2024-06-22, 18:37
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebobb
Kan det vara

Nä det handlar nog om Måns Zelmerlöv eller Bejamin Ingrosso ska du se.
Citera
2024-06-22, 18:57
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Nä det handlar nog om Måns Zelmerlöv eller Bejamin Ingrosso ska du se.
Det handlar inte om någon utan är en fantasi i huvudet på DN på Stoppa pressarna.

Det finns ingen kändis.
Det finns ingen transa.
Det finns inget sexköp.
Det finns inget knull.

Allt ihopa är dikt och lögn från DN.
Citera
2024-06-22, 19:09
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Det handlar inte om någon utan är en fantasi i huvudet på DN på Stoppa pressarna.

Det finns ingen kändis.
Det finns ingen transa.
Det finns inget sexköp.
Det finns inget knull.

Allt ihopa är dikt och lögn från DN.

Nog finns det en kändis allt.

Han var misstänkt av polisen själv för att ha köpt sex, men när de insåg vem han var avskrev de såväl misstanke om sexköp som misstanke om försök till sexköp, baserat på en lös logn om att han tänkt köpa en släpvagn för pengarna.

Så det handlade om blixtförälskelse och rå attraktion. Det förekom utan tvivel sexuellt utbyte.

Enda frågetecknet är vem var det? BI eller MZ?
Citera
2024-06-22, 19:44
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Bläddrade i en Svensk Damtidning ifrån 2022 och där stod det att Benjamin älskar att pröva och klä sig i Biancas kläder. Han försöker alltid sno några plagg ifrån henne.
Så han kanske är lite könsförvirrad?

Det kanske har mera att göra med att det är just Biancas kläder än att det är kvinnokläder...
Citera
2024-06-22, 20:40
142 sidor och 1200 inlägg om att någon ännu okänd som haft sex med en transa.

Fin tråd detta.
Citera
2024-06-22, 20:51
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transitive
142 sidor och 1200 inlägg om att någon ännu okänd som haft sex med en transa.

Fin tråd detta.

Skvallertråd. Det ska vara så. Dock har vi lyckats sikta in rätt bra. Det bör vara antingen Måns Zelmerlöv eller Benjamin Ingrosso. Återstår bara att vänta till sanningen kryper fram och vi får veta.
Citera
2024-06-22, 21:00
Citat:
Skvallertråd. Det ska vara så. Dock har vi lyckats sikta in rätt bra. Det bör vara antingen Måns Zelmerlöv eller Benjamin Ingrosso. Återstår bara att vänta till sanningen kryper fram och vi får veta.

Men vilken musiker har inte knullat en transa?

It kind of goes with the territory.

Sexköpet är väl vederlagt? Äckligt att polisen förföljer minoriteter och påstår att de är horor.

Men sånt är förstås sen gammalt i kommunistSverige.
Citera
2024-06-22, 21:36
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Men vilken musiker har inte knullat en transa?

It kind of goes with the territory.

Sexköpet är väl vederlagt? Äckligt att polisen förföljer minoriteter och påstår att de är horor.

Men sånt är förstås sen gammalt i kommunistSverige.

Tvärtom. Polisen har fastslagit att det inte handlade om sexköp. Inte ens om försök till sexköp. Tydligen handlade det om rå sexuell attraktion, och köp av en släpvagn. Så vi talar om en multi-tasker här, om det hjälper någon att lista ut vem det är.
Citera
2024-06-22, 21:48
Citat:
Tvärtom. Polisen har fastslagit att det inte handlade om sexköp. Inte ens om försök till sexköp. Tydligen handlade det om rå sexuell attraktion, och köp av en släpvagn. Så vi talar om en multi-tasker här, om det hjälper någon att lista ut vem det är.

Mmm. Kära vän, slå upp vad "vederlagt"kan tänkas betyda och läs om vad jag skrev, eller så håller vi med varandra och du förstod? "Tvärtom" förvirrar mig.

Det är för j-vligt att polisen trakasserar minoriteter på det här viset fortfarande 2024 hursom.
Senast redigerad av Transitive 2024-06-22 kl. 21:51.
Citera
2024-06-22, 22:52
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Mmm. Kära vän, slå upp vad "vederlagt"kan tänkas betyda och läs om vad jag skrev, eller så håller vi med varandra och du förstod? "Tvärtom" förvirrar mig.

Nej du har rätt, jag läste det som belagt av misstag.
Citera
2024-06-22, 23:09
Citat:
Nej du har rätt, jag läste det som belagt av misstag.

Det är lugnt, kära vän. Men det är hursomhelst groteskt.

Problemet är givetvis att folk som Tone och Lee är hypersexuella och hatar heteromän vilket skapar fördomar.

Jag tycker hon Ida Östling verkar ha en sund inställning till sin transsexualism dvs hon är inte sin diagnos.

Men sen är det givetvis kvinnor inom polis åklagare och det sociala som ska hämnas för att killarna väljer bort dem för sexuella äventyr.

Cornflakesfittor. Sverige är ett land med snap crackle pop fittor. Så torrt att det krasar.

Bögarna i media spelar givetvis på det och så får man den här sortens trådar.

Ja herregud.

Hoppas det där med gummimasken var sant för det var skoj. Fatta att knulla säg någon ur familjen Wahlgren och kräva att de har gummimask som de går och köper på US video. Det är balls.
Citera
2024-06-23, 00:39
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Hoppas det där med gummimasken var sant för det var skoj. Fatta att knulla säg någon ur familjen Wahlgren och kräva att de har gummimask som de går och köper på US video. Det är balls.

Gummimasken tror jag på, eftersom ryktet går. Ingen rök utan eld.

Eftersom det också handlade om en transperson så är det nog alls inte omöjligt att det hela involverade en kvartett balls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in