2024-06-23, 03:00
  #3265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Blev också förvånad att barnen hittat hit först nu, hon har ju stuckit ut och skrivit på www sen urminnes tider. Tror knappast hennes barn är så uppe i det blå, enbart ett försök att få tyst på tråden.

Om det nu mot all förmodan stämmer är det märkligt att det samtalet inte verkar förts tidigare, (det hör liksom till från tidig ålder då unga hänger på SM) med tanke på hennes exponering och hur mkt skit hon fått från andra feminister och allt skvaller. Då skulle denna tråd inte vara nåt för barnen att ägna en tanke åt.

Hur för man ett sånt samtal? Ärligt alltså, för jag hade inte velat rikta uppmärksamheten till nåt jag inte vill att mina barn tar del av. "Barn ni vet att det finns specifik skit på internet, sök inte det". Då kommer de ju garanterat kolla upp. Sen vet ingen vilka slags samtal eller förebyggande åtgärder Natasha och Oskar tagit gällande sociala medier. Har för mig att de varit ganska stränga och utifrån de videoklipp som läggs upp så verkar hon iallafall samtala mycket och öppet med iallafall dottern.
Citera
2024-06-23, 03:03
  #3266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Tja du. Vilket 9-5-jobb som helst?



Det ska jag villigt erkänna att jag inte hade - då. Däremot har jag det nu.



Ja, kommodifiering av levande varelser brukar ofta vara det.

Jag vill bara upplysa er om att det här är en strategi som används inom den pro-palestinska rörelsen. Mixa och blanda vardagligt vanligt content med Palestina. Det är för att dels förvirra algoritmerna och dels för att inte tappa engagemang från följarna. Man uppmanas att göra just det. Så inte gränslöst utan smart.
Citera
2024-06-23, 04:38
  #3267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krambakter
Jo Natasha bär ansvar för det hon själv säger och gör och jag gissar att det är samtal hon får eller snarare bör ta med barnen när de har frågor eller tycker nånting är konstigt eller jobbigt. Hon har inget ansvar eller skuld i vad andra säger om henne oavsett. Vi pratar inte om att diskutera hennes åsikter eller uttalanden eller ens ageranden, det är inte problemet med den här tråden och gissningsvis inte det som är ett problem för barnen. Jag vet inte varför det är så svårt att begripa skillnaden för en del av er?

Diskutera eller kritisera någons agerande eller åsikter är inte samma sak som att recensera dennes kropp, utseende eller spekulera i privata affärer, sprida obekräftade rykten, smutskasta. Det som skrivs om LD i den här tråden är inte saklig kritik. Det är ofiltrerat hat. Mycket av det kamouflerat som nån slags omtanke om barnen, men hade man brytt sig om barnen så hade man hållit nivån på det man skrev på en helt annan nivå.

Det är inte alls ofiltrerat hat. Tex hennes senaste utspel om att män kan ge vaginal orgasm till kvinnor om de använder kuken rätt och att hon inte visste det förrän hon var 45. Hon skyllde det på samhället och män (läs Oskar).

Många kritiserade med rätta det för att det är ett jäkla sätt att uttala sig om sexet med inte bara ett ex, utan även barnens far. När hon dessutom vet att barnen läser det här. Sen påpekade också flera att han man varit tillsammans i ca 20 år är båda ansvariga för sexet och orgasmerna. Man tycker att hon som vanligt lägger allt på andra. Samhället och män, hennes eviga mantra, om det inte är judarna. Var är Natashjas ansvar?

Hos henne kan man prata om oförblommerat hat. Hon vill att en land ska upphöra. Skriver antisemitiska saker. Lär barnen att hata.

När folk kritiserar dessa hatiska ståndpunkter är det inte hat. Ja, om man inte är eller tycker som LD då.
__________________
Senast redigerad av Hoppsasteg 2024-06-23 kl. 05:08. Anledning: Stavfel.
Citera
2024-06-23, 08:52
  #3268
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av krambakter
Jag vill bara upplysa er om att det här är en strategi som används inom den pro-palestinska rörelsen. Mixa och blanda vardagligt vanligt content med Palestina. Det är för att dels förvirra algoritmerna och dels för att inte tappa engagemang från följarna. Man uppmanas att göra just det. Så inte gränslöst utan smart.

Ja hon verkar skitsmart. Värsta mastermind.

Det är när man läser sånt man inser vilken psyksjuk j-vel det handlar om.

