2024-04-25, 11:05
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Jag hatar inte Brynäs, jag tycker bara synd om Brynäs och deras anhängare. Jag är en an av få som är här och gratulerar er till platsen i högstaligan, eftersom jag vet hur svårt det är i de lägre divisionerna, men också hur viktigt det är för en stad, en klubb, att ta det steget till Shl.

Tack, de var fint skrivet av dig, men jag tycker inte att du ska tycka synd om Brynäs anhängare och lägga din energi på detta, för att själva anhängarna tycker inte synd om hockeyn i Växjö.och deras kultur.
Citera
2024-04-27, 10:46
Medlem
Blot-Svens avatar
Två nya värvningar av Alsenfelt i Oskarshamn: Kade Landry, senast i New Brunswick, och Georg Weigelt från Kristianstad.

https://www.eliteprospects.com/player/330965/kade-landry

https://www.eliteprospects.com/player/480052/georg-weigelt

Weigelt är bara 21 och gjorde även två matcher för Linköping 2023/2024.

Tror detta kan bli bra.
Citera
2024-05-04, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejvidica
Varför den tonen?
För att många uppfattar er som vidriga!
Det Djurgården står för är sånt som väcker negativa känslor hos många av oss.
Ni ser er som mer värda än andra eftersom ni är djurgårdare. Ni ser ner på andra, saknar respekt för motståndare för de är inget värda de är ju inte djurgårdare. Ni sprider hat och uppträder svinigt i allmänhet.

Djurgården är som en stor sekt som hatar allt utanför sekten. Förlorar ni är det komplott , alla är mot er!

Jag hatar Djurgården och allt ni står för ni är en stor skamfläck för hela Sverige!
Citera
2024-05-07, 17:44
Medlem
welcometorealitys avatar
Tommy Sandlin fick den allra första utmärkelsen.

Nu har det gått till Niklas Gällstedt – Ishockeyjournalisternas Kamratförenings pris ”Årets Coach – Arne Strömbergs Minne”.

Helt rätt val..... Grattis Niklas.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in