2024-06-22, 23:38
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Senaste godkväll/duschvideon.. har hon en stor glugg eller fattas hon en tand? Jag vet hon har dåliga tänder men att det ser ut att fattas har jag inte sett förut. Kändes lönt att göra läpparna. Hon borde lägga pengar hos tandläkaren istället för hos Dollarstore.

Jo det saknas ett par tänder lite här och var men så blir det när man dricker läsk nattetid och konstant småäter.

Vissa har ju helt enkelt bara dåliga tänder men enligt Hanna så har tandproblemen uppkommit efter hennes operation då hon behöver äta oftare.
Citera
2024-06-22, 23:40
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
H kan inte ”prata med oss så mycket nuförtiden” pga att det triggar hennes hosta + lite framtvingade hostningar på det 🙄
Men hon har kunnat prata heeela dagen med sin kusin…. Hon är motsägningarnas kvinna minst sagt.

Tänkte precis samma sak, så otroligt motsägelsefullt. Men nu fick vi ändå avsluta kvällen med hennes ljuva meningslösa tjatter och en video från duschen. Stoppa pressarna- Hanna har duschat igen!
Suck.. förstår verkligen varför 100 följare till tryckte på avfölj efter denna dag.
Citera
2024-06-23, 00:41
Avslutad
När går det att se en uppdatering av vad denna människa tjänar på sitt "jobb"?
Citera
2024-06-23, 00:45
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
När går det att se en uppdatering av vad denna människa tjänar på sitt "jobb"?

Mars 2025 🙈
Citera
2024-06-23, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Jag såg storyn men förstår inte vad du menar. Har själv tagit bort flertalet tänder pga för liten käke.

Det är en glugg på höger sida som vi ser det så det blir väl hennes vänster eller hur det nu blir när man filmar. Jag har också fixat alla mina tänder pga gnisslar sönder så jag lägger inte värderingen där. Men man vill väl göra nånting åt det.
Citera
2024-06-23, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jo det saknas ett par tänder lite här och var men så blir det när man dricker läsk nattetid och konstant småäter.

Vissa har ju helt enkelt bara dåliga tänder men enligt Hanna så har tandproblemen uppkommit efter hennes operation då hon behöver äta oftare.

Ah Jo den förklaringen har jag hört också. Men skulle hon inte göra någonting åt det eller drömde jag att hon varit hos tandläkaren? Det kanske är lika långa köer som till babysimmet.
Citera
2024-06-23, 08:59
Medlem
Jag ser verkligen ingen skillnad på hennes läppar. Som att kasta pengarna i sjön.
Citera
2024-06-23, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Kladdig ska det stå tror jag
Det kanske heter klabbig på småländska 😅

Det står kladdigt men hon säger klabbigt.
Citera
2024-06-23, 09:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NeX12
Det står kladdigt men hon säger klabbigt.
😅
Citera
2024-06-23, 09:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Jag ser verkligen ingen skillnad på hennes läppar. Som att kasta pengarna i sjön.
Inte jag heller. Bättre hon hade gått till frissan och klippt håret som är risigt.
Citera
2024-06-23, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelongarmofhonor
Tror du inte att hon är här inne och läser? Jag påstår att hon antagligen inte har så speciellt stor lust att dokumentera varje del i sitt liv just för att det sitter små äckel inne på FB och kastar avsky och hat

Jag är inte i behov av att skicka hjärtan på Instagram, men jag har också ett större värde i mitt liv än att ha behovet av att kasta hat här inne. Så du borde kanske försöka tänka om och sprida lite kärlek där inne istället. Testa vettja, man skadas inte av att vara snäll

Fast om hon inte ”har så stor lust att dokumentera sitt liv” så kan hon ju lika gärna lägga ner karriären som influenser? Det är ju lite det som hennes arbete handlar om så att säga… Det blir lite fånigt att säga att Hanna får lägga ut så lite som hon vill av sitt liv när det är hennes JOBB att skapa intressant innehåll. Hon har valt detta. Hon har valt att dela med sig. Vill hon inte det får hon antingen byta inriktning på sitt konto eller ta bort det helt.
Citera
2024-06-23, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84

Inte jag heller! Allt lär för försvinna helt om några månader också eftersom hon nog gick till Sveriges sämsta salong av alla blåmärken att döma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in