"Jag vill bara upplysa er om"

Det är svårt att bli mer efterbliven.
Citera
2024-06-23, 15:03
  #3269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Det är inte alls ofiltrerat hat. Tex hennes senaste utspel om att män kan ge vaginal orgasm till kvinnor om de använder kuken rätt och att hon inte visste det förrän hon var 45. Hon skyllde det på samhället och män (läs Oskar).

Många kritiserade med rätta det för att det är ett jäkla sätt att uttala sig om sexet med inte bara ett ex, utan även barnens far. När hon dessutom vet att barnen läser det här. Sen påpekade också flera att han man varit tillsammans i ca 20 år är båda ansvariga för sexet och orgasmerna. Man tycker att hon som vanligt lägger allt på andra. Samhället och män, hennes eviga mantra, om det inte är judarna. Var är Natashjas ansvar?

Hos henne kan man prata om oförblommerat hat. Hon vill att en land ska upphöra. Skriver antisemitiska saker. Lär barnen att hata.

När folk kritiserar dessa hatiska ståndpunkter är det inte hat. Ja, om man inte är eller tycker som LD då.

Nej att kritisera hennes uttalanden är inte hat. Men det var inte det jag pratade om heller. Du kanske läser den här tråden selektivt, men det är mycket mer än endast kritik eller bemötande av hennes uttalanden som försigkommer. Eller så vet du inte skillnaden mellan kritik och personangrepp?

Dessutom, här ägnar du dig åt just spekulationer när du självsäkert säger att det är Oskar hon pratar om gällande kuk som inte funkar. Vi vet inte hur deras sexliv såg åt eller vem som gjorde vad eller tog vilket ansvar där, Det kan ha varit skitbra, även med uteblivna vaginala orgasmer. Eller så var det skitkasst och det var Natashas fel. Eller så var det Oskars fel. Eller bådas då hon också pratar en del om att det är svårt att veta vad man tycker om eller behöver när man inte vet hur ens egen kropp funkar. Eller ingens. Poängen är att spekulationer om deras sexliv har noll med kritik att göra och om man inte förstår det så har man fan problem.
Citera
2024-06-23, 15:07
  #3270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Transitive
Ja hon verkar skitsmart. Värsta mastermind.

Det är när man läser sånt man inser vilken psyksjuk j-vel det handlar om.

"Jag vill bara upplysa er om"

Det är svårt att bli mer efterbliven.


Tror man behöver vara rätt så smart för att kunna bygga upp en plattform så snabbt som hon gjorde. Man behöver inte gilla henne eller tycka om det hon gör, men man gör bort sig om man tror att hon är korkad. Företag betalar ju hur mycket som helst för hennes typ av kompetens. Synd bara att hon själv inte fattat att hon kan jobba med marknadsföring i sociala medier.
Citera
2024-06-23, 15:33
  #3271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krambakter
Nej att kritisera hennes uttalanden är inte hat. Men det var inte det jag pratade om heller. Du kanske läser den här tråden selektivt, men det är mycket mer än endast kritik eller bemötande av hennes uttalanden som försigkommer. Eller så vet du inte skillnaden mellan kritik och personangrepp?

Dessutom, här ägnar du dig åt just spekulationer när du självsäkert säger att det är Oskar hon pratar om gällande kuk som inte funkar. Vi vet inte hur deras sexliv såg åt eller vem som gjorde vad eller tog vilket ansvar där, Det kan ha varit skitbra, även med uteblivna vaginala orgasmer. Eller så var det skitkasst och det var Natashas fel. Eller så var det Oskars fel. Eller bådas då hon också pratar en del om att det är svårt att veta vad man tycker om eller behöver när man inte vet hur ens egen kropp funkar. Eller ingens. Poängen är att spekulationer om deras sexliv har noll med kritik att göra och om man inte förstår det så har man fan problem.

Det var Natashja som klagade på sitt sexliv och att män inte kunde använda kuken. Samt sade att hon inte haft en vaginal orgasm förrän hon var 45. Och sade att män inte kan använda kuken.

Så hon säger att hon inte har haft en vagina orgasm förrän deras problem började, (där jag tror att hon var otrogen och du tror att änglarna bad henne skilja sig). Och klagar på hur månen använder kuken och säger till dem att lära dig det för det är något helt annat.

