2024-06-28, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hedningen1
Det ligger mycket arbete bakom mina extremt avancerade och träffsäkra modeller så det är så klart inget jag vill dela med mig av gratis på ett offentligt forum, men vill du inte hänga med hela vägen ner till 15k så kan du ju alltid hoppa av tidigare. Det viktiga är att inse att vi ska nedåt. Nu har bitcoin dumpat 5 % bara på en vecka och 10 % på en månad medan övriga marknader går uppåt.

Ett bra sätt att skilja bull market från bear market är att kolla på hur marknader reagerar på nyheter. T ex så publicerades PCE idag och var enligt förväntningar. I en bull market så hade det fått bitcoin att gå upp men istället gick det ner. Vi är i en början av en bear market och nu är det bara att vänta på nästa trigger djupt nedåt. Det är dags att sälja och springa mot kullarna.

Åh nej, men ShitMaster och Leaston har sagt 500K nästa år ju så du ljuger att vi ska ner.
Citera
2024-06-28, 23:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SKVmaffian
Åh nej, men ShitMaster och Leaston har sagt 500K nästa år ju så du ljuger att vi ska ner.
Båda är kapitalförstörare men förstår man sig inte på cykler så är Leastons strategi att hodla bättre än Shitmasters strategi att gå i alla nybörjarfällor som finns och trada bort sig. Sämre investerare har jag nog aldrig sett faktiskt.
Citera
2024-06-29, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKVmaffian

Jag är nyfiken på om de har reviderat sin syn: de har fått både ETFer och halvering, men ingen explosion uppåt. Snarare ett sömnigt 60-73k intervall som studsar lite upp och ned ...

Hade skeptikerna rätt eller väntar vi bara på en enorm ökning till 250-500k, som är alldeles runt hörnet?
Citera
2024-06-29, 09:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenOrebro
Jag är nyfiken på om de har reviderat sin syn: de har fått både ETFer och halvering, men ingen explosion uppåt. Snarare ett sömnigt 60-73k intervall som studsar lite upp och ned ...

Hade skeptikerna rätt eller väntar vi bara på en enorm ökning till 250-500k, som är alldeles runt hörnet?

100K+ till årsskiftet. Har jag fel så kommer jag att få omvärdera delar av min världsbild.

Må bäste man vinna.

Citera
2024-06-29, 09:56
Medlem
Citat:
Antar att farbror har skärmen upp och ner för bitcoin ligger i en stadig nedåttrend och ligger på minus även idag. Nu är det dags för panik. Lita på mig.

Om någon inte uppfattar detta som ironi så vill jag påpeka att det i allmänhet är en usel idé att sälja bitcoin, och i synnerhet att sälja nu eller att sälja i panik.

Enda vettiga skälet att sälja nu är väl om man måste ha fiatpengar till något annat.

Att sälja i den nedre delen av ett konsolideringsspann som vi har befunnit oss inom i fyra månader, i den fromma förhoppningen att man ska lyckas köpa tillbaka till ett lägre pris, är inget jag skulle rekommendera i alla fall.
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2024-06-29 kl. 10:04.
Citera
2024-06-29, 10:15
Medlem
Citat:
Det ligger mycket arbete bakom mina extremt avancerade och träffsäkra modeller så det är så klart inget jag vill dela med mig av gratis på ett offentligt forum, men vill du inte hänga med hela vägen ner till 15k så kan du ju alltid hoppa av tidigare. Det viktiga är att inse att vi ska nedåt. Nu har bitcoin dumpat 5 % bara på en vecka och 10 % på en månad medan övriga marknader går uppåt.
De publiceras modeller hela tiden på x/youtube så det är ingen som kommer lyssna till din modell ändå, förrän den skulle visa sig ha rätt.
80K gissade jag på till årets slut. Ser fram emot ett lån vid 20K, något som knappast händer.
Citera
2024-06-30, 20:46
Medlem
Ett litet ryck upp nu igen?
Citera
2024-07-01, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
100K+ till årsskiftet. Har jag fel så kommer jag att få omvärdera delar av min världsbild.

Må bäste man vinna.

Du trodde ju på 150-250K till december 2021. Men du ändrade inte din världsbild när det inte uppfylldes där och då ?

Citat:
Mycket svårt att svara på. 30K som lägst, men troligare 40K. Tror vi ska upp till mellan 150-250K nu i december.
Citera
2024-07-01, 18:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlspelle
Du trodde ju på 150-250K till december 2021. Men du ändrade inte din världsbild när det inte uppfylldes där och då ?

Självklart förändrades mitt perspektiv då, hela mitt upplägg denna cykel är baserat på förra cykelns kollaps. Hur lyckade en så pass intelligent person som du missa det?

Vad tror du själv på för pris till årsskiftet?

Citera
2024-07-01, 19:14
Medlem
Citat:
Självklart förändrades mitt perspektiv då, hela mitt upplägg denna cykel är baserat på förra cykelns kollaps. Hur lyckade en så pass intelligent person som du missa det?

Vad tror du själv på för pris till årsskiftet?

Haha, jag har väl inte koll på dina vändningar i tråden? Jag tog bara ett random citat för att visa hur fel du har haft.

Vad är det för vits med att göra prisförutsägelser när du stryker dina gamla stup i kvarten?

Jag ser bara en massa ursäkter.
Citera
2024-07-01, 19:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlspelle
Haha, jag har väl inte koll på dina vändningar i tråden? Jag tog bara ett random citat för att visa hur fel du har haft.

Vad är det för vits med att göra prisförutsägelser när du stryker dina gamla stup i kvarten?

Jag ser bara en massa ursäkter.

Bekvämt att anklaga andra samtidigt som du inte klarar av att leverera någonting själv.

Vad är det för poäng med det?

Vill du inte prata BTC/trading/pris, etc, så försvinn från tråden.

Återkom när du tjänat dina första 10K SEK.
Senast redigerad av SithMaster 2024-07-01 kl. 19:21.
Citera
2024-07-01, 19:28
Medlem
Citat:
Bekvämt att anklaga andra samtidigt som du inte klarar av att leverera någonting själv.

Vad är det för poäng med det?

Vill du inte prata BTC/trading/pris, etc, så försvinn från tråden.

Återkom när du tjänat dina första 10K SEK.

Jag har redan pressat på dig på dina tradingstrategier men du vill inte presentera något underlag för att du har edge för du vet innerst inne om att du är en spekulant.

Nej, jag ser ingen vits med att presentera nya prisförutsägelser titt som tätt. De gamla står kvar. Att du vill stryka de gamla är för att du inser att dina kommer gå åt fanders. Det är vad det handlar om.

Jag har redan gjort vissa prisförutsägelser och jag kommer påminna dig när det är dags om vem som hade rätt.

Man behöver inte ens kunna något för att göra bättre prisförutsägelser än en lodis som du själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in