2024-06-23, 14:33
Medlem
Kanastras avatar
Ny säsong är ute, iaf avsnitt 1
En afrikan med ett sadelskydd på huvudet tussas ihop med en ung småbarnsmamma med hästaintresse, och en skogsbonde från Småland med en spåtanta från Stockholm!
Tyckte allt att bonden/spåmadamen passade ihop!
Gillade replikskiftet:
Spåtanten: Jag vill bo på landet, men måste ha nära till stan! (info: stan för stockholmare är alltid stockholm).
Smålandsbonden (med positiv blick): Jag har 3 mil till Ljungby!

Spännande om det blir en tur på flotten!
Kommer att tänka på Hedebyborna.. 'Vilka som går på flotten bestämmer vi '
Citera
2024-06-23, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
En afrikan med ett sadelskydd på huvudet tussas ihop med en ung småbarnsmamma med hästaintresse, och en skogsbonde från Småland med en spåtanta från Stockholm!
Gillade replikskiftet:
Spåtanten: Jag vill bo på landet, men måste ha nära till stan! (info: stan för stockholmare är alltid stockholm).

Usch så pinsamt, trodde aldrig hon skulle säga ja. Vilken bonne (i de negativa aspekterna av ordet). Fint att våga blotta sig dock. Men tänkt vad dåligt självförtroende kan förstöra, de var säkert inte fulare/tråkigare/dummare än många av sina kompisar, men vågade aldrig testa vingarna. Kul att de tar (iaf ett första) steg nu tillsammans, antingen håller det eller får de en spark vidare i dejtadet. Att de ska blanda in tonåringar tycker jag INTE om, de har tillräckligt med mötesplatser ändå och tiden för sig! Programmet värmer som mest med liknande dessa två som behöver hjälpen!
Citera
2024-06-23, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Usch så pinsamt, trodde aldrig hon skulle säga ja. Vilken bonne (i de negativa aspekterna av ordet). Fint att våga blotta sig dock. Men tänkt vad dåligt självförtroende kan förstöra, de var säkert inte fulare/tråkigare/dummare än många av sina kompisar, men vågade aldrig testa vingarna. Kul att de tar (iaf ett första) steg nu tillsammans, antingen håller det eller får de en spark vidare i dejtadet. Att de ska blanda in tonåringar tycker jag INTE om, de har tillräckligt med mötesplatser ändå och tiden för sig! Programmet värmer som mest med liknande dessa två som behöver hjälpen!

Först säger du att det är pinsamt och kallar honom för bonde och sedan säger du att det är fint att våga blotta sig 😅 Hur ska du ha det? Tyckte inte alls det var pinsamt eller konstigt att hon sa ja. Dom ligger utseendemässigt och relationsmässigt på samma plan då dom båda är oerfarna och lite tillbakadragna som saknar sällskap. Kan absolut se potential om inte annat som vänner.
Citera
2024-06-24, 20:43
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo

Först hånar du deltagaren och sen tycker du "att det värmer som mest med dessa två som behöver hjälpen"

Dom flesta skulle bli nervösa att dejta med massa kameror och i ett program som är rikstäckande. Man blir glad när dessa som är ensamma kanske hittar någon, värmer i själen.
Citera
2024-06-25, 20:08
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Gillade replikskiftet:

Varför måste ni prompt skriva 2 dagar innan det visats på linjär tv? är det svårt att hålla kisset lite längre?

Blev det en nytänding efter kockens hädangång? blev det något hyllningsmontage över när han sa amore? recensera den nya fejk-kocken som går omkring och låtsas arbeta
Senast redigerad av Crapmagic 2024-06-25 kl. 20:13.
Citera
2024-06-25, 21:31
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
'

Yes. Har det börjat igen?
Citera
2024-06-27, 21:49
Medlem
NiccoJs avatar
Usch SVT uppmuntrar till rasblandning😐
Citera
2024-06-30, 23:42
Medlem
Varför dejtar 16-åringar i programmet? Har de slut på ansökningar?
Citera
2024-07-01, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Usch SVT uppmuntrar till rasblandning😐
Två avsnitt i rad dessutom.
Citera
2024-07-02, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rojkpojk
Varför dejtar 16-åringar i programmet? Har de slut på ansökningar?

Sitter precis och undrar samma sak…

Kanske en åldersgräns på iaf 18 vore bra?
Citera
2024-07-02, 19:03
Medlem
AgnetaPatrulls avatar
Det verkar som att dom slagit ihop programmen "Första dejten" och "Första dejten teens". Därav de unga. Dessutom verkar säsongen bli lång, kollar man under kommande, kommer ett program varje söndag till in i oktober, totalt 16 st. Ser fram emot det men behöver köpa fler skämskuddar!
Citera
2024-07-02, 19:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AgnetaPatrull
Det verkar som att dom slagit ihop programmen "Första dejten" och "Första dejten teens". Därav de unga. Dessutom verkar säsongen bli lång, kollar man under kommande, kommer ett program varje söndag till in i oktober, totalt 16 st. Ser fram emot det men behöver köpa fler skämskuddar!
Går ju inte att kolla på numera jävla skit. Förut det var lite humor att tyda relationsdynamiken men vill inte se någon 16-åring jävla barnprogram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in