Citat:
Otur för din idol att i princip samtliga forskare då inte håller med denne, men gör som ni brukar och håll er till den ynka marginalen som påstår de hittat något ingen i hela världen förstår eller vet om mer än dem själva och ni desinformatörer då såklart.
Vad stödjer denne filurläkares påstående då, ger mig i vart fall 10 rapporter som bygger på dennes finding och som ger positivt resultat till filurens rapport.
Vad stödjer denne filurläkares påstående då, ger mig i vart fall 10 rapporter som bygger på dennes finding och som ger positivt resultat till filurens rapport.
Citat:
Vetenskap har inga problem med att ifrågasättas, det du pysslar med är dock inte ifrågasättande utan informationsvrängning, ljug och desinformation. Ifrågasätt du men lägg då upp fakta och inte töntiga forskningsrapporter som redan innan du hänvisar till dem blivit sågade ner i molekyler.
Du med flera rövhålsdesinformatörer verkar ha som sjuk hobby att ifrågasätta bara för ifrågasättandet utan att vilja ha svaret för ni anser redan att ni vet svaret osv. Är det ett friskt beteende tycker du?
Du med flera rövhålsdesinformatörer verkar ha som sjuk hobby att ifrågasätta bara för ifrågasättandet utan att vilja ha svaret för ni anser redan att ni vet svaret osv. Är det ett friskt beteende tycker du?
Har man bestämt sig för att inte förstå, som ni två, så ska det mycket mer än information för att vakna.
Det är en lång rad människor med vassa bakgrunder som flaggar för effekterna med mRNA-vaccinen och inte minst relationen till ökningen av cancerfall och turbobancer.
Visa mig en människa som ni anser trovärdig som emotsäger detta. Eller är det så att ni inte bemödat er överväga något annat än main stream media och SVT?
Överaska mig och återkom med något som påvisar tankekraft.