Det är inte subtil kritik av Oskar. Det är öppet och elakt. När hon vet att hennes barn läser dessutom.

Jag vet inte hur deras sexliv såg ut men jag vet att det hon skrev var öppen kritik. Och det mot sina barns far. Dessutom, som andra skrev- man är två i ett förhållande. Hon är ansvarig, men vänder sig mot män och samhället- som vanligt.


Det är lågt, riktigt lågt. Du kanske tycker man ska kritisera och fläka ut sexpartners på internet. Jag och många med mig tycker inte det. Så vi kommer fortsätta kritisera henne för det.

Noterar också att du inte nämner hennes oförblommerade hat. Mot Israel. Mot USA. Mot SD. Etc. Där har vi riktigt hat. Hon lär sina barn det. Det är ju stört. Hon vill utplåna ett land och dess invånare. Också stört och enormt hatiskt.
Citera
2024-06-23, 15:44
  #3272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krambakter
Tror man behöver vara rätt så smart för att kunna bygga upp en plattform så snabbt som hon gjorde. Man behöver inte gilla henne eller tycka om det hon gör, men man gör bort sig om man tror att hon är korkad. Företag betalar ju hur mycket som helst för hennes typ av kompetens. Synd bara att hon själv inte fattat att hon kan jobba med marknadsföring i sociala medier.

Tycker du ska börja dejta henne, hört att hon är ledig!
Citera
2024-06-23, 15:51
  #3273
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krambakter
Jag vill bara upplysa er om att det här är en strategi som används inom den pro-palestinska rörelsen. Mixa och blanda vardagligt vanligt content med Palestina. Det är för att dels förvirra algoritmerna och dels för att inte tappa engagemang från följarna. Man uppmanas att göra just det. Så inte gränslöst utan smart.

Å fan. Det visste jag inte. Tack för informationen.

Det får mig att tänka på en annan person på Instagram som är ganska ... intensiv i sitt Palestinapostande. Vardagsrasismen, kanske någon känner till? Hon (hen?) och andra skriver nu saker som "Hummus" istället för Hamas (i och för sig ganska roligt) och andra omskrivningar av känsliga ord. Antar att det också är för att kringå Instagrams algoritmer och filter. Man kan undra hur länge till folk överhuvudtaget kommer att kunna använda den där platformen för politiska diskussioner/kritik/propaganda.
Citera
2024-06-23, 17:24
  #3274
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krambakter
Tror man behöver vara rätt så smart för att kunna bygga upp en plattform så snabbt som hon gjorde. Man behöver inte gilla henne eller tycka om det hon gör, men man gör bort sig om man tror att hon är korkad. Företag betalar ju hur mycket som helst för hennes typ av kompetens. Synd bara att hon själv inte fattat att hon kan jobba med marknadsföring i sociala medier.

Bedräglig är ordet du söker
Citera
2024-06-23, 17:33
  #3275
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av krambakter
Tror man behöver vara rätt så smart för att kunna bygga upp en plattform så snabbt som hon gjorde. Man behöver inte gilla henne eller tycka om det hon gör, men man gör bort sig om man tror att hon är korkad. Företag betalar ju hur mycket som helst för hennes typ av kompetens. Synd bara att hon själv inte fattat att hon kan jobba med marknadsföring i sociala medier.

Hon uppvisar precis alla tecken på hysterisk och psykoinfantil personlighetsstörning.

Om företag betalar hur mycket som helst för hennes kompetens och hon själv inte fattat det utan tigger pengar på instagram vid 50 så är det nog så att:

A) du är sjuk i huvudet

B) hon är extremt korkad, men eftersom hon läser här så är det bara att fixa det där marknadsföringsjobbet nu när du berättat om det. Jag ser med spänning fram mot detta.

Totalåsna. Svårt att bli en större loser än den här dåren.
Citera
2024-06-23, 19:00
  #3276
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Transitive
Hon uppvisar precis alla tecken på hysterisk och psykoinfantil personlighetsstörning.

Om företag betalar hur mycket som helst för hennes kompetens och hon själv inte fattat det utan tigger pengar på instagram vid 50 så är det nog så att:

A) du är sjuk i huvudet

B) hon är extremt korkad, men eftersom hon läser här så är det bara att fixa det där marknadsföringsjobbet nu när du berättat om det. Jag ser med spänning fram mot detta.

Totalåsna. Svårt att bli en större loser än den här dåren.

A & B, 100%
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in