2024-06-27, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsmaskinisten
Jag förstår inte varför S tar tillbaka honom, är de desperata för att de har så svårt att hitta genetiska svenskar att anlita till partiet? Kanske i och för sig är rimligt med tanke på denna video på deras senaste partistämma: https://youtu.be/pqBfc_zwic0 Men jag förstår ännu mindre varför han vill tillbaka till S? Hans åsikter är väl inte i linje med deras nuförtiden? Hör inte JE hemma i högerblocket?
Om han inte är med i partiet kan han ju inte fortsätta med att beklaga sig över att detta är inte det socialdemokratiska parti han en gång gick med inte som på Göran Perssons tid, osv osv. Ska man tro det som står i hans bok gällande politisk ideologi borde han väl egentligen gå med i vänsterpartiet
Citera
2024-06-27, 22:53
Medlem
Trakessons avatar
Varför skulle han inte vara välkommen tillbaka som medlem i S? Han kommer ju garanterat inte att få någon riksdagsplats eller annan position, men medlem kan väl de flesta bli.
Citera
2024-06-27, 23:23
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
Trodde han var vaken nu, men uppenbarligen inte. Finns ingen vettig människa som går med i s idag

Vaken? Han gick ju själv inte ens ur S. Han trodde först att han kunde representera Folklistan som vald men ändå fortsatt vara S-medlem.

Det roliga i detta är just att det finns folk som trodde att nu är han inte längre sosse så nu kan man rösta på honom. Tur var det ju extremt få som gjorde det.
Citera
2024-06-28, 01:24
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Hur i hellvete kan den folkförrädaren få komma tillbaka till S nu när hans projekt Folklistan har havererat??

Socialdemokraterna är ju själva blomnektarn som alla välfärdsparasiter suktar till, är det inte muslimer, så är det dom som håvar in skattepengar på att ge flyktingar husrum till svindyr hyra.

Jan Emanuel och hans vidriga sätt passar alldeles utmärkt där, jag är inte alls förvånad.
Äckliga jävla grisparti.
Citera
2024-06-28, 01:24
Medlem
Jan Emanuel dopad?

Kolla fysiken på herr jan emanuel, visst fan skriker det testo in i skinkan om snubben. Musklig ,samt han har den där speciella blicken i ögonen att han absolut inte är någon helyllepojk....så vad tror ni? Vad tar han för droger/prepp??
Citera
2024-06-28, 01:33
Medlem
Damen101s avatar
Bara testo, kanske något oralt. Testo E 500-1000mg e5d med Dianabol 10-40mg e1d men tycker inte han har någon speciell massa. Han kanske tolkar lagen som en NA TRT. Snubben kurar inte ens på SUSTA eller Decca, NPP. Han är ett låtsats ideal som förskönar en riktig ointressann livsstil 🤷🏿
Senast redigerad av Damen101 2024-06-28 kl. 01:44.
Citera
2024-06-28, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damen101
Bara testo, kanske något oralt. Testo E 500-1000mg e5d med Dianabol 10-40mg e1d men tycker inte han har någon speciell massa. Han kanske tolkar lagen som en NA TRT. Snubben kurar inte ens på SUSTA eller Decca, NPP. Han är ett låtsats ideal som förskönar en riktig ointressann livsstil 🤷🏿

Bra, du verkar se vad jag ser. Jag gillar verkligen inte karln, o ska han pyssla med politik och fatta beslut ska han fan i mig drogtestas!! Hur får vi polisen att drogtesta fanskapet? Dom måste väl ha sett han, men dom gör inget?
Citera
2024-06-28, 01:58
Medlem
Något annat känns osannolikt, polisen springer väl runt på gym och testar stora 25-åringar hur dom vill så hur Jan Emanuel undgått provtagning förstår jag inte
Citera
2024-06-28, 02:08
Medlem
olasvenssons avatar
Jag tror Jan Emanuel tar anabola. Han drar ner sina kalsonger och ber mamma köra in sprutan i ena skinkan. Mamman vill egentligen inte göra det. Men då höjer Jan Emanuel rösten och säger "kör in den!"
Citera
2024-06-28, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
Något annat känns osannolikt, polisen springer väl runt på gym och testar stora 25-åringar hur dom vill så hur Jan Emanuel undgått provtagning förstår jag inte

Exakt!! Dags att plocka ner stekaren på jorden. Men hur? Ringa polis och tipsa känns löjligt, för såklart dom redan fattar men dom gör ju inget...
Citera
2024-06-28, 02:12
Bannlyst
Hans finnar och röda ansikte talar väl mycket för anabola och annat skit
Citera
2024-06-28, 02:15
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxportion
Bra, du verkar se vad jag ser. Jag gillar verkligen inte karln, o ska han pyssla med politik och fatta beslut ska han fan i mig drogtestas!! Hur får vi polisen att drogtesta fanskapet? Dom måste väl ha sett han, men dom gör inget?

Jag har vänner som kurar och preppar för säsonger. Det dom har gemensamt är att dom inte tränar träpz. Eftersom det är nästintill ända signalement förr en rutin kontroll. Om annars inte kroppens muskulatur i förhållande till fett procenten. JE är ganska fett och bara svullen men inte alls deffad. Om du kolla på dom som tävlar. Så har de en hudhälsa som visualiserar muskelfiber. Man ser inte det på JE. Inte Mast, preppar han på och ska vara någon jävla fjant till politiker. Dom som jag känner jobbar rätt högt uppe i olika byråer.

Sjukt 🤦🏿
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in