Citat:
Ursprungligen postat av
krambakter
Det som retar mig är att man uttalar sig tvärsäkert och för fram egna spekulationer som faktiska sanningar.
Jag kan inte svara på vad LD menar eftersom att jag inte är tankeläsare och gärna undviker att spekulera. Vill du veta varför hon tycker eller säger saker så får du fråga henne.
Det är inte en spekulation när hon själv skriver att hon fick vaginala orgasmer för första gången med en dildo när hon var 45 och att män inte kan använda kuken korrekt. Alla som är äldre än tre, kan läsa och faktiskt läser lite (vilket jag tror att du gör för övrigt) och inte är extremt autistiska vet att allt skrivs inte ut. Man bara hänvisar, låter läsaren dra sina egna slutsatser. Journalister gör det, bloggare gör det, politiker etc. Skvallerpressen har t o m ett ord för det "blind items". Då skriver man inte "kronprinsessan har problem i äktenskapet" utan " en plikttrogen kvinnlig medlem av kungahuset har problem i äktenskapet. Hoppas att de två minderåriga barnen inte blir ledsna". Så får man själv räkna ut. Vilket inte är svårt. Exakt samma sak gör LD. Ingen skribent skriver allt på näsan. Det är direkt barnsligt och dåligt att alltid skriva ut EXAKT allt och ett väldigt dåligt försvar av dig. "Hon skrev inte att det var Oskar, hon bara sade att när hon var 45 och....". Det försvaret är så ihåligt att du inte ens tror på det själv.
Sen så spekulerar vi en del men inte hennes hat - som du vägrar kommentera. Du säger att vi är hatiska men det är LD som hela tiden, gång på gång hatar. Varför kommenterar du inte hennes hat?
Hon har skrivit att hon lär sina barn att hata, att hon hatar USA, alla som röstar SD, alla som inte är emot Israels existens, män m fl. Det är inte saker vi spekulerar om - det är saker hon själv säger. Hon vill utplåna länder, hatar större delen av Sveriges befolkning mm. Det är osunt, men framför allt - det är hon som är hatisk.