2024-06-22, 19:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Larsis-loppis får träffa ett annat livs levande barn, blir sjuk och Hanna kan inte uppdatera om 3 2 1…
Ja det skulle inte förvåna mig alls. Ska bli intressant att se när hon får träffa fler barn. Det blir väl till hösten tidigast. H verkar vara väldigt osocial
Jättebra att hon fick träffa ett barn idag. Men varför tar hon inte ut L själv till någon lekplats tex.
Senast redigerad av tindraninni 2024-06-22 kl. 19:37.
Citera
2024-06-22, 19:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NeX12
Klabbig..någon?
Kladdig ska det stå tror jag
Det kanske heter klabbig på småländska 😅
Citera
2024-06-22, 19:43
Medlem
Är väl inte så konstigt om hon får eksem om hon ska behöva duscha flera ggr om dagen för att hon blir "klabbig".
Citera
2024-06-22, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelongarmofhonor
Så det gottgör att det är okej att slänga elaka saker här inne? För att hon ändå får det på instagram?
Tragisk syn.

Du försöker påstå att hon gör tråkigt content pga oss och jag håller inte med in och skicka lite hjärtan till Hannis istället du!
Citera
2024-06-22, 20:24
Medlem
Senaste godkväll/duschvideon.. har hon en stor glugg eller fattas hon en tand? Jag vet hon har dåliga tänder men att det ser ut att fattas har jag inte sett förut. Kändes lönt att göra läpparna. Hon borde lägga pengar hos tandläkaren istället för hos Dollarstore.
Citera
2024-06-22, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Fattar bara inte hur Lars kan vara vrålhungrig när de knappt hunnit sätta sig i bilen? Ser man inte till att hon äter, byter blöja osv innan man åker?

Ungen blir akut dödshungrig, på samma sätt som det alltid tvärdäckas.
Citera
2024-06-22, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbykorren
Planerar man inte lite om man ska åka iväg? Typ rutiner med lunch? Nejdå, bebisen blir så akut hungrig att hon måste få en burk mat i bilen. Det är tragiskt.

Ja, ett barn i den åldern borde ha rutiner. Och det ska föräldern hålla koll på. Om de nu behövde åka den tiden de gjorde så kanske de inte hann äta innan. Men då ska man heller inte kalla det akut dödshungrig.
Citera
2024-06-22, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Senaste godkväll/duschvideon.. har hon en stor glugg eller fattas hon en tand? Jag vet hon har dåliga tänder men att det ser ut att fattas har jag inte sett förut. Kändes lönt att göra läpparna. Hon borde lägga pengar hos tandläkaren istället för hos Dollarstore.
Jag såg storyn men förstår inte vad du menar. Har själv tagit bort flertalet tänder pga för liten käke.
Citera
2024-06-22, 21:26
Medlem
Så härligt att få "hänga" med sin kusin och hennes familj och snacka "blaja" 😅 som att lyssna på en 15 årings konversation med sin bästis 😄 glöm inte den berömda duschen ala uppdatering 🫣
Citera
2024-06-22, 21:39
Medlem
H kan inte ”prata med oss så mycket nuförtiden” pga att det triggar hennes hosta + lite framtvingade hostningar på det 🙄
Men hon har kunnat prata heeela dagen med sin kusin…. Hon är motsägningarnas kvinna minst sagt.
Citera
2024-06-22, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Du försöker påstå att hon gör tråkigt content pga oss och jag håller inte med in och skicka lite hjärtan till Hannis istället du!

Tror du inte att hon är här inne och läser? Jag påstår att hon antagligen inte har så speciellt stor lust att dokumentera varje del i sitt liv just för att det sitter små äckel inne på FB och kastar avsky och hat

Jag är inte i behov av att skicka hjärtan på Instagram, men jag har också ett större värde i mitt liv än att ha behovet av att kasta hat här inne. Så du borde kanske försöka tänka om och sprida lite kärlek där inne istället. Testa vettja, man skadas inte av att vara snäll
Citera
2024-06-22, 22:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
H kan inte ”prata med oss så mycket nuförtiden” pga att det triggar hennes hosta + lite framtvingade hostningar på det 🙄
Men hon har kunnat prata heeela dagen med sin kusin…. Hon är motsägningarnas kvinna minst sagt.
Hahahaha 😅 Snacka om att prata emot sig själv 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in