Det är jättemoget att sitta och skriva att ens ex är kass i sängen på sociala media.

Det är fnissigt att du säger åt oss att växa upp.

Alla fattar vem som är det dåliga svartsjuka ligget.
Citera
2024-06-28, 18:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Transitive
Det är jättemoget att sitta och skriva att ens ex är kass i sängen på sociala media.

Det är fnissigt att du säger åt oss att växa upp.

Alla fattar vem som är det dåliga svartsjuka ligget.

Är man dålig i sängen får man skylla sig själv. Väx upp. Sluta gnäll.
Citera
2024-06-28, 19:16
Avslutad
Citat:
Är man dålig i sängen får man skylla sig själv. Väx upp. Sluta gnäll.

Oj har du hittat bag in boxen klockan sju redan.

Ja det just det LD borde göra.

Sluta sitta och gnälla på sitt ex alltså.

Hans nya tjej verkar inte gnälla på social media iaf.

Ska vi fundera lite på det?

Edit: Huru tagga inte in mig med massa bajs hela fredagen nu pls.
Senast redigerad av Transitive 2024-06-28 kl. 19:21.
Citera
2024-06-28, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trass
Hon och F är fortfarande goda vänner.

Fast är dom verkligen goda vänner fortfarande? Fayme lägger ju ur mer eller mindre allt hon och hennes ungar gör varje dag och det är inte ofta LD syns där.
Citera
2024-06-29, 12:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ccassandra
Fast är dom verkligen goda vänner fortfarande? Fayme lägger ju ur mer eller mindre allt hon och hennes ungar gör varje dag och det är inte ofta LD syns där.

Syns LD på bild med Fayme ibland?
Citera
2024-06-29, 14:25
Medlem
Citat:
Syns LD på bild med Fayme ibland?

Inte vad jag ser, men det kan ju vara så att de träffas och Fayme inte lägger ut det. Faymer jobbar ju med sponsorer och det kan ju definitivt skada sponsringen att synas med LD. Så de kan ju träffas utan att lägga ut det på sociala medier. Som normala människor gör för det mesta.
Citera
2024-06-29, 14:37
Medlem
LD svarar nu på frågor på Instagram. Lite sammanfattning:

Hon säger att hon får många frågor runt skilsmässan men kan inte svar på dem för att det är privat.

Hon säger att hon inte mår bra och har haft en allvarligt depression sen 2020. Men "it is what it is".

De har varannan vecka med barnen, utom på sommaren då det blir lite annorlunda. Varannan vecka Segersäng, varannan vecka Söder. Det har varit så sedan 2021.

Förutom barnen finns inget bra med hennes liv just nu och hon orkar inte vara sådär "tacksam", "tak över huvudet", "sommarlov". Nej, allt är skit, katastrof, mardröm eller på väg att bli värre.

Något hon upptäckte efter att hon skilde sig var hur ensam hon var.

Just nu går alla räkningar för sånt som hon inte måste ha, till inkasso och kronofogden.

Hon har varit singel "mer eller mindre" sen 2021 (då de tydligen separerade).

Från hennes Threads där hon också skriver.

"Nåt av det jobbigaste med skilsmässa och bodelning är att det tar tid att gå vidare rent konkret. Att inte ha ett eget hem. Jag har inget. Jag smyger liksom runt som ett spöke i ”hans” hus nu. Omgiven av hans nya vardag med ny tjej och nya barn och ny familj."

"Obs jag är välkommen och vi hänger ihop etc och hennes barn är wow, får jag köra veckovis med dem också? 😍 Och mina barn trivs och mår bra. Men ni fattar kanske. Känslan av att vara fast i tiden. Att vara en inkräktare (och betraktare) i ett liv som inte längre är mitt. Jag kan inte med ord förklara hur demoraliserande det är. Jag är utmattad."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in