2024-06-25, 09:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SKVmaffian
Jag kan knappt vänta tills alla dessa moonboys som förutspådde att BTC nästa år skulle nå 200K, 300K, eller 500K börjar bli känslosamma och börjar skylla på ETF-er för manipulation de kommande månaderna. Det kommer att bli hysteriskt roligt, jag kan redan se det komma och det kommer inte att förvåna mig ett dugg lol

Då vet vi att BTC kommer att nå 300K+ nästa år.

Hur tacklar du det SKV? Sålde du allt vid 20K?
Citera
2024-06-25, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster

Är du utvecklingsstörd? Du pratar om framtiden som att den är garanterad i din frågeställning och sedan frågar du om hur någon tacklar det. Är du såhär dum?

Du vet ingenting om framtiden.
Citera
2024-06-25, 15:18
Medlem
Citat:

Ja, och jag planerar att köpa en villa på Mars nästa år också. Man måste drömma stort!

Gällande hur jag "tacklar det" så hänvisar jag till inlägg #14332 på sida 1195.
Citera
2024-06-25, 16:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlspelle
Är du utvecklingsstörd? Du pratar om framtiden som att den är garanterad i din frågeställning och sedan frågar du om hur någon tacklar det. Är du såhär dum?

Du vet ingenting om framtiden.

Skämtade med och om SKV som kontraindikator, SKV verkar ha förstått att det inte var så blodigt eftersom hen svarade relativt artigt.

Varför är du så fruktansvärt plump, tycker du att det är en intellektuell approach? Notera hur Polisen.Örebro beter sig, där har du en man med stil.

Citat:
Ursprungligen postat av SKVmaffian
Ja, och jag planerar att köpa en villa på Mars nästa år också. Man måste drömma stort!

Gällande hur jag "tacklar det" så hänvisar jag till inlägg #14332 på sida 1195.

Då önskar jag dig lycka till med det och må bäste man vinna.

Dock står det inget i inlägget om hur du köpt/sålt - alternativt tänker köpa/sälja?

(FB) Bitcoin - trading och analys
Citera
2024-06-25, 22:02
Avslutad
Omvänd huvud skulder !!!
Citera
2024-06-25, 22:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Omvänd huvud skulder !!!
Smygköpte idag. Tror vi är nära en botten här.
Citera
2024-06-26, 10:54
Medlem
CrustyOldAR-10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp

Misstänker också det, har lurkat mycket på Bitcoin men aldrig köpt, funderar på om man ska köpa någon tracker för några tusen och se om det går upp...
Citera
2024-06-26, 12:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp

Även min gissning.

Apropå de som menar att denna cykel är radikalt annorlunda och att vi kan vara i en ny björnmarknad, så nej det finns det inget som tyder på, vi befinner oss precis där vi befunnit oss under tidigare cykler. Ca en månad kvar till uppgång skulle jag tro.

Passengers and cabincrew please take your seats ..
Citera
2024-06-26, 22:55
Medlem
MSTR håller sig stark i dippen med nära 1.9 i nav premium. Bra tecken på fortsatt uppgång IMO.
Citera
2024-06-27, 16:57
Avslutad
Intressant att priset går upp trots att Tyskland och USA sålt stora mängder BTC vilket, åtminstone tillfälligtvis, borde generera ett lägre pris. Intressant också att alla ETF'er utom IBID (BlackRock) har negativa utflöden, IBID har tvärtemot positiva inflöden.
Citera
2024-06-28, 21:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zuppen
Hur ska man ta dig seriöst om du tvivlar på att 15K håller? Visa en av dina modeller istället.

Ett mer realistiskt worst case scenario inom 12 månader är 40K. Best case 350K.
Det ligger mycket arbete bakom mina extremt avancerade och träffsäkra modeller så det är så klart inget jag vill dela med mig av gratis på ett offentligt forum, men vill du inte hänga med hela vägen ner till 15k så kan du ju alltid hoppa av tidigare. Det viktiga är att inse att vi ska nedåt. Nu har bitcoin dumpat 5 % bara på en vecka och 10 % på en månad medan övriga marknader går uppåt.

Ett bra sätt att skilja bull market från bear market är att kolla på hur marknader reagerar på nyheter. T ex så publicerades PCE idag och var enligt förväntningar. I en bull market så hade det fått bitcoin att gå upp men istället gick det ner. Vi är i en början av en bear market och nu är det bara att vänta på nästa trigger djupt nedåt. Det är dags att sälja och springa mot kullarna.
Citera
2024-06-28, 21:22
Avslutad
Citat:
Intressant att priset går upp trots att Tyskland och USA sålt stora mängder BTC vilket, åtminstone tillfälligtvis, borde generera ett lägre pris. Intressant också att alla ETF'er utom IBID (BlackRock) har negativa utflöden, IBID har tvärtemot positiva inflöden.
Antar att farbror har skärmen upp och ner för bitcoin ligger i en stadig nedåttrend och ligger på minus även idag. Nu är det dags för panik. Lita på mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in